środa, 9 września 2015

"Przeminęło z wiatrem" w bajecznej odsłonie już wkrótce w księgarniach!


Wydawnictwo Albatros zapowiedziało na swojej stronie internetowej wznowienie książki - legendy, której niesłabnącą popularność przyniosła niewątpliwie doskonała ekranizacja oraz niezapomniana postać głównej bohaterki, Scarlett O'Hary -  nie mającej sobie równych w całej historii literatury!

"Przeminęło z wiatrem" Margaret Mitchell
w tłumaczeniu Celiny Wieniewskiej i powyższej oszałamiającej/zachwycającej/olśniewającej/zjawiskowej/wspaniałej i przecudownej okładce pojawi się w księgarniach już 7 października!

liczba stron: 1136
oprawa: twarda!


zarys fabuły:
Rok 1861. Czas wojny secesyjnej - Ameryka przechodzi głębokie wewnętrzne przemiany, które na zawsze zmienią jej obraz. Świat Południa, wielkich plantacji, możnych panów i czarnoskórych niewolników odchodzi w zapomnienie, pochłaniany przez industrialną, nastawioną na przemysł rzeczywistość. Scarlett O'Hara, córka zamożnego plantatora bawełny z Georgii, ma zaledwie szesnaście lat, jednak jej duma, upór i energia wydają się nie znać granic. Kiedy jej ukochany Ashley Wilkes zaręcza się z inną kobietą, Melanią, dziewczyna na złość jemu i sobie wychodzi za mąż za jej brata. Jej małżeństwo nie trwa jednak długo, małżonek rychło umiera, zaś Scarlett sama musi dać sobie radę z przytłaczającą rzeczywistością...



Kto z Was zachwycił się tą okładką podobnie jak ja i również będzie polował? ;)


40 komentarzy:

  1. Okładka przepiękna! Z pewnością zapoluję na to wydanie, bo ostatnio gdy próbowałam szukać tej książki w księgarniach internetowych, nigdzie jej nie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko film, ale z pewnością sięgnę także po książkę. Okładka zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na pólce poprzednie wydanie z 2008 roku. Okładka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka jest cudowna ! Książkę uwielbiam więc z pewnością zapoluje na to wydanie aby mieć własny egzemplarz na swojej półce :)
    http://biegiemdoksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja jestem jakaś inna? :) Mnie ta okładka wcale się nie podoba. Wręcz wydaje mi się tandetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam stare trzytomowe wydanie tej ksiazki. Ale nie ma tak pieknych okladek . Moze uda sie upolowac, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę polować, bo książkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam tej książki na półce, więc chyba znalazłam pretekst, żeby kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Historię uwielbiam, będę polować

    OdpowiedzUsuń
  10. Okładka jest naprawdę genialna! Całe szczęście, że wspomniałaś o tym newsie, bo ja w takich rzeczach się nie odnajduję i już miałam zamawiać tę wersję w obecnej okładce, która nie jest za urodziwa. Już nie mogę się doczekać! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. AAAAAAAAAAAAAA! Nie mogę uwierzyć!! To moja ulubiona książka, a na rynku jest praktycznie niedostępna!! I teraz wreszcie stanie na mojej półce!!! Omgggg :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja, ja!!! Ja też się zachwyciłam okładką, opisem i w ogóle nowym wydaniem "Przeminęło z wiatrem". Mam w domu w 3 tomach, ale stare i sfatygowane. 1136 stron i to w twardej oprawie, pachnące nowością... - to moje nowe marzenie, które musi się spełnić. :-))))) Dziękuję za informację, nie miałam pojęcia, że szykuje się takie niesamowite wznowienie...:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny egzemplarz! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  14. I TERAZ MOGĘ SIĘ CIESZYĆ, ŻE CZYTAŁAM TĘ KSIĄŻKĘ Z BIBLIOTEKI!
    Matko to wydanie jest tak C-U-D-O-W-N-E że muszę je mieć na swojej półce! Chyba dostałam palpitacji normalnie !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś wspaniałego! Dziekuję, że pokazałaś mi to wydanie, sama jakoś nie przeglądałam oferty Albatrosa ;) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. aż wstyd się przyznać, że jeszcze nie czytałam tej książki. nowa okładka mnie przekonała :)
    http://wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, a mnie bardziej podobała się ta wcześniejsza, jasnobrązowa ;< niestety nie zdążyłam jej kupic a chyba nie ma juz dodruku...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ^_^ Nie mam własnej książki, więc pewnie na nią zapluję :D

    OdpowiedzUsuń
  19. że ile stron??? o mamomm, nie wiem czy dobrze widzę ;) a okładka byłaby ładna gdyby nie te drzewa u dołu sukni, wyglądają jak pokraczne nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. To moja ukochana książka. Czytałam już 3 krotnie :) Okładka jest przepiękna i bardzo chciałabym mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  21. i po co ja to zobaczyłam? no po co... pewnie kupię, bo książkę uwielbiam a okładka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie będzie diabelnie droga, ale nie wiem, czy się nie skusić... Okładka jest prześliczna! Jeszcze nie miałam okazji czytać "Przeminęło z wiatrem", a chciałabym bardzo, więc to chyba dobra okazja... :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Okładka jest przecudna <3 Sama historia dopiero przede mną, ale za to wydanie mogłabym zabić. I ta twarda oprawa <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Niedawno szukałam w księgarniach internetowych "Przeminęło z wiatrem" i nigdzie nie znalazłam. Pomyślałam wtedy, że przydałoby się wznowienie, no i proszę! :) Film widziałam i jestem ciekawa książki. :)

    http://zaczytana-dolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. No nie powiem, okładka dość specyficzna, aczkolwiek co do samej powieści, będe musiała się jeszcze zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obłędna okładka!!!!!!!!!!
    Teraz w końcu mogę kupić tę powieść bez konieczności wylewania łez nad okładkami:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obłędna okładka :) Dla takiego wydania warto kupić książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. naprawdę piękna okładka <3 ale ja już mam na swojej półce, nie planuję kupować drugiego wydania

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne wydanie! Ja mam to takie czerwono-białe z czerwoną nitką do zakładania:) Też je lubię, ale jakbym była bogata to bym zbierała wszystkie wydania:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super okładka, ale zastanowię się nad przeczytaniem tej książki.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Taka okładka i twarda oprawa przekonują mnie do tego, żeby kiedyś zapolować na tę książkę ♥
    Szczególnie, że moja mama zachwyca się filmem "Przeminęło z wiatrem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna okładka ;) Zobaczę jak z wydatkami, ale bardzo chciałabym mieć to wydanie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem pod wielkim wrażeniem tej okładki! Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna okładka. Aż wstyd się przyznać, że jeszcze nie miałam okazji czytać tak wspaniałej książki :/ Nadrobię szybko, promise! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna okładka i chyba zapoluję bo film oglądałam ale książki jezcze nie miałam okazji przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. OBOŻEOBOŻEOBOŻĘ! MOJA UKOCHANA KSIĄŻKA! Nareszcie stanie an mojej półce <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  37. W końcu muszę przeczytać, dawno temu widziałam tylko film :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze sie sklada, ze wyjdzie nowa edycja, bo akurat zamierzam zaopatrzec sie w te ksiazke :) wyglada cudownie!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...