poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Książki w "Pani domu" (18/2015) - od dzisiaj w kioskach!


Już od 31 sierpnia jako dodatek do "Pani Domu" (18/2015) za 12,99 zł będzie można kupić jedną z 6 książek:
  • "Życie na później" Marta Rivera De La CRUZ
  • "Szkodliwy pakiet cnów" Mariola Zaczyńska
  • "Rodzinka do zwrotu" Claire LaZebnik
  • "Serce tygrysicy" Aisling Juanjuan Shen
  • "Rodzina na pokaz" Kevin Wilson
  • "W cieniu drzewa Banianu" Vaddey Ratner

Coś z powyższych Was zainteresowało i skusicie się na kupno? ;)


A tak prezentuje się moja zdobycz z numeru 17/2015 (o którym pisałam Wam tutaj)
Jodi Picoult "To, co zostało" za jedyne 12,99zł!



24 komentarze:

  1. Będę musiała bliżej przyjrzeć się tej ofercie! *-* ,,To, co zostało" mam na swojej półce, jednak jeszcze nie czytałam. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie i tak wezmę co będzie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie widzę nic dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś tytuły mnie nie przekonują, poczekam na następną edycję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś tytuły mnie nie przekonują, poczekam na następną edycję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie widzę nic dla siebie, ale i tak to jest ciekawa oferta :D

    Pozdrawiam :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jutro wybieram się na polowanie, choć nie jestem jeszcze pewna, który tytuł najbardziej mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę teraz kupować, zaczyna się szkoła, nie wiem, kiedy bym przeczytała, nie będę się teraz odwiedzać kiosków, by nic nie kusiło.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wybrać się do sklepu i zobaczyć, ale nie wiem czy kupię.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic dla siebie nie widzę, ale tak, jak przekonałam się przy poprzednim numerze - inne książki są dołączane do gazety, a inne widnieją na rozpisce...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Ami za ten wpis czekałam na niego żeby dowiedzieć się co jest do zgarnięcia w tym tygodniu. Jeśli znajdę na pewno coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę musiała wybrać się do kiosku i zobaczyć co będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze wybrać się do kiosku i zobaczyć opisy.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadna z tych książek mnie nie zainteresowała :<

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie nie kupię nic z tych tytułów, ale nie dlatego że mnie nie interesują... zwyczajnie u nas zwykle gazety z dodatkami nie są dostarczane :/
    Pozodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Tym razem nic dla mnie... za to zaszalałam w biedronce i na stronie Znaku, więc niedobór lektur mi nie grozi;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedawno skończyłam czytać "To, co zostało" i muszę przyznać, że ta książka jest GENIALNA! Także fajnie, że udało Ci się ją zdobyć, na pewno nie będziesz żałowała zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie tym razem, nic nie wpadło mi w oko :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesuje mnie ,,Serce tygrysicy" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O żadnej z tych książek nie słyszałam, więc niestety nie będę na nie polować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na szczęście tym razem żadna z ksiązek mnie nie interesuje bo nie chybnie skończyłoby się to depresją. Nigdzie nie mogę znaleźć Pani Domu z książką w mojej mieścinie :(
    Pozdrawiam
    http://spisanezpamieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Picoult :) U nas w mieście niestety trudno znaleźć Panią Domu z książką, bodaj tylko w jednym kiosku ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Staram się omijać takie promocje, bo za bardzo kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...