poniedziałek, 21 września 2015

Wszystkie oblicza kobiety - nowa kolekcja Edipresse już w kioskach!

 


Nowa seria dla kobiet od dzisiaj w kioskach!

Najlepsze polskie autorki w nowej serii wydanej nakładem
Wydawnictwa Prószyński i S-ka



"Wszystkie oblicza kobiety" to kolekcja 36 bestsellerowych książek autorstwa współczesnych polskich autorek. Znajdą się w niej pozycje, które wzruszają, bawią i skłaniają do refleksji. 

Najlepsze autorki, niebanalne tematy, rozrywka na najwyższym poziomie. 

Wśród autorek znajdą się m.in: Irena Matuszkiewicz, Joanna Miszczuk, Wioletta Sawicka, Katarzyna Kołczewska, Sabina Czupryńska, Maria Ulatowska, Anna Fryczkowska oraz Grażyna Jeromin-Gałuszka.

Pierwszy tom "Sosnowe dziedzictwo" Marii Ulatowskiej będzie dostępny w kioskach od dzisiaj – kolejne tomy będą się ukazywać co drugą środę.

Pierwszy tom w cenie 5,99 zł w sprzedaży od 21 września. 
Kolejne tomy co 2 tygodnie, w cenie 13,99 zł.

Istnieje również możliwość zakupu prenumeraty - więcej informacji TUTAJ











15 komentarzy:

  1. No ja z polską literatura tak troszkę na bakier jestem, więc seria nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wizytę w kiosku już mam zaliczoną, tak więc mogę się pochwalić pierwszym tomem :).
    Planuję zbierać całą kolekcję, a co z tego wyjdzie... jeszcze się okaże ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka tytułów mam na półce, więc na prenumeratę się nie skuszę, ale pojedyncze egzemplarze - czemu nie?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już jedną koelkcję Edipresse. Składa się z 45 tomów spisanych głównie ręką Marii Rodziewiczówny. Owszem wydania są piękne, jednak gdy zacznie się kupować, będąc zachęconym niską ceną oraz niedużą ilością tomów, to później znajdzie się informacje, że tych tomów jest w istocie dwa razy więcej. Taki był myk z Klasyką Literatury Kobiecej Marii Rodziewiczówny. Podejrzewam, że tu będzie tak samo. Niemniej jednak kolekcja na półce prezentuje się przepięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolekcja, chyba się na nią skuszę, za taką cenę? WARTO!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest gwarancja ceny? tak z ciekawości pytam :) czy pierwszy tom 5,99 a kolejne 25?

    OdpowiedzUsuń
  7. drażni mnie takie rozbijanie książek na tomy

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja prezentuje się pięknie, ale nie skusze się na nią, jestem zainteresowana tylko dwoma tytułami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na kolekcję, jednak nie skuszę się ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...