czwartek, 23 lipca 2015

Stosik #18 | Uroczy lipiec


Uroczy Lipiec przedstawiam Wam w postaci dwóch zdjęć, które przerobiłam w jednym z programów z ostatniej odsłony Bloga Książkowego w praktyce i... nie mogłam się zdecydować, które wyszło ładniejsze ;) Może sami rozstrzygniecie? 

Uwielbiam storczyki. Tylko spójrzcie jak bujnie kwitną! Niestety nie udało mi się uchwycić pełnej okazałości pierwszego z prawej, ale jest tak cudownie oblepiony kwiatem, że po prostu musicie mi uwierzyć na słowo ;)

Jak już wspominałam w lipcowej chciejce - w lipcu obchodziłam imieniny :) Co oczywiście zaprocentowało w powyższym stosiku i już za chwilę wszystko Wam opowiem!
Może zacznijmy od serii Inni Anne Bishop - przeczytałam na jej temat tak wiele pozytywnych słów na Waszych blogach, że oczywiście postanowiłam sprawdzić jej fenomen osobiście, a że obchodziłam swoje święto... Wykorzystałam je jako idealny pretekst :) Podobnie stało się w przypadku Origin - nie czytałam pozostałych tomów choć stoją na półce (wstyd!) ale pokusa była taka silna... No i ta okładka - czar! Niezauważalną podobnie jak Wypowiedz jej imię otrzymałam do recenzji od Wydawnictwa YA! - może podpowiecie, którą z nich powinnam przeczytać najpierw? Niestety opublikowanie do tej pory opinie tej drugiej nie zachęcają... Cóż. Postaram się wykrzesać z niej pozytywne oblicze, może mi się to uda ;) Dziewczynę z zegarem zamiast serca oraz Co, jeśli... recenzowałam już na blogu - kto jeszcze nie czytał to szybciutko niech to nadrabia (tytuły podlinkowałam), bo obie książki są warte poświęconej chwili i obie bardzo mnie zaskoczyły, a dlaczego? Biegnijcie do recenzji! Każdego dnia postaram się by pojawiło się na blogu na początku sierpnia (na lipiec mam trochę inne plany i obawiam się, że mogłabym nie zdążyć) Ale ta okładka! Widzieliście? Bije na głowę te Bukowego Lasu ;) 
Przechodzimy do drugiego stosiku: recenzje Collide, Pięknego nieznajomego, Ty oraz Wbrew sobie już wiszą na blogu - zachęcam do lektury :) Kochając Pana Danielsa czytam w chwili obecnej i... nie pisnę słówkiem! ;) A Dotyk ciemności już przeczytany. Zbieram emocje, bo lektura rozkruszyła je na małe kawałki... Poniżej widzicie trzy tomy z Klubu kobiety to czytają - to już efekt rozpieszczania mojej czytelniczej duszy przez Wydawnictwo Prószyński i S-ka :) Obłędnie uwielbiam powieści wydawane w seriach, czy to Seria z miotłą, czy Leniwa niedziela, czy Kobiety to czytają - książka oznaczona takim symbolem jest dla mnie gwarancją pewnej jakości - wiem, że poruszy mnie do głębi. Z kolei Przemilczenia to perełka, którą przedstawię Wam już niedługo :)

I jak? Coś zwróciło Waszą uwagę? Jeśli tak - powiedzcie co takiego!
Ach! No i koniecznie pochwalcie moje storczyki, bo będzie im smutno ;)

Uściski!



132 komentarze:

  1. Strasznie ciekawi mnie Dziewczyna z zegarem zamiast serca :) coś mnie do niej ciągnie ;) Dotyk ciemności i Collide kocham <3
    a Storczyki - wow piękne!!! Jak Ty to robisz?? Miałam 3 - Dwa padły a ten jeden cudem ocalały wypuszcza same liście nie kwietnie ;( zazdroszczę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałaś moją recenzję tej książki? Jeśli nie, to zapraszam tutaj:
      http://recenzjeami.blogspot.com/2015/07/dziewczyna-z-zegarem-zamiast-serca.html
      Bardzo specyficzna lektura, która powinna zaskoczyć w formie filmu ;) Ciekawe kto zagra główne role... Do czytania podejdź proszę z przymrużeniem oka, tak jak do czarnej komedii ;)

      Dziękuję za pochwalenie storczyków! :) Jak to robię? Storczyki nie lubią przeciągów i zmieniania miejsca. Lubią jak mają ciepło i są zraszane. Trochę nawozu też im nie zaszkodzi ;)

      Usuń
  2. Najbardziej zazdroszczę książki "Wypowiedz jej imię". Wciąż nie mogę się zebrać, żeby ją kupić ;)
    Stosik (a raczej dwa) bardzo imponujący! Też chciałabym mieć przy sobie taką stertę książek i nie musieć się martwić, że zabraknie mi powieści do czytania :)

    Storczyki piękne :) Sama mam białe, ale chciałabym też takie, jak te pierwsze od lewej. Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? A czytałaś gdzieś pozytywne opinie na jej temat? Jeżeli tak to proszę podrzuć linki, bo pechem trafiam na same negatywne...

      Bardzo dziękuję! Mam różne kolory i białe i żółte i w ciapki i w paski i łaciate. Marzą mi się natomiast niebieskie... ;)

      Usuń
  3. Ojej... Prawie wszystkie tytuły! Kochając Pana Danielsa, Niezauważalna, Wypowiedź jej imię, Wbrew sobie, Collide, Każdego dnia... To wszystko Ci ukradnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako potencjalna złodziejka nie powinnaś się przyznawać co chcesz ukraść :D Ale doceniam szczerość :P
      Już wiem, które tytuły schowam w szafie, albo pod łóżkiem. Tylko wiesz - Ty o niczym nie wiesz :)

      Usuń
  4. Niecierpliwie czekam na recenzję "Dotyku ciemności", a na serię Kobiety to czytają mam ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia ♥ Nic z Twojego stosika nie czytałam,ale planuję "Kochając pana Danielsa" .Miłego czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Podobają Ci się? Dziękuję ślicznie :):) To miłe jak ktoś docenia!

      Kochając Pana Danielsa - doskonały wybór :)

      Usuń
  6. Piękne storczyki :D ukradlabym Ci wszystkie te książki :D http://leonzabookowiec.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Wszystkie nie, zostaw mi coś ;)

      Usuń
  7. Sama uwielbiam serię Kobiety to czytają wydawaną przez Prószyńskiego i trzeba przyznać że książki trzymają naprawdę wysoki poziom. Co prawda nie czytałam, ani "Wbrew sobie", ani "Pękniętego odbicia", ale obie mam, więc niebawem się za nie zabiorę :). Jestem pewna że będą to wyjątkowe i bardzo emocjonujące lektury. "Słowa pamięci" gorąco Ci polecam. Wspaniała książka! Jestem pewna że nie będziesz zawiedziona ;).
    Reszta stosu również przedstawia się imponująco ;). Chętnie podebrałabym Ci "Każdego dnia" i "Niezauważalną". Bardzo mnie ciekawią te książki ;). A "Dotyk ciemności", po prostu uwielbiam. Cudowna książka! ;)
    Życzę Ci miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mamy podobne zdanie na temat Klubu :) Może mogłabyś mi polecić książkę wydaną własnie w Klubie, która najbardziej poruszyła Twoje serce? :) Jeżeli tak - to bardzo proszę.
      Czekam na Twoje recenzje Pękniętego oraz Słów - być może przeczytamy je w tym samym czasie, wtedy, tak na świeżo porównanie emocji byłoby ekscytujące :)

      Dziękuję!

      Usuń
  8. sama bym sprobowala bishop :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale storczyki!
    Ukradłabym Ci chętnie cały ten stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zyczę przyjemnej lektury oraz czasu potrzebnego by ten stosik ogarnąć. Storczyki cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki książkami, ale ja najbardziej zazdroszczę storczyków :P Ty zawsze taaakie wielkie masz te stosy - moja twarz sama się uśmiecha :D Zdjęcie bardziej podoba mi się pierwsze <3

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha storczyki są gwiazdą tych zdjęć :) Książki odchodzą w cień :D Czy to w ogóle możliwe? ;)
      Cieszę się bardzo, że tak Ci się u mnie podoba - zapraszam częściej :)

      Usuń
  12. Piękne storczyki :D
    Nie czytałam nic z tego stosu, ale bardzo ciekawią mnie "Każdego dnia" i "Niezauważalna".

    OdpowiedzUsuń
  13. "Wypowiedz jej imię" wydaje się być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zdjęcie jest lepsze, oddaje naturalne kolory. Storczyka posiadam takiego różowego, też jest ładnie oblepiony kwiatami:) U mnie w domu mąż dba o kwiaty, bo ja zupełnie nie mam ręki do roślin:D
    Stosy bardzo fajne, życzę przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wybranie zdjęcia :) Wbrew pozorom to pierwsze też ma podrasowane kolory, ale dzięki temu są żywsze ;)
      Idealny mąż! A gotuje i sprząta też? ;)

      Dziękuję :)

      Usuń
  15. ZAZDROSZCZĘ! ;-; Twoje stosiki są zawsze takie... wspaniałe! :D
    Miłego czytania! ^_^
    Przepiękne storczyki! (możesz im przekazać) :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne storczyki, sama je uwielbiam i w domu przybywa ich ostatnio coraz więcej ;)
    Co do stosiku cudowny, wiele książek chciałabym przeczytać ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapanowała chyba jakaś storczykowa moda :D Są wszędzie, nawet w lidlu czy tesco - i jak tu się nie skusić? ;) Chociaż swoje też rozmnażam. Piękne, absolutnie piękne kwiaty. Uwielbiam też kalie... Białe kalie. Cudo.

      Usuń
  17. Piękny stosik! Zazdroszczę trylogii Bishop, "Wypowiedz jej imię", "Każdego dnia..." i "Co, jeśli..." ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne stosy! ;)
    Co prawda podkradłabym wszystkie książki, ale najbardziej ciekawią mnie: "Wypowiedz jej imię", "Niezauważalna" i "Dotyk ciemności" ;) To nie pozostaje mi nic innego jak życzyć satysfakcjonujących lektur ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najlepsze z możliwych życzeń - by lektura satysfakcjonowała :) Nie zawodziła!
      Dziękuję bardzo. Mam nadzieję, że tak właśnie będzie :)

      Usuń
  19. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale mam chrapkę na "Niezauważalną". :3 Co do zdjęć - pierwsze lepsze. Te żywe kolory... ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam storczyki, ale niestety nie mogę ich hodować :P Jedyne kwiatki, które u mnie nie uschną to kaktusy i tylko takie mogą rosnąć w moim pokoju, gdyż zawsze zapominać podlewać kwiaty. A jak zapomnę to stosuję tzw. terapię szokową :D Leję im więcej wody niż trzeba xd
    Przechodząc do książek to stos całkiem duży! Znowu... Widzę tu dużo książek w sam raz dla mnie i będę musiała rozważyć ich zakup :D
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha u mnie kiedyś też wszystko księżyc wypalał :P Bawiłam się w hodowlę kaktusów i kupowałam miniaturki, które po jakimś czasie przestawały być miniaturkami, jeden z nich nawet wylądował na podłodze jako "kwiat efektowny" wielkości ponad 1 metra :D

      Cieszę się bardzo że książki się podobają! A które najbardziej? ;)

      Usuń
  21. Oba zdjęcia śliczne, ale to pierwsze bardziej mi się podoba. Jest takie ciepłe, kolorowe i przytulne, pasuje do lata i wakacji. :D A storczyki? Są świetne! Uwielbiam je, też mam w domu kilka. ^^ A co do książek.. Zawsze zachwyca mnie, ile dajesz radę przeczytać na miesiąc i przede wszystkim - skąd masz na to tyle kasy!? xD Do "Co jeśli..." wciąż nie jestem przekonana, ale Ty koniecznie musisz przeczytać serię Lux! Rzeczywiście - wstyd! ;P ;D Za to za serię Inni bym zabiła. ;) Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie zdjęć <3
      I za storczyki :)

      Obiecuję, że zabiorę się za LUX! Masz moje słowo ;)

      Usuń
  22. Chwalimy stosik, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne stosy i prześliczne storczyki:) Hmm, Dotyk ciemności... Ciekawa jestem jak ci się podobała ta książka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, pewnie wiesz co myślę na jej temat.... ;)

      Usuń
  24. "Wbrew sobie" właśnie czytam i na razie mi się podoba ;)

    Spojrzenie EM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :)
      Pamiętasz, że masz mnie powiadomić o recenzji? ;)

      Usuń
  25. Jestem ogromną fanką cyklu Czarne kamienie Anny Bishop, mroczny klimat, oryginalność w formie, na pewno zapoznam się z innymi jej książkami. ;) Orygin mam w zakupowych planach jak na razie, ale serie Lux uwielbiam. Każdego dnia poznam na pewno, niesamowicie sie zapowiada. Co, jeśli czytałam z booktouru, książka nie była zła, ale nie powaliła mnie, niestety... Do dziewczyny z zegarem zniechęciły mnie recenzje, liczyłam na cudowną opowieść, a tu recenzenci piszą coś zupełnie innego. Collide uwielbiam, niesamowita książka, nie mogę sie doczekać kontynuacji. Kochając Pana Danielsa to powieść, którą wręcz muszę poznać, niemożliwie mnie ciekawi. ;) Miłej lektury.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Storczyki dziękują :D

      O Czarnych kamieniach tylko czytałam i to w zasadzie niewiele, ale ten cykl Inni to już inna bajka - mam nadzieję, ze mnie zachwyci :) A skoro piszesz, że Autorka taka świetna - to wierzę, że lektura będzie prawdziwą przygodą :)
      Dziewczyna z zegarem to rzeczywiście inny klimat niż wskazuje na to chociażby tytuł, ale mimo wszystko fajna książka ;) Czytałaś moją recenzję? ;)

      Ja też! Z niecierpliwością czekam na Pulse! <3

      Usuń
  26. Przepiękne storczyki:) I oczywiście życzę miłych lektur:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku, dla mnie pierwsze zdjęcie to absolutne cudo... Można wiedzieć, czym je zrobiłaś? Telefonem czy aparatem? :)

    Stosik prezentuje się tak pięknie, że czuję ogromną pokusę, by wybrać się na zakupy książkowe... (chociaż nie powinnam). Nie czytałam z niego nic, poza serią Inni, którą z całego serca polecam. Pierwsze dwa tomy dosłownie zwaliły mnie z nóg, wciąż nie mogę się doczekać trzeciego. Muszę się w końcu za nim rozejrzeć.

    Poza tym pozazdroszczę pięknych storczyków. Coś czuję, że muszę "odgapić" Twój pomysł i również zrobić zdjęcie stosika w towarzystwie tych kwiatów.

    Pozdrawiam i życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparatem kochana, tylko pobawiłam się kontrastem ;) Cieszę się, że Ci się podoba!
      Twoje słowa odnośnie Innych kuszą niesamowicie, wiesz o tym? Wiesz?! Chyba zaraz wrócę na Twój blog i ponownie poczytam co pisałaś :)

      Odgapiaj śmiało, chętnie zobaczę Twoją kompozycję :)

      Usuń
  28. Nie znam się na kwiatach, więc mogę powiedzieć tylko, że wyglądają przeuroczo :) A na stosiku same hity !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne słowa :)
      Lepszych nie wymagam :P

      Usuń
  29. Dotyk ciemności czytałam i nie mogłam zebrać słów żeby ją opisać ;) Cała seria Bishop po prostu <3 jedna z moich ulubionych autorek... Kochając Pana Danielsa rozwaliło mnie na łopatki. Wypowiedz jej imię i Co jeśli.. czekają na półce bo za tydzień wyjazd do Chorwacji i koniecznie trzeba mieć co czytać :D Kusi mnie Collide, Słowa pamięci i Dziewczyna z zegarem zamiast serca - na ostatnią już mnie skusiłaś i czekam na recenzję pozostałych dwóch :D
    No i oczywiście przepiękne storczyki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli domyślasz się co czuję... Też mam problem ze skleceniem recenzji, a czym dłużej się do tego zabieram tym jest gorzej :)
      Bishop aż taka dobra? Wow! :)

      Dziękuję serdecznie <3

      Usuń
    2. Rozumiem aż za dobrze... Ja w końcu zarzuciłam analizowanie moich myśli i pisałam to, co mi się aktualnie w głowie rodziło :D
      Cóż mogę powiedzieć o Bishop? Już dawno skradła moje serce i ,,Inni" nie byli wyjątkiem ;)

      Usuń
  30. Recenzje "Wypowiedz jej imię" nie zachęcają? Cóż, zdziwiłam się. Naprawdę, bo mnie się książka bardzo podobała. Może to też od gustu zależy? Jeśli jesteś ciekawa, zapraszam do przeczytania mojej recenzji na KLIK.
    A storczyki na zdjęciu piękne. *.* Coś o tym wiem, bo moja mama ma na ich punkcie obsesję. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę!
      Mam jakiegoś pecha, bo co u kogoś zobaczę tę książkę to nie wygląda to dobrze... Generalnie skarżą się, że wcale nie jest straszna, a ja chciałam poczuć dreszczyk :P
      Już biegnę czytac do Ciebie :)

      Dziękuję :)
      Storczyki też <3

      Usuń
  31. Dzięki mojej mamie u mnie w domu jest istna dżungla ze storczyków ;D. Cudowności ^^.
    Zdjęcia faktycznie oba ładne, ale chyba jednak pierwsze bardziej mi się podoba :).
    Anne Bishop mam w planach, tak samo "Obsydian" ze ślicznymi okładkami :).
    Może najpierw "Niezauważalną"? Ta okładka *-*
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Storczykowa dżungla?! Zaproś mnie! Zaproś błagam :D
      Pekne te okładki nasze polskie, prawda? Te serii Lux, cuda :) Oczu oderwac nie mogę, no i grzbiety - grzbiety miód :D

      Usuń
  32. Fenomenalny stos, bardzo w moim guście;) Widzę serię "Kobiety To Czytają" i wszystko staje się jasne;)
    Również lubię storczyki, ale chyba nie aż tak, jak moja mama;)
    Apetycznej lektury!

    PS Trochę przekornie powiem, że mi bardziej podoba się zdjęcie drugie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo w Twoim? :) Super!

      Cieszę się, że w końcu znalazł się ktoś komu podoba się mroczna wersja mojego stosiku. Ona naprawdę wygląda świetnie! Nie wiem czemu nie zyskała takiej sympatii... Ważne, że ma naszą :)

      Usuń
  33. Bishop! :D Zazdroszczę całej trylogii, ja na półce mam tylko trzecią część ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie poszukaj gdzieś pozostałych dwóch! Piekne są ;)

      Usuń
  34. Asz Ty ! Nie potrafię się zdecydować co z Twojego stosiku przeczytałabym chętniej- "Kochając Pana Danielsa" czy "Origin" :D Ta pierwsza to moje must have, mam więc nadzieję, że i Tobie i mnie się spodoba ;D Ta druga natomiast- ehh nic nie mówię, skoro nie czytałaś poprzednich części, ale wierz mi na słowo, że jest na co czekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) No... Domyślam się ;) Niebawem biorę się za maraton Lux :D
      Może zrobię z tego jakiś cykl na blogu? Hm? ;)

      Usuń
  35. No przepiękne masz te storczyki! <3 mi niestety nigdy takie piękne nie urosły :( co do książek to bardzo bardzo bym chciała ci podkraść "Collide" :D wspaniały stosik no tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)

      Collide bardzo bardzo polecam. Naprawdę świetna książka, czytałas moją recenzję prawda? ;) Wiesz, że jeśli nie to Cię tam zaraz popędzę? ;P

      Usuń
  36. Bardzo ciekawe książki znajdują się w tym stosiku, najchętniej podkradłabym Ci je wszystkie :D
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. achhhh, jakże Ci zazdroszczę! Żadnej z tych książek ne czytałam, a jest kilka na które mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. "Co jeśli..." chciałabym przeczytać. Reszty książek nie kojarzę, ale też bym się chętnie z nimi zaznajomiła.
    No piękne te storczyki, piękne :D haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O... Ależ całą reszta równie warta uznania :D

      Storczyki dziękują za miłe słowa :P

      Usuń
  39. Książki wyglądają na bardzo ciekawe, ale niestety żadnej nie przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do lektury moich recenzji, przynajmniej tych, które już są - a nuż coś Cię skusi ;)

      Usuń
  40. Piękny stos :D Niestety żadnej z tych pozycji jeszcze nie czytałam, ale niektóre mam w planach :)
    Dobrze, że tych storczyków nie widzi moja mama, bo musiałabym wysłuchiwać jakie to są piękne i oba też chciałaby takie mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie podkradłabym Anne Bishop i książki z serii Kobiety to czytają :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszcze tych książek. Chciałabym je mieć bo mam zamiar je przeczytać!

    http://littlebitofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne stosy ♥ Bardzo chciałabym poznać serię Lux, bo sporo o niej słyszę... Podobnie jak książki Anne Bishop, o których ostatnio coraz głośniej. "Co, jeśli" też kupiłam w tym miesiącu, nie mogę się doczekać aż przeczytam! No i "Wypowiedz jej imię" kusi :D Cały ten stos po prawej bym zabrała, razem ze storczykiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lux jest wszędzie :) A przynajmniej miałam takie wrażenie, gdy planowałam zakup pierwszych tomów - one były dosłownie wszędzie! :)
      Polecam serdecznie "Co, jeśli..." piękna książka. Naprawdę piękna :)

      Storczyk nie wlicza się do pakietu :D

      Usuń
  44. Pierwszy raz nie zwróciłam uwagi na książki, a na storczyki - przecudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Tytuły bardzo interesujące..hmm..ja skusiłabym się chyba w pierwszej kolejności właśnie na "Dotyk ciemności":)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja czytałam tylko ,,Obsydian", ale i tak podkradłabym Ci ,,Origin". Piękna okładka :)
    Śliczny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Skradłabym Anne Bishop :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Same świetne książki!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej,
    Cudowny stosik. Zabrałabym Ci go gdyby mogła, bo znajdują się tam same świetne książki.

    Zapraszam do siebie na bloga.
    moda-i-ksiazki-zizi.blogspot.com

    Czekam na nn.
    Pozdrawiam Zizi.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojej, jakie ładne zdjęcie. Prześliczne te storczyki, a stosik naprawdę imponujący! Rewelacja:) Nic, tylko siąść i czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj, ile książek! Podkradłabym co nieco :)
    A storczyki cudne! Muszę pokazać mojej mamie, żeby Ci zazdrościła, chociaż nasze jak się zawezmą to nie ustępują Twoim w urodzie ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie jej pokaż :) Jak bujnie kwitną to aż nie można oderwać wzroku, prawda? Tak się ciepło w środku robi... Tyle kwiatu cieszy :)

      Usuń
  52. Oby dwa zdjęcia są prześliczne, podobnie jak storczyki - uwielbiam te kwiaty!
    A stosik to bardzo obfity, tylko pozazdrościć i życzyć miłej lektury w czasie czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam :) Piękne są :)
      Dziękuję za docenienie zdjęć! <3

      Usuń
  53. Aż jestem ciekawa Twojej recenzji Pana D, bo i ja jestem już przy końcówce książki ;) Przyjemnych lektur!
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Woow :d pokaźne stosiki :) sama bym nie pogardziła takimi zdobyczami.
    Czekam na Twoje recenzje książek z serii Lux ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję maraton z Luxem, co o tym myślisz? ;)

      Usuń
  55. O matko, nawet nie będę wyieniać, co bym podkradła, bo mam ochotę na zdecydowaną większość...

    OdpowiedzUsuń
  56. Mnie najbardziej interesują 2 pozycje: "Kochając pana Danielsa" i "Dziewczyna z zegarem zamiast serca" ;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ile Ty masz książek! :O
    Ja mam urodziny w sierpniu to też może coś mi wpadnie. Ale ja mam ochotę na Każdego Dnia :(
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! I na prawdę piękne są te storczyki! ♥

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! :)
      Każdego dnia jeszcze nie czytałam, ale opinie zbiera naprawdę dobre, więc nie może byc inaczej :) I niebawem drugi tom, wiesz? :)

      Usuń
  58. Ależ wspaniałe stosiki! Spośród tych pozycji chętnie przeczytałabym "Wypowiedz jej imię". :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeeeejku, jakie stosicho! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  60. żadnej nie mam, widzę dla siebie przynajmniej 4 :)

    przeczytasz wszystko za miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka recenzji już jest (podlinkowałam), kilka już przeczytanych czeka na recenzje ;)
      Generalnie jest dobrze :)

      Usuń
  61. Ah co za stosik, aż się serce raduje! Żal mi tylko, że jeszcze żadnej książki z Twojego zbioru nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie czytałam, ani nie mam żadnej. Ale jak tylko się trafi to przeczytam coś z twojego stosiku.
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Od bardzo dawna czaje się na Lux i Innych. Pokaźny stosik :)
    Zapraszam do mnie dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Pierwsze zdjęcie jest zdecydowanie lepsze. :) Storczyki są piękne!
    Bardzo ładny masz ten stosik. Miłego czytania Ci życzę, no i czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za głos na zdjęcie :)

      Usuń
  65. Cudowne stosiki i jeszcze śliczniejsze storczyki :) Gdzie nie spojrzę to każdy zachwala "Dotyk ciemności" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej książki nie da się nie zachwalać.... ;)

      Usuń
  66. Książki- wiadomo, zazdrość aż zżera! Ale za to jakie piękne storczyki !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. piękny stos i cudowne storczyki! sama też hoduję, ale niestety aż tak nie kwitną :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mają chłodno? Albo są przestawiane? Storczyki nie lubią zmiany miejsca :)

      Usuń
  68. Chwalę twoje storczyki! Uwielbiam te kwiaty! :)
    Co do książek to kilka mam już za sobą, a kilka przed sobą :D
    http://ksiazkomiloscimoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Dziękuję! Storczyki też dziękują ;)

      Usuń
  69. PRZEPIĘKNY STOSIK! <3 Zwłaszcza zazdroszczę "Collide" i "Dotyku Ciemności". :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Negatywne opinie o "Wypowiedz jej imię"? To mnie zaskoczyłaś... Ja sama pochłonęłam tę książkę gdzieś w okolicach premiery i była naprawdę genialna!

    Moja opinia, jeśli masz ochotę :) ->http://mysupernaturalbooks.blogspot.com/2015/05/39-recenzja-james-dawson-wypowiedz-jej.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysięgam! Mam jakiegoś pecha, że trafiam tylko na takie. Ale już biegnę do Ciebie, sprawdzę!;)

      Usuń
  71. Cudowny stosik. Muszę w końcu "zapolować" na Wypowiedz jej imię. Od dawna chcę już ją przeczytać

    Pozdrawiam
    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudny stosik! :) Kochając pana Danielsa, Co jeśli i Pęknięte Odbicie nieco mnie rozczarowały, za to seria Lux świetna i Bishop podobno też, ale czeka na półce :D Jestem ciekawa Każdego Dnia. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe... Naprawdę? To mnie zaintrygowałaś. Co jeśli czytałam i mi się podobało, a recenzje pozostałych dwóch już wkrótce na blogu :)

      Usuń
  73. Widzę, że moje storczykowe zdjęcie zainspirowało Cię do pokazania swoich piękności ;) Wspaniałe, oblepione kwiatem egzemplarze :) Masz na nie jakiś patent, czy tak jak ja po prostu je ignorujesz, a one kwitną z rozpaczy? ;)
    Jescze wspanialszy jest Twój stos i ogromnie niecierpliwie czekam na recenzję Dotyku. Jak wiesz ta książka ma dla mnie ogromne znaczenie i niezmiernie cieszy mnie jej popularność.
    Czekam też co napiszesz o serii Inni, mam dwa tomy ale nie mam czasu by je czytać, a to podobno jakiś fenomen ;)
    Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak :)
      To nie rozpacz, to uwielbienie :D Stoją głównie na północnych oknach tam im jest najlepiej, kiedyś stały też na zachodnich, ale paliło je słońce, podobnie było na wschodnich, dlatego zmieniły miejsce. Lubią wodę, ciepło i... spokój - wtedy są najokazalsze ;) Mam jeszcze takiego białego grubaska, ale nie załapał się na fotografię. Jakie on ma piękne płatki takie wielkie! Świetne są :)
      Tak tak, wiem o Dotyku, pamiętam naszą rozmowę. Recenzja wkrótce. Dziękuję!

      Usuń
  74. Podpisuję się pod zdaniem blogerów, których recenzje czytałaś na temat serii Inni. :) Co prawda jak na razie czytałam tylko jeden tom i to dość dawno temu, ale zachwycił mnie, więc bardzo polecam. :)
    Cóż, o Lux pisałam już wystarczająco wiele, by się nie powtarzać. :D Wiesz co masz robić, kochana - czytać, czytać, czytać! Będziesz zachwycona!
    Jestem strasznie ciekawa obydwu powieści od YA! Ale bardziej czekam na recenzję 'Niezauważalnej", bo historia wydaje mi się bardziej... poważna? Godna uwagi? Od tej zaserwowanej w 'Wypowiedz jej imię". :)
    Miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  75. Udanej lektury. Wbrew sobie podobno już do mnie jedzie :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...