sobota, 8 sierpnia 2015

Stosik #19 | Sierpniowy zachwyt


Przedstawiam Wam cudowne książkowe nowości, które na przełomie lipca i sierpnia (z małym czerwcowym wyjątkiem) zasiliły moją biblioteczkę :) Inspiracje powyższego stosiku są przeróżne, począwszy od moich słabości ku wszelkim listom i zestawieniom książek "must read", po klasykę, wciąż wychodzące nowości i kontynuacje serii ;)

"Wybrany" Bernice Rubens, "Brzemię rzeczy utraconych" Kiran Desai, "Białe zęby" Zadie Smith, "Sto lat samotności" Gabriel Garcia Marquez, "Portret Doriana Graya" Oscar Wilde, "Czerwone i czarne" Stendhal, "Szczygieł" Donna Tartt i "Wyznania gejszy" Arthur Golden - to efekt wnętrza książki pt. "1001 książek, które musisz przeczytać", którą recenzowałam Wam tutaj. Od tamtej pory moją głowę zaprząta mnóstwo tytułów nagrodzonych nagrodami, wartościowych i ponadczasowych, które postawiłam sobie za cel czytelniczy ;) Następnie "Przeklęci" Joyce Carol Oates w fenomenalnym wydaniu z fenomenalną okładką, widzieliście? Zachęcam! Obok "Dziennik panny służącej""Lody dla królowej" w absolutnie pięknych szatach graficznych Marginesów, "Czułe słówka" o których pisałam Wam tu i niespodzianki od Albatrosa, czyli wznowienie "Pięknej katastrofy" oraz jej drugi tom "Chodząca katastrofa" Jamie Mcuire, no i trzeci tom "After" :)

I jak? Coś zwróciło Waszą uwagę? 

Cudnego sierpnia!

73 komentarze:

  1. Wspaniały stosik! Najbardziej chciałabym przeczytać ,,Wyznania gejszy" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo pragnę przeczytać dzieło Wilde'a i Tartt :)
    Wspaniały stosik!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wyznania gejszy" sama sobie niedługo sprawię. :D Cudowny stos. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym przeczytać "Szczygieł", "Białe zęby" Zadie Smith, natomiast mam już za sobą "Sto lat samotności" Gabriel Garcia Marquez, "Portret Doriana Graya" Oscar Wilde, "Wyznania gejszy" Arthur Golden

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego czytania. " Sto lat samotności" i u mnie czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik, ale raczej nic nie zwróciło mojej uwagi na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki owocny stosik :D Trochę masz do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile wspaniałości :)
    "Szczygieł" leży na mojej półce już od jakiegoś czasu, Muszę w końcu się za niego wziąć ;).
    Miłego zaczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile tych książek. Wow. To już nie jest stosik tylko stos ;D

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos: Białe Zęby Smith, Sto lat samotności Marqueza, Szczygieł Tartt, Czerwone i Czarne....powybierałabym trochę. Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik :) Polecam "Wyznania gejszy" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę wiele dla siebie książek (czyt. wszystkie:))
    Zważywszy, ze ogromnie jestem ciekawa tych tytułów, to z niecierpliwością oczekuję na recenzję, które jak sądzę,
    już niebawem? ;)
    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo ksiąszków! Zazdrość bierze, bo ja konsekwentnie oszczędzam i przy postanowienie o nie kupowania żadnych książkowych pozycji dalej trwam. Są w końcu biblioteki, ach... A miejsc na półkach i tak nie ma... Podziwiam za te grube tomiszcza. Wstyd mówić, ale mnie takie "grubaski" odstraszają. Mam wrażenie, jakby powieść nigdy miała się nie skończyć ^^ Niby teraz "Ogniem i mieczem" czytam, ale czterech cieniutkich tomach, co jest bardzo pocieszające. I nawet już prawie w połowie trzeciego jestem! A ze stosiku już od jakiegoś czasu szykuję się na "Portret Doriana Graya".

    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
  14. Same opasłe tomiska :D
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo grubych książek! Chętnie przeczytałabym "Szczygła" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeci tom After jeszcze przede mną, pierwszy mnie zachwycił <3. Wyznania gejszy muszę w końcu przeczytać :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Imponujący stosik, nie ma co :) Zapraszam do siebie: http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. "Szczygła" mam na oku, wydaje się przecudowną powieścią, choć na razie chyba muszę odpocząć od takich tomiszczy :P. Tylko skończę "Grę o tron" i naprawdę już koniec xD.
    "Portret Doriana Graya" również mam w planach :)
    Wszyscy tak się zachwycają "After", więc chyba coś w tym musi być, może gdzieś dorwę i spróbuję :P.
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczygieł :-) :-) :-) Już na wtk się przyglądałam tej książce :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tych książek czytałam jedynie After, które uważam, że jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile cudowności! Zazdroszczę "Wyznań gejszy". Na tę powieść mam ochotę od dłuższego czasu! :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cegły! I nawet żadnej nie czytałam, więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już pisałam na Facebooku, że interesują mnie "Wyznania Gejszy" :) Poza tym ostatnio zainteresowała mnie seria "Piękna katastrofa" :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiran Desai mam, dostałam jako prezent z rok temu i jakoś nie mam czasu i weny na nią...

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że wznowiono "Wyznania gejszy". Jedna z ciekawszych lektur jakie miałam okazję czytać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej ciekawi mnie "Piękna katastrofa" :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  27. Portret Diriana Greya mam w planach od kilku lat. A Dziennik panny służącej od niedawna, ale już czeka na czytniku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Portret Diriana Greya mam w planach od kilku lat. A Dziennik panny służącej od niedawna, ale już czeka na czytniku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie stosiki. Kilka książek ze stosu czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. "Portret Doriana Graya" bym podkradła :P Strasznie chcę przeczytać tę książkę, a ciągle wpada mi co innego w ręce i tak to odwlekam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne nabytki :) Kilka z nich posiadam... kilka już przeczytałam... Coś jednak znalazłoby się i na moją półkę. Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O jaki piękny stosik! Strasznie zazdroszczę! :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Same potężne tomiska. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  34. Marquez, Wilde, Stendhal- perełki klasyki :-) I znów Zadie Smith..tyle jest jej na blogach, że chyba wreszcie do niej zajrzę :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Cóż za tomiska!!!

    Miło wspominam Doriana Graya!
    Ale i Wyznania Gejszy chętnie bym przeczytała!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja próbuję już od jakiegoś czasu przeczytać "Sto lat samotności" Gabriela Garcia Marquez i "Portret Doriana Graya" Oscara Wilde'a ale do tej pory się na żadną z nich nie zabrałam;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Czerwone i czarne Stendhala wywaliłam dawno temu porządkując biblioteczkę mamy, co za głupota w mojej strony! Czytaj i recenzuj, będę dręczyć się wyrzutami sumienia...
    Wspaniały stos Ami, widzę że masz tam same cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Imponujący stos, niemal na wszystkie książki mam ochotę. :) Czytałam "Sto lat samotności" i "Portret Doriana Graya" i obie mnie zachwyciły. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam szczególną ochotę na książkę "Szczygieł" :) Gratuluję tak pokaźnego stosiku i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  40. "Przeklęci" to rzeczywiście przepięknie wydana książka. Już nie mogę się doczekać lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wyznania gejszy <3 cudowna powiesc! stendhal po raz koeljny go widze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne wydanie "Wyznań Gejszy" Ci się trafiło :) Ogólnie stosik boski, miłego czytania ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Najbardziej chyba chciałabym zapoznać się z piękną katastrofą ;)

    http://suomianne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Marzy mi się "Szczygieł" :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Żałuję, że tak późno trafiłam na Twojego bloga. Ale z drugiej strony nie! Od teraz nie będę zastanawiała się jaką książkę przeczytać. Najpierw zobaczę czy o niej wspominałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Żałuję, że tak późno trafiłam na Twojego bloga. Ale z drugiej strony nie! Od teraz nie będę zastanawiała się jaką książkę przeczytać. Najpierw zobaczę czy o niej wspominałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super stosik. :D Chyba zapoznam sie z wyznaniami Gejszy :)

    U mnie trwa konkurs, zapraszam :) klik

    OdpowiedzUsuń
  48. Same tomiszcza! Oj masz co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  49. "Szczygła" bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kilka książek z chęcią zobaczyłabym na swojej półce :) Kusi mnie "Dziennik panny służącej", ale poczekam na Twoją recenzję ;) Poza tym, polecam "Sto lat samotności" Marqueza - świetna książka, jednak warto zrobić sobie drzewo genealogiczne, bo można się pogubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przyjemnego czytania:))
    Chętnie przeczytałabym"Lody dla królowej" i " Dziennik panny służącej"

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawi mnie ta Oates. Myślałem nad wzięciem tej pozycji do recenzji, ale ostatecznie zrezygnowałem, bo obawiałem się, że mi nie podejdzie. Zobaczymy, co Ty masz do powiedzenia na temat tej książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zazdroszczę "Wyznań gejszy" i "Przeklętych" :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawy blog, zapraszam do siebie. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Życzę szybkiego przeczytania bo niestety wiem jak takie stosiki wyglądają i jak lądują. ;) Czy znalazłam coś dla siebie? Szczerze z tytułów nic mnie nie przyciągnęło. Ja zwykle przyglądam się okładką ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. O nie, "Szczygieł"... Mój totalny zawód...

    OdpowiedzUsuń
  57. baaaaardzo ambitne plany :) "Wyznania gejszy" <3.
    pozdrawiam :)
    http://wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ileż dobroci! Dobrze, że nie mam tylu książek bo nie zdecydowałabym się zupełnie, ktorą czytać :P

    OdpowiedzUsuń
  59. Także jestem zachwycona Twoim stosikiem sierpniowym :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Stosik godny zachwytu :)

    https://www.facebook.com/pages/Ksi%C4%85%C5%BCkomaniacy/822672187794113

    http://recenzjeksiazkomaniacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo zazdroszczę "Szczygła" i Marqueza, chociaż "Sto lat samotności" już czytałam - lektura warta polecenia :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  62. jakie grube tomiszcza;p
    Piękny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam listy "must read" itp, wiele książek, które masz w swoim stosiku ze "1001 książek, które trzeba przeczytać" ja także mam na swojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Pokaźny stosik, czekam na recenzje :) Ciekawi mnie twoje zdanie o After, ja już robiłam podejście 3 razy do pierwszej części i nie mogę przebrnąć dalej niż 100 stron :(
    http://ksiazkomiloscimoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Stosik rewelacyjny! "Wyznania gejszy" czytała a "Szczygieł" wszędzie za mną chodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. "Portret Doriana Graya" baaaardzo polecam! Niesamowita książka!

    http://gulinka-patrzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Miłego czytania! Chyba nic z Twojego stosiku nie czytałam, więc tym bardziej nie będę mogła doczekać się recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow, co za stosy. I ile grubasków. :) Z tych książek czytałam tylko "Portret Doriana Graya", poruszająca lektura. Na mojej półce mam również "Wyznania gejszy", które porzuciłam w połowie lektury jakieś... 4 lata temu chyba. A książka Marqueza jeszcze dłużej leżakuje na mojej półce nieprzeczytana, bo chyba już dobre 10 lat - tak to bywa z książkami, które dostało się na zakończenie roku szkolnego...

    http://zaczytana-dolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Oj.."Czerwone i czarne" już od kilku lat postanawiam sobie przeczytać i mam..ale jakoś tak nigdy nie mogę się za to wziąć..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...