wtorek, 5 maja 2015

Zachęcajka #12 | Między życiem a życiem


Między życiem a życiem
Jessica Shirvington


Wydawnictwo Dreams
Premiera: 11 maj zapowiedź!
Liczba stron 288



"Między życiem a życiem" jest wspaniałą książką o miłości i życiu - pasjonująca, zabawna, skłaniająca do wzruszeń - to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy choć czasem myślą, że jedno ułożone życie zdecydowanie im nie wystarcza. 


Zobaczcie, co mogłoby się stać, gdyby wasz sen o podwójnej tożsamości nabrał rzeczywistych kształtów...  


Zarys fabuły:

Jest inna niż wszyscy. Od kiedy pamięta, żyje podwójnie. Co 24 godziny następuje przeskok z jednego życia do drugiego, z jednej tożsamości do drugiej, z bogatego Wellesley do skromnego Roxbury. Wymarzone życie: Sabine z Wellesley ma wszystko, czego tylko pragnie. Imponujące przyjaciółki, drogie ciuchy, rewelacyjne stopnie w szkole i chłopaka, którego wszyscy jej zazdroszczą. Przyszłość wygląda różowo. Wymarzona miłość: Sabine z Roxbury ma niezamożnych rodziców i wykolejonych przyjaciół – a kiedy jej tajemnica wychodzi na jaw, perspektywy jeszcze mocniej się zawężają. Lecz dzięki temu spotyka Ethana. Jest wspaniały, intrygujący, przyprawia o zawrót głowy.


Fragment książki:
"(...) Nie miałam wyboru. Żyłam w dwóch światach i już. Nie w jednym albo w drugim – tylko rozdarta między nimi i całkowicie w tym samotna. Teraz jednak… teraz pojawiła się szansa. Nadzieja. Możliwość normalnej egzystencji. Skoro cechy fizyczne nie są nierozerwalnie związane… Skoro to, co zrobiłam w jednym życiu, w żaden sposób nie wpływa na drugie… Skoro mogę krwawić w jednym, a w drugim nie, kaleczyć skórę, farbować włosy na różne kolory… Skoro mogę zażyć tabletki przeczyszczające i się upić, a żadna z tych rzeczy nie wywołuje jakiejkolwiek reakcji w moim drugim ciele, to w pewnym stopniu – w bardzo istotnym stopniu – mam dwa odrębne ciała. A skoro przybieram dwie różne powłoki… skoro jedno ciało miałoby przestać istnieć… drugie powinno nadal funkcjonować. I miałabym tylko jedno życie...


*post przygotowany na podstawie materiałów Wydawnictwa Dreams


____________________________
Skusicie się? :)

36 komentarzy:

  1. Mam ochotę na tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skuszę się chociażby dla samej okładki! Jest piękna! <3 Ale opis też mi się strasznie spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się skuszę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi świetnie. Nie spotkałam się jeszcze z czymś takim. Pomysł oryginalny i mam nadzieję, że książka mnie nie zawiedzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita - muszę koniecznie przeczytać :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie do końca jestem przekonana. Poczekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie będę musiała ją kiedyś przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie dla mnie :)
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak! Na pewno ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po twojej recenzji to raczej tak. Wcześniej o książce nie słyszałam, a teraz nabrałam na nią ochoty :D

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie recenzja, tylko słowa zachęty ;)

      Usuń
  11. Brzmi naprawdę świetnie;) Tylko, że to jest już kolejna premiera w maju, której nie chcę przepuścić... Ja to chyba zbankrutuję w tym miesiącu;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opis naprawdę zachęca.Poczekam na Twoją recenzję,bo nie chcę wydawać pieniędzy w błoto ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawił mnie opis, więc pewnie się skuszę :D
    http://zaczarowana-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To faktycznie może być ciekawe :) i ta okładka taka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli trafi w moje łapki - nie zawaham się jej "użyć"! :P Świetny post ♥ Te "Zachęcajki" są cudowne, bo udaje Ci się przybliżyć cel tej książki :)

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :) <-- to umiem zrobić dzięki Tobie!^^ Stokrotne dzięki :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój cykl Ci się podoba :) Zapraszam częściej!

      Usuń
  16. Oj tak chyba się skuszę :D Zapowiada się na prawdę świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się zdecydowanie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Książka idealna dla mojej siostry ;) Czy ja się skuszę jeszcze nie wiem - poczekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział w konkursie, w którym jest do wygrania ta książka, więc mam nadzieję, że się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzmi ciekawie, ale nie jestem pewna, czy ją kupię. Pewnie poczekam na aż będzie dostępna w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o tej książce już naprawdę wiele razy i z chęcią bym ją poznała. Jednak naprawdę nie wiem czy trafi w moje łapki ;)

    http://mianigralibro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe jak to jest żyć w dwóch światach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fabuła mnie nie przyciąga, wiec poczekam aż przeczytasz ☺ Twoje zdanie będzie decydujące.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem strasznie ciekawa jak autorce wyszły te "przeskoki" i choćby tylko dlatego przeczytam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama nie wiem. Poczekam na kilka opinii. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzieś już chyba podobny pomysł widziałam... // Ogólnie, zastanowię się, ale akurat teraz nie mam na ten typ ochoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe - bo to materiały wydawnictwa :) Nie mogłam przecież napisać o czymś czego nie czytałam i czego nie znam ;) To ogólna zapowiedź :)

      Usuń
  27. Nie wiem, niby jestem ciekawa, OGROMNIE ciekawa tej pozycji, a z drugiej strasznie się jej boję, bo moje doświadczenia z książkami Dreamsu jak do tej pory były raczej przeciętne. :( Ale poczekam na opinie i wtedy wydam ostateczny osąd. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam słabe wspomnienia z Dreams... ale zobaczymy, może akurat! :)

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...