czwartek, 11 czerwca 2015

[zakończony] Konkurs fotograficzny! Wygraj "Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta"



We współpracy z Wydawnictwem Świat Książki 
zapraszam na konkurs, w którym do wygrania jest
nowy egzemplarz książki
"Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta" Claire North


Serdecznie polecam - to książka którą się zachwyciłam!



""Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta" to pełna ekspresji i błyskotliwie poplątana fabularnie historia, napisana tak dobrze, że niezależnie od gatunku powinna stać się bestsellerem. To jedna z najlepszych literackich przygód jakie przeżyłam w tym roku, a także jedna z moich ulubionych powieści o podróży w czasie. Odważna opowieść o wielkich ideach i skomplikowanych relacjach, za tło obejmująca wszystkie etapy ludzkiej egzystencji. Wykwintna literacka uczta z pieprzykiem! - fragment mojej recenzji, całość tutaj







Aby wziąć udział w konkursie należy w terminie do 17 czerwca odwiedzić mój fanpejdż TUTAJ i w komentarzu pod postem konkursowym wykonać zadanie polegające na wklejeniu zdjęcia spełniającego hasło: "Pokaż, co i gdzie czytasz!" :)

Każdy z uczestników może zgłosić maksymalnie 2 zdjęcia.

Autor najbardziej oryginalnego i najciekawszego zdjęcia zostanie nagrodzony egzemplarzem "Pierwszych piętnastu żywotów Harry'ego Augusta" ufundowanym przez Wydawnictwo Świat Książki.

Wyniki konkursu na fanpejdżu  w czwartek 18 czerwca.

Zapraszam serdecznie do udziału w konkursie, a chętnych proszę o udostępnianie tej informacji na swoim facebooku/blogu/google+ czy innych tym podobnych miejscach w sieci. Jako baner proszę o wykorzystanie powyższej grafiki i podlinkowanie jej do tego postu :)

22 komentarze:

  1. Już udostępniłam, a dzisiaj zrobimy zdjęcie. Jesteśmy w Pradze, więc powinny wyjść świetnie :) Dobrze, że wzięłyśmy książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dwa zdjęcia wysłane;) uwielbiam Twoje konkursy (chociaż nigdy nie wygrywam:P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie by tu zrobić te zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na konkurs! Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka niesamowita, więc życzę wszystkim powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanowię się nad wzięciem udziału, bo konkurs i nagroda wydają się strasznie ciekawe ;)

    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wciąż nie jestem przekonana do tej książki. Jeszcze się zastanowię....
    Banerek zamieszczę na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie wezmę udziału w konkursie, ale nagroda bardzo ciekawa :D
    Pozdrawiam!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno zastanowię się nad wzięciem udziału : D Ciekawe książki :)
    Pozdrawiam : D

    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się zabieram . Świetny konkurs ! http://recenzje-z-nibylandii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O super konkurs, bo ja mam wręcz nawyk robienia zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na konkurs :) Pozostaje mi życzyć powodzenia uczestnikom, bowiem ja swój egzemplarz książki już posiadam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dla mnie, ale życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, pasowałoby wziąć udział :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy konkurs ale nie wezme udziału dziekuje :) Powodzenia innym ^_^

    OdpowiedzUsuń
  16. Za konkurs dziękuję, ale udostępniłam info na FB.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam już tę książkę, więc udziału nie wezmę ale serdecznie polecam udział tym, którzy chcieliby to cudo dostać ;) Wkróce zabieram się za lekturę i Twoja to wina ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział! Banerek udostępnię na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. biorę udział, banerek u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tym razem podziękuję ale życzę wszystkim powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...