piątek, 7 sierpnia 2015

Linki godne polecenia #2



Przyjemnego przeglądania!

  • Uwielbiasz coca-colę? To przeczytaj o tym, co się dzieje z naszym ciałem po wypiciu jednej puszki. Pierwsze efekty da się zaobserwować już po 10 minutach... ;)
  • Przejawem szaleństwa są dla Ciebie lody Smerfowe, albo te o smaku zielonej herbaty? To nie słyszałeś chyba o smaku ryby z frytkami, czarnego sezamu, koperku, czy czerwonego buraczka. Ale to jeszcze nic! Tych bardziej odważnych z pewnością zainteresują te o smaku kaktusa czy ośmiornicy z krewetką, a może nawet meduzy, płetwy rekina, bulionu wołowego, czosnku czy w przypływie szaleństwa: węgla leczniczego. Tak, śmietankowe to już przeszłość ;)
  • O polskiej grafomanii epoki Greya słów kilka, czyli rzecz autorów nieskromnych. Z przymrużeniem oka? ;)
  • Czy w dobie smartfonów i aplikacji, ktoś jeszcze może czerpać przyjemność ze słuchania wzorcowej polszczyzny? Tak! Czyli całkiem przyjemny tekst o zabawie językiem polskim i zacnym projekcie wprowadzania kultury słowa na ulice miast
  • Internet jako znakomite narzędzie do walki o poprawność językową, czyli o tym jak językowe katastrofy opuściły ramy Teleexpressu. 
  • Kilka słów o tym, że w niedalekiej przyszłości platformy blogowe przestaną mieć jakiekolwiek znaczenie, a ci którzy zapełniali je treściami przeniosą się głównie do social mediów - Snapchat, czyli platforma, na której po prostu nie wypada nie być!
  • Masz już dość pracy? Zrób sobie urlop! Czyli kilka metod udanego wypoczynku plus (na tym samym blogu) 14 pomysłów na lepszy dzień, czyli jak nie dać się zwariować ;) 
  • Poszukujesz nowej muzyki? Zajrzyj na 8tracks i dopasuj do siebie inspirującą tematyczną playlistę!
  • Test na spostrzegawczość, czyli czy na pewno potraficie rozróżniać kolory? ;)

28 komentarzy:

  1. Lody o smaku ryby? Fuu...
    Ciekawe linki dałaś na pewno zajrzę.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lodów o smaku ryby z frytkami nie tknę. Ale frytki z lodami śmietankowymi są bossskie (#smakimaka).

    OdpowiedzUsuń
  3. Smak ryby z frytkami, o kurczaki xD A czternaście pomysłów na lepszy dzień z pewnością się przyda :>

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O fe :D Cytując ciotkę "czego to ludzie nie wymyślą.." :)
    Moim osobistym faworytem są lody szarlotkowe, mmm ♥
    Bardzo ciekawy post:) Aż się boję patrzeć co po tej coli;)
    Pozdrawiam i zapraszam:)
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, ja tam coli i gazowanych napojów nie lubię, zwłaszcza jak się na chemii dowiedziałam, że cola ma w sobie kwas fosforowy bodajże xD.
    14 pomysłów na lepszy dzień naprawdę świetne ^^
    Z tymi kolorami to nie tak źle u mnie xD
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz pomysły na wpisy. No bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie mam zamiaru oglądać nic o coca coli nic mnie nie odpędzi od mojego nałogu :D
    http://ksiazkomiloscimoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe teksty o polskiej grafomanii i poprawności językowej;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe link, nie powiem, choć o coli już widziałam. ;)
    http://pogadanki-plepleple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę czyli takie smaki już w Polsce.. W tamtym roku byłam w Szwecji w Karlskronie i tam było podobnych smaków co nie miara: z tego co pamiętam wzięłam fiołkowe oraz o smaku lukrecji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny świetny pomysł na cykl blogowy! Nie wiem skąd Ty bierzesz wszystkie te pomysły ;)
    Część linków już wcześniej odwiedzałam, teraz idę robić test na spostrzegawczość :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam te 14 powodów na lepszy dzień i strasznie mi się podobają :)
    A co do muzyki- pozostaję wierna mojemu kochanemu Spotify :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne. Zapraszam na bloga http://uwielbiam-czytac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Strony wydają się interesujące. Już zaglądam;) A coca coli na szczęście nie pije;P

    pokolenie-zaczytanych

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale się wciągnęłam w tę gierkę na spostrzegawczość! Tę z kolorami! Aaaa :P
    Skrzynka Pełna Książek

    OdpowiedzUsuń
  16. We Wrocławiu też nieźle kombinują - lody o smaku piwa np. Ja jadłam o smaku gorgonzoli i powiem - wolę te słodsze zdecydowanie ;)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej specyficzne smaki lodów jakich udało mi się spróbować to lody lizakowe i piankowe i Crema catalna. Te ostatnie wyborne i gdy byłam w Hiszpanii, gdzie miałam okazje ich próbować zawsze jedna gałka była o smaku miejscowego specjału :)

    http://depozyt-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś lody o tych smakach mnie nie przekonują. Wolę tradycyjne :) Ciekawe linki, zaraz je sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Błędy w Teleexpresie są czasami tragiczne, chociaż się niektórym ludziom nie dziwię, ostatnio byłam w sklepie i wielkimi literami "Promocja Shabu", nie wiem gdzie Ci ludzie się uczyli :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ugh...a ja nie ogarniam snapa...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe informacje o Snapchacie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej! Tak udziwnione smaki lodów? Nie czuję się przekonana ;)) 14 sposobów na lepszy dzień? Z pewnością zajrzę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niech piszą o Coli, co chcą. A ja i tak spijam ją hektolitrami. <3 Om nom nom. <3
    Lody fuuuuuj. Jestem w stanie zjeść tylko te o smaku miętowym. ;-)
    Idę robić test na spostrzegawczość! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa co mi jest po coli, więc pędzę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten kolorowy test pokazywałam u siebie jakiś czas temu, świetna sprawa ;) Nie wiedziałam, że jestem taka słaba w rozróżnianiu kolorów.
    Natomiast pozostałe linki super, zwłaszcza ten o snapchacie...

    OdpowiedzUsuń
  26. Super linki - na razie najbardziej podoba mi się "14 pomysłów na lepszy dzień"

    OdpowiedzUsuń
  27. Same ciekawe linki widzę :) W najbliższym czasie postaram się z nimi zapoznać

    Jeżeli znajdziesz czas i ochotę to zapraszam Cię do zrobienia Tagu "Literackie miasteczko"
    http://ronie-books.blogspot.com/2015/08/literackie-miasteczko-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...