niedziela, 2 sierpnia 2015

Wyniki konkursów


Postanowiłam wszystkie wyniki (3 ostatnich konkursów) ująć w poście zbiorczym, tak by nikt się nie pogubił ;) 

  • Konkurs z 300 000 wyświetleń WYNIKI
  • Konkurs z Daringham Hall WYNIKI
  • Konkurs z Duetem Pięknych Panów (wyniki poniżej)

Konkurs z Duetem Pięknych Panów wcale nie był łatwy i przyjemny ;) Udzielenie odpowiedzi wymagało od Was kreatywności, pracy i samozaparcia, ale to co otrzymałam - przeszło moje najśmielsze oczekiwania! Nie sądziłam, że podając w przykładach opcje odpowiedzi weźmiecie je sobie tak głęboko do serca :) Oczekiwałam raczej zdjęć i lekko przerobionych grafik, może jakieś opowiadanie i w zasadzie... to wszystko, a tymczasem otrzymałam nie tylko mnóstwo zdjęć, opowiadań i grafik, ale również: piosenki (plus jedną z dodatkiem rapu), rozprawkę, blend, prezentację, opowiadanie ilustrowane, kilka wierszy i niesamowity filmik! Serdecznie Wam dziękuję za tak żywy odbiór konkursu i tak wiele, naprawdę wiele świetnych zgłoszeń, a przede wszystkim Dziękuję Wam wszystkim za to, że jesteście ze mną i że poświęcacie mi swój czas! Kilkanaście osób z Was nie pojawiło się niestety w komentarzach pod postem konkursowym przez co miałam niemałe zamotanie w skrzynce mailowej, ale na szczęście wszystko wyszło na prostą i znalazłam rozwiązanie zadowalające (mam nadzieję) obie strony - przyjmując zgłoszenia ;) Cieszę się przeogromnie, że przygotowywanie odpowiedzi na zadanie konkursowe dało Wam tyle radości - przeglądając je czułam, że ten konkurs naprawdę ma sens! Że nie jest zwykłą niewymagającą rozdawajką, tylko konkretną zabawą polegającą na wysileniu szarych komórek ;) Wasze zgłoszenia niesamowicie poprawiły mi humor, a wybór zwycięzców był naprawdę trudny - dowodem niech będzie zaistniały poślizg (miały się pojawić 31 lipca...) ;) Ostatecznie postanowiłam, że pakiety "Piękny drań & Piękny nieznajomy" powędrują do Oliwii Dzierżyńskiej i Dagmary Marciniak. Zaś dodatkowo chciałabym wyróżnić pracę Martyny Katarzyny, która dostanie nagrodę niespodziankę :) Gratuluję i czekam na Wasze adresy! 

20 komentarzy:

  1. Kreatywne konkursy dają mnóstwo radości ;) Gratuluję zwycięzcom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaa dziękuję bardzo! ♥ Na mojej twarzy pojawił sie szeroki uśmiechnięty banan :D juz wysyłam adres :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :-) cieszę się i Gratuluję :-)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję! Nagrody pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja? Naprawdę?! Jejku! Dziękuję, dziękuję, dziękuję! ♥ Już piszę do Ciebie maila, ale no zrobiłaś mi prezent na urodziny z czterodniowym wyprzedzeniem, nie no! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkim zwycięzcom

    Pozdrawiam
    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...