środa, 19 sierpnia 2015

Nowa seria książek w "Pani Domu"


Już od 17 sierpnia jako dodatek do "Pani Domu" (17/2015) za 12,99 zł będzie można kupić jedną z 4 książek:
  • "Jeśli się nie obudzę" Javier Yanes
  • "Zatoka o północy" Diane Chamberlain
  • "Uśpione sekrety" Julie Highmore
  • "Tygrysy w porze czerwieni" Liza Klaussmann

Te cztery tytuły są zapowiedzią nowej serii literatury kobiecej, która będzie pojawiała się z czasopismem co dwa tygodnie ;) I co te 2 tygodnie tytułów do wyboru będzie zawsze 4! Czy to nie wspaniałe? ;) Nie wiem jak Was, ale mnie kusi przede wszystkim Diane Chamberlain, która wnioskując po plakacie promocyjnym - będzie pojawiała się z gazetą częściej. 

Czy ktoś z Was już kupił i może się pochwalić? 
Czy może dopiero tak jak ja - zamierzacie polować? ;)


44 komentarze:

  1. No no brzmi interesująco. :D A cena zachęca jeszcze bardziej. Będę szukać!

    A przy okazji, napisalam do Ciebie maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za cynk. Dostać Zatoka o północy" Diane Chamberlain to rzadkość. Mam nadzieję, że jeszcze nikt nie kupił u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba od razu wyruszę na poszukiwania Chamberlain. Czytałam już "Zatokę o północy" jako ebooka, ale bardzo chcę mieć swój egzemplarz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już w poprzednich tygodniach można było kupić 4 różne ksiązki do tego samego numeru czasopisma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten plakat wprowadził mnie w błąd, ale to nic ;) Ważne, że wiadomość poszła w świat :)

      Usuń
  5. Jutro wyruszam na poszukiwania! Chamberlain od dawna chcę mieć na swojej półce a teraz mam świetną okazję!
    Koniecznie muszę zakupić <3 <3 *.*
    Pozdrawiam ^.~
    http://my-life-in-bookland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie chciałam się zapytać czy na którąś warto polować. Ale chyba się jednak nie skuszę, może w przyszłości jakaś pozycja mnie zainteresuje :)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czujnie śledzić zapowiedzi - powiadomię na blogu ;)

      Usuń
  7. pierwsze slysze o tych tytulach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja widzę tylko Chamberlain na plakacie <3

      Usuń
  8. Fajna sprawa, nie znam tych tytułów, ale przeczytam coś o nich na lubimyczytac i jak któryś mnie zaciekawi to na pewno kupię, bo cena jest bardzo dobra;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, dziękuję Ci za tę informację ;) Jestem ciekawa, czy kolejne numery będą też tak tanie, czy już nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że udało Ci się coś upolować ;)

      Usuń
  10. Masakra, jak wszyscy kuszą :D
    A półki z gumy nie są...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj widziałam, ale nie było w całej Galerii ani jednej książki Diane... :( W ogóle był tylko jeden tytuł, ale mu się oparłam i nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba będzie odwiedzić kioski ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych książek, ale zapowiadają się ciekawie. Może na którąś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę, ale będę szukać :) Dzięki za informację.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Tylko szkoda, że w moim mieście czytelnictwo nie jest zbyt wysokie i w żadnej księgarni ani kiosku nie mogę dostać Pani Domu z książką :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to możliwe?! Współczuję. A gdybyś zagadała z jakąś sprzedawczynią? Może akurat na przyszły numer by się udało ;)

      Usuń
  16. Za takie pieniądze to aż żal nie skorzystać. Chyba również skuszę się na Chamberlain

    OdpowiedzUsuń
  17. "Jeśli się nie obudzę" to przepiękna książka! Chciałabym ją upolować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie w takich momentach żałuję, że mieszkam na wsi i nie ma w okolicy żadnego dobrego kiosku :/ Może kiedy wyruszę gdzieś w miasto zapoluję na Panią Domu z książką :)
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Brzmi zachęcająco, chociaż nie znam żadnego z tych tytułów. Mimo to, może zdecyduję się na kupno któregoś z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze mówiąc to literatura kobieca mnie nie interesuje. Wolę fantastykę ;D
    Ale musze przyznać że brzmi naprawdę fajnie.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, być może dołączą i fantastykę ;)

      Usuń
  21. "Jesli sie nie obudzę" mnie interesuję. Dizekuję za informację, być może kupię tą gazete.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mimo że oferta bardzo kusząca, to jednak poczekam te dwa tygodnie, może będzie coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się poinformować na blogu o nowych dodatkach :)

      Usuń
  23. Wyczuwam, że moja silna wola znów zostaje wystawiona na próbę! ;)

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Na Diane Chamberlain chętnie zapoluję :) "W słusznej sprawie" podbiła moje serce :) Szkoda tylko, że trzeba się tyle obiegać żeby zdobyć upatrzony tytuł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to większa ilość kiosków = większe prawdopodobieństwo kupna wymarzonego tytułu :)

      Usuń
  25. jak to dobrze, że do Ciebie zajrzałam! Mam nadzieję, że w poniedziałek (bo dopiero wtedy wrócę do cywilizacji;)) jeszcze coś znajdę! Na pewno chciałabym "Zatokę o północy" ale kuszą mnie też "Uśpione sekrety"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci by się udało! Sama też późno wybieram się na łowy ;)

      Usuń
  26. Po Chamberlain się wybieram!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałam "Zatoka o północy" i "Uśpione sekrety" obie polecam, warto przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurczę, ale się spóźniłam :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chyba już też po czasie:(

    OdpowiedzUsuń
  30. z książkami z Panią Domu jest tak, że podają 4 tytuły, a i tak często dają co innego ;) ja widziałam z książką Jodi Picoult z serii Kobiety to czytają chyba "To co zostało" i "Jeśli się nie obudzę"
    Jeśli chodzi o dostępność poszczególnych tytułów to jednym słowem jest różnie, kiedyś jak była wcześniejsza seria z literaturą kobiecą szukałam książki Giffin "Pewnego dnia" i w 9 miejscach w ogóle jej nie dostali, a pełno było książek, o których nawet nie wspomnieli w zapowiedziach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...