czwartek, 24 września 2015

Zachęcajka #16 | Kalendarz 2016 Beaty Pawlikowskiej


Kalendarz 2016. Rok pozytywnego myślenia
Beata Pawlikowska

Wydawnictwo Edipresse Książki
Liczba stron: 400
Oprawa twarda z pianką
Data premiery: 10 września 2015



366 pozytywnych myśli na każdy dzień, autorskie rysunki, najciekawsze święta i festiwale - to wszystko w nowym kalendarzu Beaty Pawlikowskiej, który sprawi że 2016 rok będzie pełen uśmiechu i optymizmu!

Podróżniczka przygotowała również niespodziankę - Czytelnicy mogą się z nią spotkać dzięki aplikacji TapC.



Czy pamiętacie może poprzednie wydania kalendarzy Beaty Pawlikowskiej? Te kolorowe, optymistyczne, piękne książki, które wprowadzały do życia tak wiele uśmiechu? Pragnę Was zachęcić do sięgnięcia po najnowsze wydanie :)

To jest mój dobry rok! - tak brzmi hasło przewodnie "Kalendarza 2016. Rok pozytywnego myślenia" Beaty Pawlikowskiej. 

Autorka zadbała, by każdy dzień nadchodzącego roku był pełen optymizmu - na każdej karcie kalendarza umieściła nowe teksty, nowe rysunki, złote myśli, dobre rady i wskazówki. Nie zabrakło także informacji o najciekawszych świętach i festiwalach - tych obchodzonych na całym świecie oraz zaproponowanych przez autorkę, jak Dzień Nie Płakania Nad Rozlanym Mlekiem. Poznamy także ulubione przepisy kulinarne, imieniny, święta, festiwale i rocznice. Na każdy dzień - jedna nowa, pozytywna myśl dla czytelnika.

Ponadto kalendarz na 2016 rok wzbogacony został o krótkie wideo, w którym autorka kieruje kilka ciepłych słów do swoich czytelników.




„Nowy, fantastyczny rok, w którym wszystko może się zdarzyć. Będzie pięknie!”
Zapraszam,
Beata Pawlikowska



O autorce:

Beata Pawlikowska – pisarka, podróżniczka, dziennikarka. Łowca prawdy, przygód i fotografii. Podróżuje do najbardziej egzotycznych miejsc na całym świecie. Autorka reportaży, felietonów oraz kilkudziesięciu książek podróżniczych i poradników, które ilustruje własnymi zdjęciami i rysunkami. Prowadzi audycję „Świat według Blondynki” na antenie Radia Zet. Od lat doradza swoim fanom, jak aktywnie i zdrowo żyć, być odważnym i myśleć pozytywnie. 






Skusicie się? ;)


Zachęcam do czujnego śledzenia mojego bloga i strony na facebooku, wspólnie z Wydawnictwem przygotowałam dla Was bardzo miłe niespodzianki związane z tym kalendarzem! :)


24 komentarze:

  1. Kupuję zawsze mamie pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za Pawlikowską, ale kalendarz prezentuje się świetnie! :D

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc Beata Pawlikowska nigdy nie wzbudzała mojego zainteresowania :) Nie czytałam jej żadnej książki, nie znam również poprzednich wydań kalendarzy :) Jenak muszę przyznać, że ten prezentuje się uroczo i rzeczywiście jest bardzo optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam mieć końcu jej kalendarz, ale trochę drogi.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie nie mogę doczekać się konkursu bo kalendarz bardzo mi się podoba. Zresztą na nowy rok akademicki dużo optymizmu się przyda;)
    pokolenie-zaczytanych

    OdpowiedzUsuń
  6. Co rok kupowałam ale ostatecznie nie używałam. Ładny wygląd (choć okładki mi się wcale nie podobają) wewnątrz, ciekawostki, cytaty ale to chyba nie jest "mój" kalendarz. Z jakiegoś powodu wolę ten cieńszy, choć większy Martyny Wojciechowskiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten kalendarz na 2015 rok. Nie lubię Pawlikowskiej, ale muszę przyznać, że kalendarz udany. Podoba mi sie szata graficzna i "motywatory" na każdy dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze miałam, ale jeszcze w tym roku nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. może w końcu się skuszę na jej kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że taki optymistyczny kalendarz niezmiernie by mi się przydał :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kalendarz już mam, to na ten się nie skuszę ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo... nie widziałam jeszcze czegoś takiego na blogach. :)
    Jednak kalendarz już mam więc podziękuję.
    Pozdrawiam.
    Między Stronami

    OdpowiedzUsuń
  13. Kalendarz, który przypomina nam o pozytywnym myśleniu to jest to. Naładuje niejeden akumulator:)

    OdpowiedzUsuń
  14. W nadchodzącym roku być może zdecyduję się właśnie na ten kalendarz, ale zdecydowanym minusem jest jego objętość, mógłby być ciut cieńszy :)

    http://zuzannaposzukuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię te kalendarze, zawsze komuś kupuję w prezencie, ale może w końcu sobie również kupię:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem ci, że jak zazwyczaj nie zwracam uwagi na takie pozycje, tym razem z chęcią bym sięgnęła po ten kalendarz. Wydaje się być niezwykle interesujący, a fakt że ma być on niezwykle pozytywny jeszcze bardziej mnie do niego zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam taki kalendarz na 2014 rok. Bardzo mi się podobał. Złote myśli zawarte "na każdy dzień" były bardzo inspirujące i motywujące". Jedyną jego wadą była grubość, która mi przeszkadzała. Wolę małe notesy/kalendarze, bo zawsze mogę je mieć przy sobie.
    ~Gaviota

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma opcji żebym się skusiła. Nazwisko pani Pawlikowskiej wywołuje we mnie dziką furię, z tego względu, że jest wszędzie. W księgarniach znajdziemy ją praktycznie na każdym regale- od regałów z książkami podróżniczymi/turystycznymi, przez wyspy z kalendarzami i książkami kulinarnymi, aż po regały z poradnikami. Znachor w każdej dziedzinie. Ja jej mówię stanowcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wizja konkursu już mi się podoba ;) Uwielbiam takie kalendarze ;)
    W tym roku miałam Czaromarownik, ale mnie nie zachwycił...

    OdpowiedzUsuń
  20. Dwa lata temu miałam kalendarz Pawlikowskiej, ale u mnie się nie sprawdził aż tak dobrze - sama nie wiem, czemu. Wpisy, a raczej te krótkie cytaty jakoś do mnie nie przemawiały i po pewnym czasie zaczęły irytować. W tym roku używałam zwykłego kalendarza biurowego, bez żadnych udziwnień i najlepiej się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Być może ktoś szuka inspiracji podróżniczych. Co powiecie na Kalendarz Włóczykija? Może kogoś zainteresuje pewna podróż nad Adriatyk: http://olx.pl/oferta/kalendarz-2016-podroz-nad-adriatyk-za-niecale-10-euro-CID751-IDccz9t.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...