czwartek, 28 maja 2015

Wyniki konkursu z Sereną



Spośród wszystkich zgłoszeń musiałam wybrać jedno, które chciałabym nagrodzić nagrodą. 
Nawet sobie nie wyobrażacie jakie to trudne... 
Podejrzewam, że nawet trudniejsze niż udzielanie odpowiedzi na konkursowe pytanie ;)


Konkurs z Sereną wygrywa: Zjadam Skarpety 




Twoja wypowiedź przekonała mnie, że "Serena" będzie idealną książką dla Ciebie.
Gratuluję i życzę miłej lektury :)


Serdecznie dziękuję za tak wiele zgłoszeń i za udział w zabawie! 

23 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo, Ami! :) Cholernie miła niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulację, świetny konkurs ! :)

    Zapraszam do siebie ! :)
    http://poczytajmycos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :)

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, gdzie nie wejdę wygrana Zjadam Skapety, masz szczęście! ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :)
    Nominowałam cię do tagu '7 grzechów głównych książkoholika'. Mam nadzieję, że na niego odpowiesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    Galeria Książek

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjadam Skarpety zjadła nagrodę :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...