środa, 5 sierpnia 2015

Dożywocie wraca do księgarń!

Okładka drugiego wydania "Dożywocia" Marty Kisiel, wyd. Uroboros

Hip Hip Hurra!

Stało się.

Autorka wysłuchała błagań i lamentów zrozpaczonych fanów, dla których poprzednie wydanie stało się niemal Świętym Graalem (kto próbował zdobyć ten wie, że to absolutnie niewykonalne...) i tak oto z połączonych supermocy Elwiry Pawlikowskiej (ilustracja/Grim Dream) i Tomasza Majewskiego (projekt/Uroboros) Dożywocie wraca do księgarń w nowej szacie graficznej! Jak Wam się podoba? Kto będzie polował? Ja na pewno :) Jeżeli pamiętacie moją recenzję "Nomen Omen" Marty Kisiel, to wiecie, że stałam się jej dozgonną fanką, a tą jej lekkość z jaką porusza się po języku polskim - kupuję w ciemno.

Premiera już 7 października!


Więcej na ten temat poczytacie na: 
Fanpage Wydawnictwa Uroboros oraz Autorki, Marty Kisiel ;)



Marta Kisiel 


Polska pisarka fantasy. Z wykształcenia jest polonistką. Zadebiutowała opowiadaniem Rozmowa dyskwalifikacyjna na łamach internetowego magazynu literackiego "Fahrenheit" nr 53/2006. W 2010 roku wydawnictwo Fabryka Słów opublikowało jej pierwszą książkę "Dożywocie", należącą do serii Asy Polskiej Fantastyki. Niedawno pojawiła się jej najnowsza książka "Nomen Omen", za którą Marta Kisiel została nominowana do Literackiej Nagrody Fandomu Polskiego im. A. Zajdla.





Okładka pierwszego wydania "Dożywocia" Marty Kisiel, wyd. Fabryka Słów


Zarys fabuły
Początkujący pisarz dziedziczy dom razem z zamieszkującymi go dożywotnikami. Wszystko mogłoby być pięknie, gdyby nie fakt, że w gotyckiej willi znajduje: naiwnego anioła, rozmiłowanego w gotowaniu morskiego potwora, widmo romantycznego poety, cztery utopce, kotkę o bardzo ostrych pazurach oraz dziwnego królika! Jeden człowiek nie podoła tej ferajnie – szaleństwo czai się za progiem! Pełna humoru opowieść o mocno nietypowej grupie bohaterów. Przekonajcie się, czy warto było odziedziczyć Lichotkę!


Spragnionych wrażeń odsyłam do serwisu Lubimy Czytać - na stronę "Dożywocia"
Poczytajcie te pełne entuzjazmu opinie :)

25 komentarzy:

  1. Mam poprzednie wydanie i nawet nie wiedziałam, że było takie trudne do zdobycia! :) Zdecydowanie warto przeczytać Dożywocie, jeśli jeszcze ktoś tego nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wybieram sie na polowanie, ponieważ nie wiedziałam nawet że to taki łakomy kąsek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. E-booka łatwo dostać ;) Ale jak się chce papierową wersję to fakt, może i było ciężko. To nowe wydanie jest zdecydowanie ładniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Trzeba będzie upolować. Najlepiej od razu "Dożywocie" i "Nomen Omen" - będą się ładnie na półce prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra wiadomość! Będę pilnować terminu :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi zachęcająco i choć rzadko sięgam po polskich autorów, z twórczością tej pani chętnie się zapoznam. :)
    Pozdrawiam,
    Kalorka czyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej pozycji i o autorce, ale fabuła wydaj się być całkiem ciekawa, tym bardziej, że duchy i tajemnice to coś co mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę ją złapać! Poprzedniego wydania szukałam bezskutecznie długi czas :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej autorce, ale faktem jest, że polskich autorów dopiero zaczynam czytać ;) Może się skuszę

    http://ksiazkomiloscimoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. "Nomen Omen" tak wszyscy wychwalają, że koniecznie muszę przeczytać :P.

    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
  11. nie brałam pod uwagę, ale skoro to taki biały kruk, to może powinnam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę tę książkę na oczy :) O "Nomen Omen" trochę słyszałam, ale o "Dożywociu" nigdy :/
    Zarys fabuły wydaje się interesujący, więc chyba zapoluję :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie się skuszę na tę książkę. Nie znam twórczości Marty Kisiel, więc może zacznę przygodę z książkami autorki właśnie od "Dożywocia" :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę w końcu poznać tę autorkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Yaaaaaay! Zrobiłaś mi dzień, bo uwielbiam Martę Kisiel i uwielbiam Nomen Omen, więc będę przeszczęśliwa mogąc przeczytać jej pierwszą powieść. No i okładka jest prześliczna i będzie doskonale się komponować na półce z Nomen Omen :D

    http://suomianne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy o niej nie słyszałam, ani o książce, ani o autorce. Ale poszperałam trochę i z checią przeczytam coś pani Marty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o książce. Ale skoro Ty bierzesz w ciemno każdą powieść autorki, to ja też udam się na polowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby nie moje klimaty, ale całkiem mnie zarys fabuły zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie czytałam ani nie słyszałam o tej książce. Chyba musze ja zdobyć. Czekam niecierpliwie na premierę i mam nadzieje ze znalezienie jej nie będzie takie trudne

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kojarzę tą autorkę, ale o "Dożywociu" słyszę po raz pierwszy. Dobrze wiedzieć, że wraca do księgarń, bo jestem bardzo zainteresowana tą książką.
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...