sobota, 11 lipca 2015

[zakończony] KONKURS z duetem Pięknych Panów

baner konkursowy


Zgodnie z obietnicą, którą złożyłam Wam wczoraj na Fanpage'u 
- zapraszam na konkurs z duetem Pięknych Panów ;)


Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Zysk i S-ka 
nagrodę w konkursie stanowią 2 pakiety 
"Piękny drań & Piękny nieznajomy"


A jeżeli wahacie się, czy brać udział - to odsyłam Was do lektury moich recenzji 
"Pięknego drania" tutaj i "Pięknego nieznajomego" tutaj 



Oto co powinnaś/powinieneś zrobić, jeżeli chcesz wygrać 1 z 2 konkursowych pakietów:
  • zgłosić chęć udziału w konkursie
  • być obserwatorem mojego bloga (lub fanem na Facebooku) 
  • udostępnić baner konkursowy podlinkowany do tego postu na swoim facebooku/blogu/google+
  • opublikować w komentarzu lub przesłać na mail recenzje.ami@gmail.com wykonane zadanie konkursowe 

ZADANIE KONKURSOWE

Weź książkę do łóżka... 

Waszą odpowiedzią może być zdjęcie, projekt graficzny, opowiadanie, esej, wiersz, rysunek, kompozycja DIY, makieta czy cokolwiek - forma wykonania jest dowolna. 
Jedynym ograniczeniem jest Wasza fantazja. Wyzwólcie kreatywność! ;)



Przykład zgłoszenia:
  • Zgłaszam się!
  • Obserwuję (ewentualnie Lubię na FB) jako: 
  • Baner: (link lub informacja o miejscu udostępnienia)
  • W przypadku, gdy odpowiedź została wysłana mailem - proszę o informację na temat adresu mailowego oraz daty wysłania  


Uwaga! Konkurs będzie trwał także na Fanpage'u. Można więc jednocześnie zgłaszać się na blogu jak i na Fanpage'u, przesyłając dwie różne odpowiedzi 


Zgłaszać się można do czwartku 30 lipca włącznie. 
Wyniki 31 lipca na blogu.


Regulamin konkursu:
  1. Organizatorem konkursu jest Ami. autorka bloga recenzjeami.blogspot.com 
  2. Nagrodą w konkursie są 2 pakiety zawierające po jednym egzemplarzu "Pięknego drania" oraz "Pięknego nieznajomego"  autorstwa Christiny Lauren ufundowane przez Wydawnictwo Zysk i S-ka
  3. Konkurs trwa od 11.07.2015 r. do 30.07.2015 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
  4. Aby wziąć udział w konkursie należy: być obserwatorem bloga (ewentualnie fanpejdża), udostępnić baner oraz wykonać zadanie konkursowe.
  5. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski. 
  6. Wyniki zostaną opublikowane 31 lipca na blogu. 
  7. Zwycięzcy zostaną wyłonieni na podstawie wykonanych zadań konkursowych.

38 komentarzy:

  1. Wzięłabym udział, ale potrzebuję tak naprawdę tylko drugiego tomu, więc odpuszczę:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatka, pytałam wczoraj na Facebooku jaką nagrodę chcecie, trzeba było zagłosować :*
      Wszystkie głosy brałam pod uwagę :)

      Usuń
    2. biore udzail w konskurei

      Usuń
  2. Marzę o tym pakiecie *_* Już mam nawet pomysł na coś takiego :3 Lecę tworzyć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Czekam na efekt Twojej wyobraźni :)

      Usuń
  3. Jak bym nie mogła się zgłosić? Oczywiście, że się zgłaszam!
    Obserwuję jako Ines Lavender
    Udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/ZaczytaneZwariowane/posts/783672818417823
    A pracę przyślę mailowo, kiedy tylko uda mi się skłonić mojego kota do wejścia do łóżka :)
    e-mail: lawendacorine@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Patrycja Sudoł
    Baner: https://plus.google.com/116464160670968465442/posts/eUJZ5T5e45x\
    e-mail: Powerless251298@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O datę proszę by móc zaalarmować gdyby mail jakimś dziwnym trafem nie dotarł. Niestety w przypadku jednego z ostatnich konkursów kilka maili nie dotarło - stąd teraz ten "dziwny" warunek :)

      Usuń
  5. Czy może być to zdjęcie ilustrujące wierszyk? (takie 2w1), czy mam osobno zgłosić zdjęci i osobno wierszyk? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma ograniczeń ;) Twórz co Ci wyobraźnia podpowie ;)

      Usuń
  6. Już już widzę to w swojej głowie, postaram się przelać moje wyobrażenie na ekran, ale nie wiem czy coś z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia tym, co biorą udział w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście się zgłoszę, ale pytanie trudne. Pomyśleć trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę uruchomić kreatywność :) info o konkursie już na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkim życzę powodzenia, to świetne książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Europejka Lis
    Baner: https://plus.google.com/115011163245857649302/posts
    wysłane 13.07.2015 o 13:06 z maila europejka.lis@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Judith Lorelei Van Salem
    Baner: https://plus.google.com/116951971297750277129/posts/PKoVJsWgRFe
    wysłane mailem 13.07.2015 o godz. 21:12; mail: lorelei667@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Izabela Łęcka
    Baner: http://literackie-zamieszanie.blogspot.com/

    Moja odpowiedź na konkurs to opowiadanko:
    Był raz sobie mól książkowy. Mól uwielbiał czytać i całe dnie spędzał z książkami. Raz postanowił, że spędzi z książkami noc. Obłożył się książkami, wymościł w środku miejsce na poduszkę i kołdrę i poszedł spać. W nocy miał wspaniałe sny. A to towarzyszył Robinsonowi na bezludnej wyspie, a to jechał w 80 dni dookoła świata, a to pilnował różę Małemu Księciu, a nad ranem dołączył do wyprawy Drużyny Pierścienia do Mordoru. Obudził się zmęczony jak mops. Następnej nocy zrobił do samo, tylko że zmienił książki na lekkie powieści obyczajowe. Tym razem siedział z siostrami Bronte i pił angielską herbatkę. Obudził się z plamą po herbacie na piżamce.
    Spróbował jeszcze raz. Tym razem z Dostojewskim. No i zaczęło się. A to krew, jakieś monastyry, potem książę Myszkin zabrał go na jakieś zwariowane urodziny w dziwne miejsce. Następnej nocy obłożył się skandynawskimi kryminałami. Całą noc ścigał jakiegoś psychopatę w garniturze. Obudził się z bijącym sercem i bolącymi nogami!
    Po tygodniu stwierdził, że książki zmieniają życie, dodają mu barw, wprowadzają w nowe światy i poszerzają wyobraźnię.
    Warto jest zasypiać z książką!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Jane S
    Baner tutaj: http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/p/wasze-konkursy.html
    Pracę wysłałam dzisiaj 14.07.2015 o godz. 17.01

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym ;) Wysłałam z maila joanna.stoczko@op.pl

      Usuń
  16. Zgłaszam się!
    Obserwuję i lubię na FB jako: Dagmara Marciniak
    Baner: http://modelinadagmary.blogspot.com/ na pasku bocznym
    Odpowiedź wysłana na maila dzisiaj (15.07) dokładnie o 08:29 :)

    W jednym komentarzu napisałaś, że może być wierszyk z ilustracją, więc ja również zrobiłam pracę 2w1, opowiadanie i rysunek :))

    Pozdrawiam ~ Dagmara ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się!
    Obserwuję i lubię na FB jako: Klaudia M
    Baner: https://plus.google.com/107413678601572278647/posts/43ARzUhSkEJ
    Odpowiedź wysłana na maila dnia 17.07 z adresu klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń


  18. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: diabelek4524
    Baner: http://magiczneksiazki.blogspot.com/p/konkursy.html

    Odpowiedź na konkursowe pytanie w formie wierszyka :)

    Weź książkę do łóżka,
    niech ci szepcze słodkie słówka.
    Sto stron szybko mija,
    a sen cię jeszcze nie spowija.
    Gdy skończysz całą,
    będziesz miał ochotę niemałą
    na kolejny tom,
    chociaż cały dom
    będzie mówił dość.

    Będzie mówił dość,
    nie rób sobie na złość,
    bo książki zabierają Cię w świat emocji większych,
    niż niejeden filmowy maraton.
    Weź więc w rękę lekturę ulubioną
    i daj się ponieść wyobraźni wodzom,
    bo książki to magiczna rzecz,
    którą każdy powinien mieć.



    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Patrycja Waniek
    Baner: http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/p/konkursy.html

    To był jeden z tych dni. Adam znów się do mnie nie odzywał. Mój najlepszy przyjaciel od piaskownicy.
    Poznaliśmy właśnie w niej, przeprowadziłam się, byłam nowa i to był mój drugi dzień w miasteczku. Mama pozwoliła mi wyjść na plac zabaw i trochę się pobawić. Nie było tam jednak dzieci, więc siedziałam samotnie i budowałam babki z piasku. Wtedy przyszedł on, usiadł blisko mnie i uśmiechnął się miło. Od razu zrozumiałam, że będziemy przyjaciółmi.
    Zawsze był przy mnie. Rozumiał mnie jak nikt inny. To on pocieszał mnie, gdy pierwszy raz się zakochałam, a potem Nick złamał mi serce. To z nim oglądałam filmy wieczorami, to z nim chodziłam na imprezy. Zawsze byliśmy razem, a nasi znajomi dziwili się, dlaczego jeszcze nie jesteśmy parą. Byliśmy tak blisko, wiedzieliśmy o sobie wszystko. Lubiliśmy się przekomarzać, żartowaliśmy i oczywiście kłóciliśmy się. Często. Ale to on zawsze wyciągał rękę, był tym lepszym w naszej relacji, spokojniejszym. Nie tym razem jednak...
    Wiedziałam, że zawsze marzył o tym wyjeździe, zawsze chciał zwiedzać Europę, ale on nie chciał jechać beze mnie. Ja miałam inne plany, również nie chciałam się rozdzielać, ale dostałam się na wymarzone studia i nie chciałam opuszczać roku, by wyjechać. Czułam, że to załamie nasze relacje i tak się stało.
    Od tamtej kłótni minęło trzy miesiące. Adam wyjechał, ja zostałam. Rozmawiamy czasem przez komórkę, ale to nie jest to samo. Brakuje mi go i coraz mocniej uświadamiam sobie, że go kocham. Nie jak przyjaciela, ale jak kogoś bliższego. Nie mogę mu się do tego przyznać, nie mogę mu tego powiedzieć, a już na pewno nie przez telefon.
    Wcześniej kilkukrotnie byłam w związkach, nigdy naprawdę długo. Teraz jednak przez ostatni miesiąc wszystkie wieczory spędzam sama, w pokoju. Biorę wtedy do ręki jedną z książek z jego dedykacją, na moich ustach pojawia się uśmiech. Biorę ją ze sobą do łóżka wyobrażam sobie, że on leży tu ze mną i mnie przytula, że tak jak w niektóre wieczory siadamy razem i czytamy. Wyobrażam sobie jego głos, gdy silnie akcentuje dialogi, jego ramiona wokół moich. Czekam na jego powrót, ale wciąż nie wiem, kiedy on nastanie i nie wiem, czego się po nim spodziewać.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: Stworek.vel.Oka
    Baner od dłuższego czasu na moim blogu: www.erpgadki.pl/blog w rubryce "konkursy". :)

    A oto moja propozycja konkursowa:

    Od kolacji po śniadanie
    zaczytanie mam dziś w planie,
    więc zaścielam szybko łóżko
    (stosik książek za poduszką),
    przybieram dogodną pozę,
    biorę w łapki dobrą prozę
    i nie mogę się oderwać,
    znaleźć chwili by tekst przerwać...
    Wzdycham, płaczę, kwilę, jęczę,
    marzę, tęsknię i się dręczę:
    "jeszcze rozdział, jeszcze strona!"
    - mówię sobie zatrwożona.
    Tu pościgi, tam wybuchy,
    lecą wióra, z poduch puchy!
    Kryminalna wnet zagadka,
    okazuje się do zadka!
    Bo to matka ojca wujka
    siostry matki przyjaciółka
    zabiła z zimnej krwi,
    gdy skubała sobie brwi!
    Do okładki się zbliżyłam,
    powieki do snu spuściłam
    i śnię o tym, moja Droga,
    że przypadnie mi nagroda. :D

    --------------
    Powodzenia wszystkim biorącym udział w zabawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się! :)
    Lubię na fb jako: Oliwia D.
    Baner: https://plus.google.com/u/0/112022320681168246850/posts
    Odpowiedź wysłana na maila dnia 21.07 z maila: oliwiadz123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :D
    Obserwuję jako: Gab riela
    Lubię na facebooku jaklo: Gabriela Ma*
    Baner: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html
    Udostępniłam w google +
    e-mail: gabolek000@o2.pl , pracę wysłałam 23 lipca 2015

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nawet jakiś pomysł, ale chyba rozleniwiły mnie te wakacje.
    Baner mimo wszystko podlinkuję.
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Katarzyna Kat. i Lubię na FB jako Katarzyna Próchno.
    Baner:
    - w zakładce konkursy na subiektywne-recenzje.blogspot.com
    - https://plus.google.com/u/0/104652217660880892771/posts

    Pracę konkursową wysłałam na e-mail, 24.07.2015 z maila kasiulka1213@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    Obserwuję (ewentualnie Lubię na FB) jako: Dakota i lubię jako Aleksandra Bartczak
    Baner: http://bloodbonds.blogspot.com (po najechaniu na obrazek z książkami)
    Pracę wysłałam mailem z adresu aleksandra.bartczak1mi@poczta.fm
    Data wysłania: 26.07

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :D
    Mam coś innego, taki mały plan :P
    Obserwuję jako Book worm
    e-mail: k.mac-dolek@o2.pl
    Udostępniłam w google +
    Odpowiedź:

    Gdy twój ukochany wróci wieczorem z pracy…
    … i zapragnie dać ci buziaka na powitanie, powiedz, że jesteś trochę zajęta, gdyż wylegujesz się na kanapie i czytasz książkę.
    … i zapyta cię o obiad, powiedz, że jest w lodówce i musi go sobie odgrzać, choć tak naprawdę ty zawsze to robiłaś.
    … i będzie chciał oglądnąć telewizor w tym samym pokoju co ty, zabierz mu piloty. Gdy będzie ich szukał, powiedz że się zgubiły.
    … i będzie chciał wziąć szybki prysznic, uprzedź go i idź wziąć długą, relaksacyjną kąpiel. Przy okazji czytaj książkę.
    … i będzie chciał iść z tobą spać, oznajmij mu, że masz już plany na wieczór.
    … i zdziwi się twoimi planami na wieczór, wyciągnij swoją ulubioną, długą książkę i rozpocznij NOC KSIĄŻKOCHOLIKÓW! Tym samym zmuszasz swego ukochanego do spania na kanapie :D
    ... i będzie spał na kanapie, ty czytaj książkę we wspólnej sypialni i siedź nad nią do samego rana.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Aoki
    FB jako: Ula Michalik
    Baner: https://www.facebook.com/aokisofun/photos/a.1585239385059090.1073741828.1475785746004455/1614615642121464/?type=1&permPage=1
    Wysłane mailem z adresu ula.aoki@gmail.com dnia 27.07.2015 o godzinie 20.10

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się!
    Obserwuje i lubię na fb jako: Dominika Bruzda
    Banerek: https://plus.google.com/112829469540751540575/posts/CyVQxDSVVGK
    e-mail: dominika76@onet.pl , wysłane 29.07 o godzinie 17:02
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: I'm Serafin
    Baner: slowasazapomnieniem.blogspot.com w bocznej kolumnie
    Moja odpowiedź na zadanie konkursowe:


    Właśnie jestem w lesie.
    O nie, już samochodem jadę.
    Po chwili po drzewach pnę się,
    A w międzyczasie popijam czekoladę.

    Siedzę pod kocykiem
    Z ciekawą książką w ręce.
    Z każdym kolejnym tomikiem,
    Rośnie moje serce.

    Poznaję obce krainy,
    Zakochuję się na nowo,
    Przy czytaniu robię głupie miny,
    Podjadam to i owo.

    Raz do rozpuku się śmieję,
    Niekiedy po policzku spłynie łza.
    Może mnie ktoś wyśmieje,
    Ale książki to obsesja ma.

    Przeżywam miłości, rozstania,
    Bóle, radości i troski,
    Nawet z problemów dorastania,
    Wyciągam przeróżne wnioski.

    Lubię tak wieczorami,
    Wejść do łóżka ciepłego
    I otoczona książkami,
    Wkroczyć do świata nowego.

    Od rzeczywistości mnie odrywają,
    O wszystkim zapomnieć pozwalają.
    Książki same cuda skrywają
    I z problemów mnie wyzwalają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...