niedziela, 6 września 2015

Stosik #20 | Wrześniowe szczęście


Wrzesień trwa w najlepsze, a więc najwyższa pora na stosikowe smakołyki, czyli końcowo-sierpniowe zdobycze książkowe :D Z każdej strony atakowały mnie przeróżne zapowiedzi, premiery i okazje wszelakie, którym nie byłam w stanie się oprzeć. I tak, w sierpniu uzbierały mi się 2 piękne zestawy książkowe, które maksymalnie cieszą moje oczy! Jedno jest pewne: sierpień okazał się być wspaniale zaczytanym (opublikowałam aż 17 recenzji, w tym kilka świetnych propozycji dla najmłodszych) oraz totalnie szałowym miesiącem książkowym i aż się prosi, żeby wrzesień był podobny :) Trzymacie kciuki! 

Oto książki ze stosiku, których opinie już pojawiły się na blogu:
  • "Oddam ci słońce" Jandy Nelson - bardzo emocjonalna i świetnie skonstruowana powieść o dojrzewaniu, skomplikowanych relacjach i radzeniu sobie ze stratą. Hit tego lata!
  • "W krainie kolibrów" Sofia Caspari - niezwykły obraz życia w XIX-wiecznej Argentynie, pełnowymiarowa i zarazem dramatyczna historia ludzi, którzy uwierzyli w mit Nowego Świata. 
  • "Złodziejka" Sarah Waters - misternie utkana fabuła z fascynującą zagadką, a w tle XIX-wieczna mroczna Anglia i... homoseksualizm. Prawdziwa czytelnicza uczta!
  • "Pulse" Gail McHough - pełna namiętności kontynuacja "Collide" z całkowicie wykorzystanym potencjałem! Premiera już 7 października. Jest na co czekać ;)
  • "Miłość przychodzi z deszczem" Mila Rudnik - poruszający, dopracowany debiut literacki o braterskiej lojalności, trudnych życiowych wyborach i wpływie kłamstwa na nasze życie.
  • "Złaczeni" Carol Cassella - ważna, choć nieidealna opowieść  o moralności, która potrafi skłonić do refleksji nad wartością życia. Wielki plus za interesujący wątek medyczny!

W chwili obecnej zaczytuję się w:
  • "Zwykły człowiek" Graeme Cameron - ekscytująca historia o seryjnym mordercy z narracją prowadzoną ze strony... mordercy. Dobra, zaskakująca i dziwnie wciągająca!
  • "Kiedy odszedłeś" Maggie O'Farrell - nostalgiczna i wręcz przeszyta smutkiem. O wielkim uczuciu i wielkiej tragedii. Pisana w formie wspomnień.
  • "Oskar i Lucynda" Peter Carey - nagrodzona Nagrodą Bookera w 1988 r. Dziwna, magnetyzująca i intrygująca zarazem. Pisana przepięknym, plastycznym i oryginalnym językiem. Jestem pod urokiem treści oraz formy tekstu. Niezwykła dbałość o detale!

Pozostałe stosikowe pyszności, to: 

Czwarty tom After, czyli Bez siebie nie przetrwamy - już zacieram rączki! Wiecie przecież, że lubię After ;) Opactwo świętego grzechu, czyli zapowiedź wspaniałego powrotu talentu Sue Mon Kidd, Nieprzewidziane konsekwencje miłości, czyli moje zapoznanie z Jill Mansell - określaną jako "gwiazda wśród autorek powieści romantycznych". Ponoć każda jej książka trafia na szczyty list bestsellerów w Wielkiej Brytanii :), 450 stron - książka, która wywołała niemałe poruszenie w światku blogerskim, Jesteś zagadką, Nie mów mi, co mam robić i Rosół z kury domowej - od Wydawnictwa Pascal, zapowiedź nowej współpracy. Pękam z radości! Nieznajomy mąż i 29 od Świata Książki  - obie totalnie w moim guście! Oraz Central Park, czyli druga szansa dla Musso... Czytaliście moją recenzję jego książki "Wrócę po ciebie"? Jeżeli tak, to zapewne pamiętacie ten wulkan emocji, niekoniecznie pozytywnych ;) 

I jak? Coś zwróciło Waszą uwagę? ☺ 

Pięknego września!


68 komentarzy:

  1. Najbardziej zazdroszczę ,,450 stron" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Central Park- uwielbiam Musso:))))))))))))
    Rosół z kury.... Też mam w planach.
    Przyjemnej lektury- czekam na Twoje wrażenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Złączeni" Carol Cassella to bym najbardziej chciała. popraw sobie literówkę przy tym tytule.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stosik :) Mam z niego tylko "Oddam ci słońce", ale tak ciągnie mnie do tej książki, że chyba dziś ją zacznę ;)

    http://thebookishcity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam After, uwielbiam całą serię, więc mam nadzieję, że ostatni tom będzie fantastyczny jak i pozostałe części. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym przeczytać "Złodziejkę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci zazdroszczę tego stosiku ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w stosie czeka "Oddam Ci słońce" oraz "450 Stron". Nie mogę się doczekać! Ale muszę powiedzieć, że jednym zdaniem zrobiłaś mi smaka na "Złodziejkę"! Chyba zrobię wyjątek od postanowienia i jednak w tym miesiącu zakupię 2 książki :D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju ile świetnych książek! Zazdroszczę tak okazałego stosiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie Twoja opinia o "Opactwie świętego grzechu", bo to wcześniejsza powieść od "Czarnych skrzydeł" chociażby i bardzo od niej odmienna :)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najchętniej sięgnęłabym po "450 stron" i "zwykły człowiek". No i jeszcze przede mną "oddam ci słońce" ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwykły człowiek tak średnio przypadł mi do gustu, na szczęście duża czcionka, więc szybko się czytało:) Muszę popatrzeć o czym jest Oskar i Lucynda, intrygująco brzmi tytuł;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego stosiku znam bardzo, bardzo niewiele tytułów... "450 stron" i "Opactwo świętego grzechu" czeka na swoją kolejkę również u mnie, no i po cichutku zazdroszczę "Oddam ci słońce". :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam ,,Opactwo świętego grzechu" nie mogę się doczekać kiedy je otworzę :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ukradłabym pewnie z połowę :) Na pewno "Opactwo świętego grzechu", "Oddam ci słońce" i "Central Park" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tomiszcza! Troszku zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudny stos! Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tu pozycji dla mnie, szczególnie poluję na: "Miłość przychodzi z deszczem", "Złaczeni", "450 stron" i "Central Park" ;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oddam Ci słońce to rzeczywiście wspaniała książka <3
    Ile się tutaj nazbierało *.*
    Mogę się do Ciebie włamać i ukraść parę perełek? =D
    Pozdrawiam :*
    http://my-life-in-bookland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, zazdroszczę tylu ciekawych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spory stosik, kilka pozycji bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. 450 stron Patrycji Gryciuk to książka której najbardziej ci zazdroszczę :D
    Wogle to strasznie duży ten stosik. Tyle szczęścia.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  23. Podkradłabym Ci "Jesteś zagadką" i "Oddam Ci słońce" :)

    OdpowiedzUsuń
  24. "Pulse", "Zwykły człowiek" oraz "Rosół z kury domowej" za mną :)
    Sięgnęłabym ewentualnie po "Złodziejkę" Waters :)
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cuda, cuda, cuda!!! :D
    Oddam ci słońce? Chcę!
    450 stron - Chcę!
    After też chcę... :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Co zwróciło moją uwagę? Wszystko! Zazdroszczę takich pięknych stosów, a najchętniej podkradłabym "Oskara i Lucyndę" oraz "Opactwo świętego grzechu" :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne cudeńka!
    Bardzo zazdroszczę "Oddam Ci słońce" i "450 stron", o obu książkach słyszałam dużo dobrego :)
    http://mianigralibro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę ;). Mam kilka tych książek, a właśnie u mnie recenzja ostatniej części After ;).

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale s t o s ! Gratuluję. Podkradłabym Musso :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaaakie stosiska :D! Widzę same pyszności ^^. "Oddam ci słońce" zazdroszczę każdemu, kto ma :P.
    "450 stron" zbiera bardzo skrajne opinie, więc na razie chyba mi jakoś przeszła ochota na tę opowieść :/.
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
  31. Uuuuu chciałabym! "450 stron" to cos dla mnie <3 Mam "Pulse" ;D Chociaż tyle pocieszenia! No i niedługo konkurs będzie u mnie z tą książką :) Ale bym chciała Ci ukraść te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No pewnie, że tak! Ah, jak ja Ci zazdroszczę kilku powieści! Między innymi 450 stron, Jesteś zagadką, Pulse, Nieprzewidziane konsekwencje miłości, Central Park, Złączeni czy Miłość przychodzi z deszczem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej ale dużo pięknych książek:) Super, że sierpień był tak udany, u mnie w sumie też, bo przeczytałam aż 5 książek, więc jak na mój standard to bardzo dużo:)Niestety wrzesień nie zapowiada się tak dobrze, bo moja półka świeci pustkami. Może polecisz jakieś blogowe konkursy, w których można wygrać książki?Zaintrygowała mnie książka ,,Oskar i Ludynda", oraz ,,450 stron"

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę "W krainie kolibrów" i "Pulse"!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiele dobrego czytałam o 450 stron - strasznie jestem ciekawa tej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  36. Powieść Nelson uwielbiam, 450 stron już przeczytałam i niedługo podzielę się wrażeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale kilka z nich chciałabym mieć np. ,,450 stron" i ,,Oddam Ci słońce".

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałe stosy, a wiesz, że ponad połowę dzielimy? ;) Miło widzieć u kogoś te same książki ;)
    Wspaniałej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nic nie znam z Twoich stosów, świetnych zresztą! Mam ochotę na Rosół ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam żadnej z powyższych pozycji, ale wpadłam życzyć udanej lektury!
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne stosy! Zazdroszczę "Złodziejki", "Pulse" oraz"Oddam ci słońce" :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie bym przygarnęła :d Z niecierpliwością czekam na recenzje "450 stron" oraz "Rosołu z kury domowej" :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Najbardziej ciekawi mnie "450 stron" i "Oddam ci słońce" - obie mam już w domu i na pewno niedługo przeczytam ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  45. O jeeej! "Oddam ci słońce" i "Pulse"! Tak bardzo, bardzo, bardzobardzobardzo bym je chciała! Niestety nie wiem kiedy i czy w ogóle do mnie trafią, niemniej, życzę ci miłego czytania jeśli chodzi o pozostałe, nieprzeczytane pozycje! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  46. Tyle szczęścia w jednym miejscu :D Niestety nic nie czytałam choć kilka mam w planie.
    http://spisanezpamieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ojej,ale zazdroszczę Ci takiego stosu ksiązek. U mnie poki co bardzo skromnie, ale co poradzić, dopiero wracam do formy czytelniczo-piśmienniczej :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny stosik! :) "Oddam ci słońce" czeka na półce, "W krainie kolibrów" urzekło mnie klimatem. Zazdroszczę Sary Waters :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  49. Z Wydawnictwem Pascal świetnie się współpracuje, a "Nie mów mi co mam robić" jest genialne. Alice pisze tak, że z każdym kolejnym tomem lubię ją coraz bardziej ;) Także gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wygląda naprawdę imponująco! Jest kilka, które chętnie zobaczyłabym u siebie na półce:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ile ciekawych pozycji.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Same cudeńka :) miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Waters mnie już wcześniejszą książką zainteresowała, ale homoseksualizm, który w każdej jej książce z wiadomych przyczyn się pojawia jakoś mnie odstręcza od jej książek dlatego jednak daruję sobie....mimo. że nie jestem nietolerancyjna.
    Jeszcze te "450 stron" mnie intryguje.....

    OdpowiedzUsuń
  54. Cztery z tych książek mam w planach przeczytać, ale na szczęście dwie z nich mam już u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jaki przecudowny stos ! Aż ci zazdroszczę takich niesamowitości :)

    Zapraszam również do siebie :)
    http://poczytajmycos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej kochana :3
    Ale ty wymiatasz z tymi książkami. Kiedy ty znajdujesz czas na czytanie tego wszystkiego. Bardzo ciekawe książki widzę. :)
    Pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Tyle szczęścia na jednym zdjęciu! <3

    OdpowiedzUsuń
  58. O, matko... kobieto :)
    Kiedy Ty to wszystko przeczytasz?

    OdpowiedzUsuń
  59. "450 stron" mam już na półce, ale kilka innych tytułów mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem ciekawa, jak wypada najnowszy Musso :)

    OdpowiedzUsuń
  61. O matko, tak dużo tego wrześniowego szczęścia! <3 Nie mogę się napatrzeć. <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale dużo świetnych książek! :)) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  63. Czekam na opinię "450 stron". Ciekawej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  64. Zazdroszczę ogromnie Oddam ci słońce i Musso ^^

    OdpowiedzUsuń
  65. Na większość książek mam ochotę. "Central Park" już czytałam i podobał mi się mimo małego minusu. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Rany jakie perełki masz w tym stosiku <3 Jestem strasznie ciekawa całej serii AFTER. :) "Oddam Ci słońce" już do mnie idzie (ale dojsć nie może :( ) a "Rosół z kury domowej" naprawdę polecam z całego serca! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...