czwartek, 20 sierpnia 2015

Świat Dysku - zapowiedź kolekcji



Niedawno informowałam Was o Kolekcji Arcydzieł Literatury Rosyjskiej, które już można zakupić w prenumeracie (szczegóły tutaj), a teraz przychodzę do Was z inną prenumeratą - chyba okazalszą ;)

Otóż: niniejsza Kolekcja Edipresse i Wydawnictwa Prószyński "Świat Dysku" to pełen cykl autora zawarty w 42 tomach! Po raz pierwszy na polskim rynku książki Pratchetta zostaną wydane w sposób kolekcjonerski, w poręcznym formacie i w twardej oprawie oraz spójnej szacie graficznej, co jest niewątpliwą gratką dla fanów autora i osób, które chciałyby skompletować serię Świata Dysku ;) Przyznam szczerze, że zaliczam się do tego grona i już rozważam zakup :)





Są dwie możliwości zakupienia kolekcji: prenumerata i zakup detaliczny

W pierwszej z nich, czyli prenumeracie wydawca gwarantuje stałą cenę - tylko 12,99 zł za jeden tom i brak opłat za przesyłkę ;) Tylko, że tutaj koszt całej prenumeraty nam się niebezpiecznie sumuje. Więcej o prenumeracie poczytacie tutaj

Oczywiście wcale nie musimy kusić się na prenumeratę i korzystać z przewidzianych w niej gratisów - możemy samodzielnie kupować tomy w kiosku zaraz po ich ukazaniu się w sprzedaży, tylko że w tym przypadku za każdy z nich zapłacimy troszkę drożej, bo 14,99 zł za egzemplarz. Jednak myślę, że te 15 zł na dwa tygodnie łatwiej uzbierać niż całą sumę na raz, ale to już pozostawiam Wam ;)

To kto się skusi? ;)

30 komentarzy:

  1. JA!!! :D Co prawda nie czytałam jeszcze nic Terry'ego Pratchetta, ale bardzo chciałabym to nadrobić i niezmiernie się cieszę, że powstała taka kolekcja. W telewizji zobaczyłam reklamę tej serii i uznałam, że to świetna okazja, by zapoznać się z twórczością tak znakomitego autora. Wcześniej trochę przerażało mnie kupowanie jego książek, bo jak tutaj to wszystko ogarnąć? Uporządkowane i tak ładnie wydane w kolekcji będzie można z dumą trzymać na półce. :) A te 30 zł miesięcznie na dwie kolejne książki to nie jest dużo. Już się nie mogę doczekać, żeby zacząć przygodę z Terrym. :)
    (wybacz lekko chaotyczny komentarz, ale jestem tą kolekcją bardzo podekscytowana ;) )

    http://zaczytana-dolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest reklama w telewizji? :) A ja nic nie wiem!
      Polecam, Pratchett ma w sobie niepowtarzalny urok, ten jego sarkastyczny humor! A taka kolekcja to duma domowej biblioteczki :)

      Usuń
  2. Dużo tych nowych prenumerat ostatnio wychodzi. Tym razem pas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, piękne to! Marzenie mieć taki zestaw Pratchetta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno nie kupie sobie wszystkich, bo nie mam tyle pieniędzy i miejsce na półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś, że ostatni numer wychodzi dopiero w marcu 2017? Jeny, tyle czekać! Z niecierpliwości bym umarła :D

      Usuń
  5. Wygląda to imponująco! Aż 42 tomy? Wolę nie liczyć ile kosztowałaby cała kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, niemało ;) Cała prenumerata kosztuje 545 zł, ale to prawie 2 lata zbierania! ;)

      Usuń
  6. Widziałam reklamę Świata Dysku w telewizji i mam na nią chrapkę. Naprawdę. Z chęcią bym przeczytała wszystkie te książki. Jednak jeszcze nie wiem, czy zdecyduję się na ich zakup. Ale kto wie, kto wie :) W końcu 15 zł na dwa tygodnie, to nie tak dużo.

    Pozdrawiam, Dakota // 97books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria mnie nie interesuje. Wolę te pieniądze wydać na książki które mnie interesują.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kolekcja, ale raczej mnie nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że pojawiła sie taka informacja na Twoim blogu. Bardzo chciałabym posiadać całą kolekcję, ale niestety szkoda mi pieniedzy, bo mam teraz inne wydatki.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba się skuszę:) Dziękuję za kolejny cynk o prenumeratach:) CO ja bym bez Ciebie zrobiła :D
    ksiazkomiloscimoja.blog spot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja ładna, ale nie skuszę się. Co innego pisarze rosyjscy - o, chciało by się mieć te wszystkie książki, chciało.

    OdpowiedzUsuń
  12. To dobra okazja, by poznać twórczość autora :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam już tę informację w kilku miejscach :) to akurat w sam raz coś dla mnie. Cena fajna i ogromnym plusem są twarde oprawy. Dziś mam mieć 1 tom w domu do pomacania, ciekawe, jaki to format, papier itd.

    Kolekcje są fajne, zawsze się to opłaca cenowo. Zbierałam w ten sposób Lema oraz Kapuścińskiego, tylko wydania były z pewnością lepsze, bo jednak nie były tak kompaktowe, ale... z 2 strony kupić wszystkie tomy Pratchetta w normalnych cenach (ok. 28-30 zł/sztuka) to dopiero masakra cenowa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak prezentuje się pierwszy tom ;)
      O tak, 30 zł za tok to dopiero cena :P

      Usuń
  14. Kurcze, wczoraj widziałam reklamę w TV - mam kilka ebooków, ale chętnie skompletowałabym wszystko. Tylko gdzie ja to postawię?

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście łatwiej uzbierać 15 zł przez dwa tygodnie :) Chętnie kupię pierwszy tom i zobaczę, czy mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh, wooow! Nareszcie jakiś kolekcjonerski Pratchett :D!
    Chociaż cena naraz jest zabójcza ;-;.
    Sama nie wiem. Raczej nie do końca mam teraz możliwość comiesięcznego wydawania 30 zł. Co innego jakbym pracowała :P.
    Ale te grzbiety z galaktyką i A'Tuinem! Takie piękne ;-;
    No cóż, z bólem rezygnuję ;-; Może zakupiłabym parę tomów, ale jak już bym miała zbierać to całość, bo mi potem na półce nie będą pasować z tą "normalną" wersją xd.
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
  17. mam wszystkie części (miękkie) kupowane na bieżąco, wydałem jakieś 1200 zł
    o losie

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość książek Pratchetta mam na czytniku i powoli nadrabiam, poza tym w naszej kawalerce brak miejsca na książki... Ale z drugiej strony wkrótce się przeprowadzimy, więc może... kusi, kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się jeszcze! Albo kup pierwszy tom i przekonaj się czy warto ;)

      Usuń
  19. Jeden gigantyczny problem - książki wydane są w złej kolejności. A że należałoby serię czytać od początku - bo wiele wydarzeń z późniejszych części opiera się na wcześniejszych tomach - to i serię należałoby poukładać we właściwej kolejności. A wtedy rysunek na grzbietach książek szlag trafi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie... Też mi coś tutaj nie pasowało. Ale uznałam, że wiedzą co robią.
      Też jestem za czytaniem od początku, a nie taką plątaniną.

      Usuń
  20. Twarde oprawy, fajnie, ale w sumie czy konieczne? I dzielenie książek na dwa tomy. Hm.... Niekiedy, tak sobie myślę, żeby na fali prenumeraty, kupić w doskonałym stanie, poprzednie wydania. Także tworzą całość poprzez jednolitą szatę graficzną, miłośnik kolekcji może je odstąpić na niezłą dla mnie cenę, a napis....można zrobić samemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szał:) Imponująca kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Brakuje "Zadziwiającego Maurycego i jego uczonych szczurów", wiec nie jest to pełna kolekcja i chyba by lepiej było, gdyby tak nie potasowali kolejności, tylko zaczęli od "Koloru Magii" i tak po kolei, ale prenumerata juz zamówiona i z niecierpliwością czekam na przesyłki, mimo ze wszystkie ksiązki juz przeczytałem :) "Straż! Straż" przeczytana ponownie w trzy dni, super było do tego wrócić, a juz za dwa tygodnie powtórka "Zbrojnych", :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...