czwartek, 25 czerwca 2015

Stosik #17 | 6/2015


Wiem, że bardzo lubicie stosiki 

Na przełomie maja i czerwca trochę poszalałam na różnych promocjach czego efektem są piękne książki, które chciałabym Wam pokazać :) I choć nie mam pojęcia, kiedy przeczytam te wszystkie powieści, to cieszę się z nich bardzo! Co więc trafiło do mojej biblioteczki? Lawendowy pokój, Księżyc nad Bretanią, Za żadne skarby, Maybe someday, Spóźnione wyznania, W cieniu oraz upragnione i wymarzone Przekleństwa niewinności - to efekt szaleństwa na Znaku. Z kolei 3 tomy Maigull Axelsson oraz Sensei i miłość to już empikowe szaleństwo :) Obok zacne 1001 książek, które solidnie namieszało mi w głowie (o tym na blogu już w lipcu). Żyć i umrzeć z miłości to prezent na chandrę od Kaś z bloga Czworgiem Oczu (Kaś wie jaką mam słabość do Marilyn ) Jeszcze raz Ci dziękuję :* Co jeszcze? Cudowna Gavalda, urocza Ahern, zachwycająca Bulicz-Kasprzak, poruszająca Olejnik oraz pełna nostalgii Mroczkowska. Dodatkowo drugi tom Czasu żniw (w czerni!), osławione Byliśmy łgarzami i Bez końca a także psychodeliczne Lotnisko w Monachium. Cóż... Przepełnia mnie radość!

Czytaliście którąś z powyższych pozycji? Jak wrażenia? 

103 komentarze:

  1. "Zakon mimów" mam na półce i dziś chyba zacznę go czytać. "Byliśmy łgarzami" skończyłam dzisiaj w nocy i to była tak słaba książka, że szkoda słów. Maybe Someday i Dziewczynę z porcelany mam na półce i tę drugą czytałam - też słaba bardzo. "Lawendowy pokój" pożyczyłam z biblioteki i już nie mogę się doczekać, aż zacznę czytać tę książkę, ale chyba jeszcze trochę poczeka na swoją kolej :)
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byliśmy łgarzami słabe? Ojej!
      Mam wielkie nadzieje z Dziewczyną z porcelany... no cóż, zasmuciłaś mnie trochę :(

      Usuń
  2. Przecudny stosik. Niestety żadnej z tych ksiazek nie czytalam, ale bardzo bym cgciala :)
    love-ksiazki.blogsoot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, ale wielki stos, szacun :D ,,Kiedy Cię poznałam" też mam na swoim stosiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik:) Czytałam "Kiedy cię poznałam" i "Lawendowy pokój". Niestety, obie książki mnie mocno zawiodły. Za to widzę tu wiele innych kuszących nowości, np. "Kochanek z Malty", "Angielskie lato" czy "Za żadne skarby":) Miłego czytania, czekam z niecierpliwością na Twoje recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawiodły Cię? Mam nadzieję, że mnie nie zawiodą, ale cóż.. ;) Wszystko jest możliwe ;)
      Dziękuję serdecznie :)

      Usuń
  5. Chciałbym kiedyś zdobyć "1001 książek...". Zazdroszczę przede wszystkim ilości bo stosik wygląda imponująco :).

    http://zapomnianypokoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę polecam to tomiszcze. Jest warte wszystkiego :)

      Usuń
  6. Jestem od pół roku w trakcie "Lawendowego pokoju" haha! Bo czytam w oryginale i w pewnym momencie zabrakło mi już czasu, więc postanowiłam, że dokończę go w wakacje :) Jak narazie całkiem przyjemny, chociaż też bez większych rewelacji. Jestem ciekawa Twojej opinii o "Księżycu nad Bretanią",bo również mam zamiar niedługo go kupić :) no i w empikowym zakupowym szaleńśtwie również przygarnęłam do siebie "Sensei i miłość", ale narazie leży na półce i jakoś mnie nie woła ;)

    http://wiecznie-zaczytana-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół roku?! Naprawdę?
      Mam nadzieję, że pochłonę te książki w wakacje :)

      Usuń
  7. Czaję się na "Byliśmy łgarzami" i "Lawendowy pokój ". "Maybe someday" już czeka an swoją kolej.
    Co do reszty to o większości słyszałam jednak nie czytałam. Może w wakacje się to zmieni.
    Gratulacje stosiku.
    http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie chciałabym przeczytać Lawendowy pokój i może się na niego skuszę za niedługo ;)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki duży stosik. Ja chyba nie czytałam żadnej z tych książek, ale o kilku słyszałam bardzo dużo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny stosik ♥ Książki o Marilyn zazdroszczę i czekam na recenzję.Posiadanie tej książki jest prawdziwą gratką dla Ciebie ^.^
    "Maybe Someday"zaczęłam czytać,ale nie skończyłam.Kiedyś do niej wrócę,to pewne ...
    "Lawendowy pokój"to piękna książka.A ten poetycki język autorski-uwielbiam .Zresztą "Księżyc nad Bretanią" jest równie wspaniały(chociaż odrobinę bardziej dopracowany) ;-)
    "Angielskie lato"-czytałam Twoją recenzję i mam w zakupowych planach.Natomiast jestem bardzo ciekawa książki Olejnik :-)
    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko pozazdroscić:) Z wymienionych pozycji mam za sobą Maybe someday i Lawendowy pokój.Na półce czeka Kiedy cię poznałam. Z całą pewnością moge polecić Maybe someday.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1001 książek z chęcią bym przejrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maybe someday - tego zazdroszczę :) A czytałam tylko Ahern i bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam jedynie "Zakon Mimów" i podobnie jak w przypadku poprzedniego tomu byłam zachwycona! :) Ciekawe, jakie wrażenie zrobi na Tobie :) Kilka książek mam w swoich planach, ale raczej dalekich, bo staram się sukcesywnie sięgać po tytuły z domowej biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same wspaniałości! Szczególnie podoba mi się stos po prawej stronie, piękny! Sama chciałabym przeczytać w szczególności: "Angielskie lato", "Inna bajka", "Kochanek z Malty", "Dziewczyna z porcelany", no i jeszcze kilka innych :) Życzę miłej lektury i czasu na przeczytanie tych wszystkich cudowności! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Naprawdę imponujący stosik!Tylko pozazdrościć... Ja mam "W cieniu" ale jeszcze nie przeczytane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię patrzeć na Twoje stosiki :d Zawsze znajduję w nich coś dla siebie ;) Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny stos! A raczej stosy;-) Mam kilka z wymienionych pozycji, śle na razie czytałam tylko "W cieniu". Ogólnie książka mi się podobała bo lubię psychologię, ale należy raczej do cięższych lektur i nie wiem czy jeszcze po nią sięgnę. Chętnie podkradłabym Ci za to "Dziewczynę z porcelany";-)
    Pozdrawiam i życzę wieku cudownych godzin czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne tytuły. Znam tylko Lawendowy pokój. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Książki Niny George niestety nie przypadły mi do gustu :) Całkiem podobało mi się za to "W cieniu", choć trochę inaczej wyobrażałam sobie tę powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, świetny stosik! Najbardziej interesuje mnie Maybe Someday i Lawendowy pokój - te dwie książki zdecydowanie chcę mieć na swojej półce :)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczena w dół i na podłodze!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oooo... Skąd taki '"Zakon Mimów''?
    Czytałam ''Za żadne skarby''. Nigdy nie były to moje klimaty, ale została u mnie książką maja, cudowna. :)

    http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/2015/06/rebelian-marie-lu.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na recenzję "Sensei i miłość". :) Miłego czytania!

    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno przeczytam "Maybe Someday" i "Zakon Mimów". Co do reszty, to najbardziej ciekawią mnie pozycje Niny George i te od wydawnictwa YA! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie czytałam żadnej z tych pozycji :( Dopiero zaczynam nadrabiać swoje przeogromne zaległości czytelnicze. Piękny stos, zazdroszczę tylu pozycji!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak bardzo zazdroszczę Ci tylu cudownych książek i współprac z wydawnictwami. Ale potem myślę sobie, że zasłużyłaś na nie swoją pracą... No i przecież sama też mam wiele fajnych książek, więc nie muszę być zazdrosna.

    Tak, czy tak, życzę miłej lektury! Sama nie czytałam niczego z Twojego stosika, więc nie mogę nic polecić ani odradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ohoho, ile cudowności! Nie mogę się napatrzeć normalnie ;).
    Część z tych książek zdobi również moją półkę, ale niektórych nie znam i nie czytałam. Bardzo chciałabym natomiast "Inną bajkę" i "Nieludzi". Zapowiadają się bardzo ciekawie :).
    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  29. "Maybe Someday" czytałam i się zakochałam! <3 Byliśmy łgarzami chcę przeczytać po ang bo polska wersja to podobno porażka, a co do "Lotniska w Monachium" spodziewałam się czegoś lepszego, szczerze się wynudziłam a liczyłam na naprawdę dobrą pozycję, a brak rozdziałów, czy podziału na dialogi strasznie spowalniało czytanie :(
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe stosisko, kilka z tych książek z chęcią również zobaczyłabym u siebie :D Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak dużo książek! "Spóźnione wyznania" z chęcią bym przeczytał.

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny stosik kochana. Bierz się szybko za Byliśmy Łgarzami! Lawendowy pokój zostaw najlepiej na spokojne sierpniowe wieczory. Reszty nie czytałam, ale o większości słyszałam.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak ja uwielbiam i jednocześnie nie znoszę tych Twoich stosików. Uwielbiam je, bo zawsze pokazujesz takie perełki... i nie znoszę z tego samego powodu, bo chętnie większość bym Ci podebrała! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale stosy! :)) Aż nie można oderwać wzroku;) Ahern gorąco ci polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, cóż za cudowności! Ja też zaszalałam, mama nadzieję że nie przyjdzie mi tynków wyjadać w domu ;) ale tak strasznie się mega cieszę z moich zdobyczy :) Jedyne co nam się pokrywa to "W cieniu" leży na półce już od dwóch miesięcy, ale na wakacje postanowiłam własnie te zaległe książki pochłonąć, mam nadzieję że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie noo zazdroszczę! Takie super książki. Z tego wszystkiego przeczytałam tylko "Nieludzie" właśnie mam aktualną recenzję na blogu. (Słabo mi wyszła więc spokojnie nie zniechęcaj się). Idą właśnie wakacje mnóstwo książek do czytania!. :D
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. WOW rewelacyjne stosisko :) miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne stosy (-: Czytałam "Lawendowy pokój" i "Inną bajkę" - byłam zachwycona (-: Na moim stosiku też czekają "Angielskie lato", "Za żadne skarby" i "Księżyc nad Bretanią". Życzę miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko jest cudowne:) Czytałam Dziewczynę z porcelany, podobała mi się i chciałabym mieć wszystkie książki w półtwardej oprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę, że szalałyśmy na tych samych promocjach:) 90% też posiadam. Porównamy wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 90%? :) Wow :) To mamy podobny gust :)

      Usuń
  41. Ja ostatnio kupiłam kilka książek w empiku na promocjach i chyba jutro wybiorę się po raz kolejny, bo czuję lekki niedosyt :P

    ZAPRASZAM NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny stos :D Czytałam tylko "ta, którą nigdy nie byłam"- świetna książka. A kilka innych bym Ci chętnie podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nic nie czytałam będę wypatrywać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zazdroszczę "Innej Bajki". Mam w planach tę powieść, muszę ją bowiem przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  45. Same cudowne lektury! Można jedynie pozazdrościć i czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Się nazbierało tego trochę ;) Jest na co oczy zawiesić ^_^
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Tyle książek na stosiku, co u mnie wciąż czeka na przeczytanie - z ostatniego pół roku - książek, których nie dałam rady czytać na bieżąco. :O Te "1001 książek..." najpiękniejsze! Mam sentyment do opasłych tomisk! Sama bym przytuliła, ale najpierw muszę zacząć odkładać pieniążki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... trochę przybywa tych książek, to prawda ;) Mam nadzieje, że uda mi się je wszystkie przeczytac :)

      Usuń
  48. Tyle piękności cieszy oczy :) Miłej lektury w otoczeniu słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Stosy przepiękne :) "Nieludzie" już za mną, "Kraina Mimów" przede mną. O reszcie z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Czytałam ,,Lawendowy pokój". Męczyłam tę książkę dwa miesiące. Mam nadzieję, że z Tobą będzie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda...
      Mam nadzieję, że mi się spodoba :)

      Usuń
  51. Czytałam "W cieniu", niestety mi się nie podobało :(
    Kochanek z Malty czeka na romans ze mną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam wiele różnych pinii o W cieniu... I tak wiem... spodziewam się, że może byc różnie.

      Usuń
  52. Aż mnie wcięło jak zobaczyłam ten stos :) z niego mam u siebie tylko "Kochanka z Malty" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda imponująco:)
      Chciałabym rozciągnąć czas!

      Usuń
  53. Lawendowy pokój - to powieść, która jest u mnie pierwsza na liście znikającego już stosiku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Koniecznie muszę poznać Twoje zdanie o niej!

      Usuń
  54. Taki duży stos, a ja nie kojarzę za bardzo niczego ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży... Oj duży...
      Ale proszę, nie wzbudzaj we mnie wyrzutów sumienia :D

      Usuń
  55. Książki rewelacyjne :) Część z nich mam, a ostatnio przeczytałam " Inna bajka ". Teraz do rąk wpadła mi " Dziewczyna z porcelany ".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobała Ci się Inna bajka? :) Mi bardzo

      Usuń
  56. Na półce czeka na mnie "Księżyc nad Brytanią", a na "Maybe someday" czaję się już od dłuższego czasu. W Empiku widziałam "Byliśmy łgarzami" po dobrej cenie, ale się powstrzymałam przed kupnem, bo wiele sprzecznych opinii krąży o tej książce.
    A stosik bardzo duży, miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam nadzieję, że Księżyc nad Bretanią nam się spodoba :)

      Usuń
  57. No masz, chyba się tu popłaczę! Tyle książków! Tyle wspaniałosci! A ja cale wakacje o e-bookach o ile będę mieć komputer na wyjeździe :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo zaciekawiła mnie "1001 książek", ale widzę, że jest recenzja na Twoim blogu, którą koniecznie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam 1001 książek - wspaniała lektura

      Usuń
  59. Wow!!! Wspaniałe stosisko! Ja również zaszalałam w tym miesiącu... ciekawe, kiedy my to wszystko przeczytamy ;)) Chętnie wykradłabym kilka tytułów ;) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zakon Mimów jest cudowny, do tej pory mi smutno, że znów długi czas będę musiała czekać na kolejny tom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. To czekanie jest stanowczo za długie... Rok!

      Usuń
  61. Czytałam "Kochanka z Malty" - taka lekka, niezobowiązująca lektura na upalne dni. Za to "Przekleństwa niewinności" są wspaniałe. Niezwykła fabuła tej książki i styl autora sprawiają, że nie sposób się oderwać. Powstał też film na postawie tej książki - jeśli będziesz zainteresowana, zerknij. Jest całkiem dobry!
    Poza tym, gratuluję tylu nowych nabytków. Stosik jest wprost imponujący!
    www.nieidentyczne-polki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanek z Malty - miło wspominam, taka letnia książka :)
      Na Przekleństwa polowałam bardzo długo... Oj bardzo :) Musiałam mieć tę książkę :) Film oglądałam, ale czytałam że książka lepsza :)

      Usuń
  62. Byliśmy łgarzami - szczerze polecam!:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Niesamowicie zazdroszczę "1001 książek"... A w ogóle zacny, cudowny stosik... *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1001 książek - to tomiszcze, które zmieniło moje życie :) Serdecznie polecam!

      Usuń
  64. "Zakon Mimów" leży u mnie na półce i leży, a ja ciągle go nie przeczytałam. A tak bardzo nie mogłam się go doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jednak pokaźne tomiszcze... U mnie wciąż czeka :)

      Usuń
  65. Wytaszczyłaś to wszystko na dwór by zrobić dla nas zdjęcie? Cudownie ;)
    Wiesz, że kocham takie stosiki, gdzie są własnoręcznie zdobyte pozycje, zamiast stosu recenzenckich. Wtedy zżera mnie zazdrość i też chcę na zakupy ;)
    A te 1001 książek bardzo mi się podoba, chyba sobie sprawię i jestem ciekawa co w zwiążku z tym wymyśliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Ale widzę, że zrobiłaś to samo więc chyba Ci się spodobało ;)

      Usuń
  66. Z wszystkich książek czytałam tylko "Zakon mimów który jest genialny. Na resztę książek mam ogromną ochotę. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam nadzieję, że Zakon będzie równie dobry co Czas żniw :)

      Usuń
  67. Wspaniałe zdobycze! Uwielbiam stosiki. :) Z Twojego znam tylko "Kiedy cię poznałam", którą oczywiście polecam.

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetny stosik!
    W najbliższym czasie zabieram się za "Dziewczynę z porcelany", bo wygląda obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  69. Toś zaszalała ;) Miłego czytania tego, co przed Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkowe szaleństwo to najzdrowsze z szaleństw ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...