wtorek, 22 września 2015

Linki godne polecenia #3


Przyjemnego przeglądania!


19 komentarzy:

  1. OO ,ta strona o burzach mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi, że miałam sobie wydrukować ten planer od Maialis! Dziękuję <3 Lecę czytać o pożyczaniu książek :D Dzięki za linki^^

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo bardzo sympatycznych i pożytecznych blogów- wielkie dzięki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne linki:) ilustrowane wydanie HP to dopiero gratka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta strona o burzach jest naprawdę świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chętnie czytam o przestrzeganiu popełnianych błędów, więc artykuł znalazłem dla siebie. Zdjęcia też zobaczyłem, i mi się spodobały. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za udostępnienie linka do planera :) Mam nadzieję, że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Planer widziałam już wcześniej i strasznie mi się spodobał, więc muszę tylko ogarnąć, gdzie w moim mieście jest jakiś punkt ksero.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na sporo linków trafiłam wcześniej:) Ale ten o burzach? Brzmi rewelacyjnie, zaraz wejdę:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pozostaje nic innego, jak śledzić linki :D
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten planer również mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za linki, całkiem ciekawe tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie zajrzę co się pod nimi kryje.
    Pozdrawiam.
    Między Stronami

    OdpowiedzUsuń
  14. O planerze blogowym wspomnę też w czasoumilaczach ;) dzięki za garść linków, zaraz sobie pooglądam ;)
    Ewelina Mierzwińska podkreśliła to, co niezmiernie ważne przy czytaniu recenzji czegokolwiek. Trzeba znaleźć osobę, która ma taki gust jak my i tylko wtedy możemy mieć jakąkolwiek gwarancję, że spodoba nam się dana rzecz (nieważne, czy będzie to książka, film, czy telefon :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie posty zbierające linki. Zauważyłam, że ostatnio stają się bardzo popularne :)

    Pozdrawiam,
    Po Książkach Mam Kaca

    OdpowiedzUsuń
  16. Do wyszukiwarki i poczty można dorzucić parę sztuczek i skrótów klawiszowych Chrome - świetnie współgrają wszystkie razem ze sobą. :P Oczywiście jeśli ktoś Chrome'a używa. ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...