sobota, 19 września 2015

Zachęcajka #15 | jesienne wyprzedaże książek!


Szał jesiennych promocji właśnie się rozpoczyna :) 
Spieszę donieść o tych trwających, które są warte uwagi, zwłaszcza aros, z którego skorzystam na pewno, a Wy? :)


  • Dyskont Książkowy aros.pl oferuje JESIENNĄ WYPRZEDAŻ KSIĄŻEK w dniach: 19 września - 9 października. Obniżki wahają się tutaj w granicach od 30 do 35% - a niekiedy nawet do 40 i 50% (w zależności od tytułu). 

[szczegóły promocji: klik]


  • Księgarnia internetowa znak.com.pl oferuje rabat do 70% na 3 wybrane książki z listy ponad 300 tytułów! Kod rabatowy aktywujecie TUTAJ Każdy kod ważny jednorazowo, a promocja z tego co wiem trwa do poniedziałku 21 września włącznie, chociaż myślę, że przedłużą ;)

[szczegóły promocji: klik]

  • Księgarnia internetowa swiatksiazki.pl zaprasza na wielką wyprzedaż literatury non-fiction. Rabaty nawet do 70%! Do 27 września lub wyczerpania zapasów ;) 

[szczegóły promocji: klik]


  • Wydawnictwo Amber oferuje 50% rabatu na książkę pt. "Konkurs" oraz 30% na wszystkie tytuły Taylor Jenkins Reid. Obie promocje na pewno ważne są dzisiaj ;)

[szczegóły promocji: klik]




Poza tym zachęcam do skorzystania z ofert Wydawnictwa Nasza Księgarnia, które proponuje: 
  • Książki dla kobiet w wyjątkowych cenach - wybrane powieści dla kobiet w mocno promocyjnych cenach do 30 września. [szczegóły promocji: klik]
  • Weekendowa promocja nowości - tylko przez weekend możliwość zakupu wybranych nowości z 30% rabatem. [szczegóły promocji: klik]
  • Oferta specjalna dla dzieci i młodzieży - rabaty do 30% na wybrane książki. [szczegóły promocji: klik
  • Wyprzedaże książek lekko uszkodzonych (drobne zarysowania okładki itp.) oraz końcówek nakładów w cenach około 10zł. Żal nie skorzystać! [szczegóły promocji: klik]




Skusicie się gdzieś, na coś? ;)


24 komentarze:

  1. Kusisz, oj bardzo kusisz <3
    Na razie niestety nic nie kupię ale jak myślę o tych cudach w promocjach to aaaaa!
    Pozdrawiam serdecznie :*
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyprzedaże kuszą.. oj kuszą.. a książek nigdy za mało. Książki przez internet kupuję tylko w arosie i tym razem się nie zawiodłam. Jednak moje postanowienie "noworoczne" to kupowanie mniej mniej mniej! :)
    Mam ochotę na kilka fajnych pozycji, ale czekam dzielnie tylko i wyłącznie na ilustrowane wydanie HP :)

    Pozdrawiam serdecznie - Iza

    Niech książki będą z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystam z dyskontów dość często, lubię je, bo oszczędzam pieniążki :D

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz lece przegladac moze cos korzystnie upoluje:D Lubie takie post.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbankrutuję - to jest pewne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te promocje bardzo kuszą i można sporo zaoszczędzić, ale jak na razie nie planuję zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj do mnie przyszła paczka z nieprzeczytane.pl więc raczej na razie nic nie będę kupować ;)

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyk na arosie już coś tam wrzucone ma :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, zachęcające... ale nie wiem, czy się skuszę. Już ostatnio nadszarpnęłam mój budżecik, bo choć obiecałam sobie nic już nie kupować, to jedna z ulubionych blogerek przekonała mnie do Przypadków Callie i Kaydena, więc oczywiście musiałam sobie zamówić, bo skoro to takie dobre... I tak za każdym razem, a portfel płacze, jak tylko na niego spoglądam. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój portfel krzyczy, ale mam nadzieje, że wybaczy mi zakup jednej lub dwóch książek, ewentualnie pięciu ;)
    Fluff

    OdpowiedzUsuń
  11. W piątek przyszła do mnie paczka z nieprzeczytane.pl, a w niej 9 książek. Choćby nie wiem, jak mnie skręcało i korciło, po prostu muszę postawić sobie na jakiś czas szlaban. Czas zmniejszyć trochę te stosy nieprzeczytanych książek. :)

    http://zaczytana-dolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała fundusze już bym kupowała. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam zamiar poszaleć na Arosie xD.
    http://czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś czas temu na Arosie też była taka promocja - poszalałam wtedy jak nigdy:) Teraz zamierzam ten wyskok powtórzyć, zwłaszcza, że mam "kilka" pozycji na liście marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja juz wlasnie jestem swiezo po zakupach w Arosie,dzieki czemu moj stos na najblizszy czas jest naprawde duzy i nie wydalam na niego zbyt wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I jak tu nie kupować! No nie da się, nie da.. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na arosie są takie promocje??? Natychmiast to sprawdzam :) jestem zdumiona tą księgarną, mają naprawdę ekspresowe wysyłki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ileż dobroci. Może i ja coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na razie się wstrzymam i poczekam na okres świąteczny, bo wtedy są jeszcze większe promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście promocję przejrzę, ale obiecałam sobie nic nie kupować :( Ciekawe czy mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo zachęcające promocje. Nie wiem, czy skorzystam, ale na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej mi się podobają promocje książek na arosie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z pewnością zajrzę, ale czy się skuszę... Trzeba zaciskać pasa do Targów Książki w Krakowie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...