piątek, 8 maja 2015

Wyniki "Wygraj książkę! 2"


WYNIKI


Podobnie jak ostatnio - spod postu konkursowego usunęłam wszystkie komentarze, które nie spełniały warunków regulaminu konkursu pozostawiając jedynie te właściwe. Dlatego też z opublikowanych tam 100 komentarzy tych poprawnych pozostało 90

Następnie za pomocą programu na stronie Losowe.pl, który generuje szczęśliwe liczby - spośród przedziału 1-90 wygenerowałam szczęśliwą liczbę, do której posiadacza trafi konkursowa nagroda, tj. książka pt. "My" autorstwa Davida Nichollsa. Każdy z Was może sam odliczyć "swoją liczbę" pod postem konkursowym.


Zrzut ekranu z losowania:


Wygrała osoba, której szczęśliwa liczba to: 29


A jest nią:


Wonderland OfBook

Gratuluję!
I już piszę mail ws. adresu ;)

Serdecznie dziękuję za tak wiele zgłoszeń i za udział w zabawie! 
Zapraszam też na trzecią odsłonę konkursu, która już trwa :)


***
W komentarzach proszę napiszcie jaką książkę chcielibyście wygrać w odsłonie 4.
A ja zrobię co w mojej mocy, by Wasze marzenia się spełniły ;)

27 komentarzy:

  1. Gratuluję! Co do książki... Może jakieś fantasy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)) Ja lubię najbardziej podróżnicze, obyczajowe, młodzieżowe :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Zawału na szczęście nie było. Już wysłałam adres.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! ♥ Trzeba mieć szczęście, żeby zostać wylosowanym z 90-ciu osób :D

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taki pomysł rozwiązywania konkursu ;) Podsunęłaś mi pomysł, jak wyłonić zwyciężcę w kolejnym konkursie, już nie mam cierpliwości wycinać i pakować niespodzianek ;)
    A do wygrania następnym razem mógłby być Starter albo Twój Augustus ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :)
    mi się marzy jakaś książka S.Kinga bo na razie wszystkie czytam w formie e-booka :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...