środa, 13 maja 2015

Wyniki konkursu "Poleć mi swoją recenzję!"


WYNIKI


Nie macie pojęcia jak ogromnie ciężko było wyłonić zaledwie 1 zwycięzcę spośród tych wszystkich świetnych tekstów. W mojej ocenie każda recenzja jest wyjątkowa i każda zasługuje na nagrodę. Bardzo mi przykro, że nie mam możliwości by obdarować Was wszystkich... Chciałabym bardzo, ale to bardzo podziękować osobom, które wzięły udział w moim konkursie - dzięki Wam poznałam naprawdę wiele świetnych książek, które oczywiście już trafiły na moją chciejkę ;) Tym bardziej, nie potrafiłam sobie poradzić z wyborem jednej osoby. Nie mogłam podjąć decyzji, czy powinnam nagrodzić tę najlepszą merytorycznie, czy tę najbardziej emocjonalną, tę najdłuższą czy kwintesencję esencji, tę bez zarysu fabuły, czy tę, która fabule poświęca największą część treści, recenzję książki, której jeszcze nie czytałam, czy recenzję książki, którą już znam... Ten konkurs wywołał w mojej głowie wielkie spustoszenie i uczucie smutku, że niestety nie mogę nagrodzić więcej osób. Ale przejdźmy do ogłoszenia wyników.



Chciałabym wyróżnić recenzje następujących osób:

Natalię P za piekielnie emocjonalną recenzję "Morza spokoju" Katji Milay, która uświadomiła mi jak wielki grzech popełniłam, że wciąż nie przeczytałam tej książki

Zjadam Skarpety za piękną recenzję "W słusznej sprawie" Diane Chamberlain

DomowąKsięgarnię za zachwycającą recenzję książki, o której istnieniu nie miałam pojęcia, a która idealnie wpasowuje się w mój czytelniczy gust

Niko N. za bardzo pochlebną i intrygującą recenzję debiutu, który zawsze spychałam gdzieś w otchłań "niechciejstwa"

Kasię Jabłońską za pełną emocji recenzję książki Katarzyny Michalak, której to autorki szczerze nie cierpię, ale tutaj byłabym skłonna zrobić wyjątek ;)

Radosława Kowalskiego za niezwykłą i bardzo klimatyczną recenzję "Trzydziestej pierwszej"

Martę Jac za bardzo wrażliwą recenzję książki pt. "Robert Enke. Życie wypuszczone z rąk" opisującej dramat pewnego sportowca

Kingę G. za Pochłaniacza Bondy - najbardziej przekonującą recenzję tej książki z jaką miałam styczność

Patrycję Waniek za niesamowicie emocjonalną recenzję "Gwiazd naszych wina", którą czułam każdym zmysłem

Kolorową Kratkę za przepiękną recenzję "Jeźdźca miedzianego", która przypomniała mi jak bardzo chciałam (i chcę) poznać tę historię

Le Sherry za piękną i pełną świeżości recenzję "Dumy i uprzedzenia" Jane Austen. Klasyki nad klasykę

Sylwię Węgielewską za fenomenalną recenzję bardzo ciężkiej książki, jaką niewątpliwie jest "Futu.re"

Doomisię za bardzo subtelną i osobistą recenzję "Aż po horyzont", która wzbudziła we mnie niesamowitą potrzebę podróży...

Alex x za spontaniczną i pełną ekspresji recenzję "Gry o tron", która przypomniała mi, że książka wciąż kurzy się na moim regale

Marthę Oakiss za absolutnie cudowną pełną uczuć opinię i videoopinię "Maybe Someday"

Fenko za świetną merytorycznie i pełną konkretnych argumentów recenzję poradnika Bondy, który nie wiedzieć czemu w sieci zbiera ostre cięgi...

by Sisley za recenzję, która ma w sobie "to coś" i jestem jej nawet skłonna wybaczyć to dośrodkowanie ;)

M.Poznańską za kwintesencję esencji w recenzji "W cieniu", która wyraża więcej niż tysiąc słów...

Dziewczynę z książkami za "Losing hope", która upewniła mnie w przekonaniu, że jednak warto kupić tę książkę

Kornelię Pikulik-Czyż za pełną świetnych argumentów recenzję "odradzającą" ;)

Klaudię za niezwykle wyczerpującą i emocjonalną recenzję "Wybranych" 





Konkurs "Poleć mi swoją recenzję!"
WYGRYWA:


Lustro Rzeczywistości 
za pełną uroku, dystansu i humoru, soczyście emocjonalną fantastyczną recenzję
pikantnych "Zaplątanych", którzy skutecznie zakręcili mi w głowie :)

Gratuluję !





A teraz przejdźmy do losowania:



Na obu tych listach pojawiły się osoby, które wzięły udział w konkursie i dopełniły jego warunków, czyli poleciły recenzję oraz dodały zgłoszenie w dniach od 10 do 30 kwietnia. 
Zgłoszeń po wyznaczonym terminie oraz tych bez recenzji - nie brałam pod uwagę.

Tak prezentują się wszystkie losy, jeszcze przed wycięciem:



A szczęście uśmiechnęło się do:


Alex x

Gratuluję !


Ze zwycięzcami skontaktuję się drogą mailową :)



Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w konkursie i cieszę się, że ze mną jesteście :) 

34 komentarze:

  1. tak sobie czytam, kogo wyróżniłaś, docieram niemal do końca i na mojej twarzy zaczyna gościć smutek i w chwili, gdy pierwsza łza zaczyna wędrówkę po policzku widzę... siebie! Tak bardzo się cieszę, że moja recenzja Cię przekonała, musiała to zrobić wszak włożyłam w nią całe serce ;) Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkim.
    Pozdrawiam www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie:) Miło mi:) A Lustereczko tą recenzją jak najbardziej zasłużyło na wygraną:) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięzcom :)
    I bardzo dziękuje za wyróżnienie, to dla mnie wielka radość ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Szkoda że mi się nie udało, ale ważne że chociaż moja recenzja została wyróżniona. To i tak wiele dla mnie znaczy. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że w jakimś tam stopniu pomogłam obudzić w Tobie ten głód podróży :))
    Gratuluję dziewczynom ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, jak się cieszę! Dziękuję za wyróżnienie mojej recenzji i gratuluję LR <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! :D
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczynią!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wyróżnienie i serdecznie gratuluję zwycięzcom! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie dziękuję za miłe słowa i gratuluję dziewczynom! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Wygranym a Ami dziękuję za bezkompromisową szczerość i ciekawy konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie zostałam wylosowana, ale niezwykle miło czytało się wyróżnienie. ;) Cieszę się, że tak ją odebrałaś. ;)
    Gratuluje wybranej i wylosowanej. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety szczęście się do mnie jeszcze nie uśmiechnęło!
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wyróżnienie i oczywiście gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, jest mi niezmiernie miło, widzieć się na liście wyróżnionych - szczerze, nie spodziewałam się, więc dziękuję. :) I serdecznie gratuluję obydwu zwyciężczyniom! :) Czytałam recenzję Lustereczka, więc zdecydowanie zgadzam się, że zasłużona wygrana :D
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...