czwartek, 8 października 2015

"Kalendarz 2016. Rok pozytywnego myślenia" Beata Pawlikowska


Format B6 (18,5 x 12,5 cm)
Oprawa twarda z gąbką i tasiemką


366 pozytywnych myśli na każdy dzień, 
autorskie rysunki, 
najciekawsze święta i festiwale 
- to wszystko w nowym kalendarzu Beaty Pawlikowskiej, który sprawi że 2016 rok będzie pełen uśmiechu i optymizmu!




Beata Pawlikowska ma w sobie tę magiczną moc, która pozwala na przenoszenie gór. Każda książka tej Autorki to prawdziwe źródło motywacji napędzające nawet największego leniwca. Podobnie jest w przypadku kalendarza na 2016 rok, który na rynku ukazał się dzięki Wydawnictwu Edipresse Książki

To jest mój dobry rok! - tak brzmi hasło przewodnie "Kalendarza 2016. Rok pozytywnego myślenia" Beaty Pawlikowskiej. Autorka zadbała, by każdy dzień nadchodzącego roku był pełen optymizmu - na każdej karcie kalendarza umieściła nowe teksty, nowe rysunki, złote myśli, dobre rady i wskazówki. Nie zabrakło także informacji o najciekawszych świętach i festiwalach - tych obchodzonych na całym świecie oraz zaproponowanych przez autorkę, jak Dzień Nie Płakania Nad Rozlanym Mlekiem. Poznamy także ulubione przepisy kulinarne, imieniny, festiwale i rocznice. Na każdy dzień - jedna nowa, pozytywna myśl dla czytelnika.

Ponadto dzięki aplikacji Tap2C - kalendarz na 2016 rok wzbogacony został o krótkie wideo, w którym autorka kieruje kilka ciepłych słów do swoich czytelników.


Podróżniczka przygotowała również niespodziankę - Czytelnicy mogą się z nią spotkać dzięki aplikacji Tap2C:



Pomysł by zebrać Myśli Pani Beaty w jednym kalendarzu to strzał w dziesiątkę! Uważam, że może być on dobrym motorem napędzającym osoby, które będą chciały coś zmienić w nowym roku. Poza tym, w kalendarzu znajdziecie mnóstwo złotych myśli, mnóstwo miejsca na zapisywanie swoich planów i całą masę pozytywnej energii. 

Zresztą popatrzcie tylko na poniższe zdjęcia, one mówią same za siebie ;) 
To fantastyczny kalendarz i idealny pomysł na prezent ;) 
Zachęcam do udziału w konkursie!



„Nowy, fantastyczny rok, w którym wszystko może się zdarzyć. Będzie pięknie!”
Beata Pawlikowska









Jak pewnie zauważyliście - na każdym ze zdjęć widnieją 2 egzemplarze kalendarza :) Jeden z nich przeznaczony jest dla Was - możecie go zgarnąć w konkursie!



To jak, skusisz się na konkurs? ;)
Kliknij w poniższy baner i dowiedz się więcej! 




Pospiesz się, finał zabawy w sobotę 10 października ;)


17 komentarzy:

  1. Ale piękny ten kalendarz! Zakochałam się w nim! Poważnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kalendarz jest przepiękne wydany *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten kalendarz, dawka pozytywnej energii na każdy dzień;)
    A do konkursu zgłosiłam się już jakiś czas temu, więc teraz czekam na wyniki;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się taki na kolejny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, ale już mam kalendarz ;P
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam kalendarz na żywo, jest piękny i bardzo poręczny. Jedyne czego mi brak to spinającej gumki, bo zawsze upycham w kalendarzu miliony karteczek ;)
    W konkursie już wzięłam udział i trzymam za siebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda w środku ten kalendarz, szkoda, że ta okładka taka średnia. No cóż i tak muszę się zaopatrzyć na ten rok akademicki w kalendarz tego typu więc kto wie;)
    Pozdrawiam!
    pokoleniezaczytanych.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba nie za bardzo kalendarz dla mnie, ale mój kolega (wielki fan beaty Pawlikowskiej) skakał by ze szczęścia. ^^
    zaczytanabella

    OdpowiedzUsuń
  9. Udało mi się już zobaczyć ten kalendarz na żywo w księgarni :D Jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja, chętnie zakupię egzemplarz dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś się z tym kalendarzem spotkałam. Ja jednak już mam jeden, więc na razie za niego podziękuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny i praktyczny, a dobrych rad nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny ! :3 Może uda mi się go wygrać ? Zgłoszenie już zamieszczone :D Uwielbiam Beatę Pawilkowską :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja za radami Pawlikowskiej nie przepadam, więc kalendarz sobie odpuszczę. ;> Mój musi być też większy - w tym bym zwyczajnie nie pomieściła wszystkiego, co w nim zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Generalnie lubię ten kalendarz, jest pozytywny, kupuję mamie co roku. Ale ostatnio mama zauważyła, że Pawlikowska w swoich wpisach to już w samouwielbienie popada :D Byłam na 2 spotkaniach z podróżniczką, bardzo mnie rozczarowały, kobieta sprawiała oderwanej od ziemi, jaka to ona nie jest wspaniała, a nas fanów miała gdzieś.. była taka nieprzyjemna sytuacja.. No ale mimo wszystko książki o podróżach zawsze lubię, więc i jej jak nadarzy się okazja nadal będę czytać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny kalendarz i chyba sama się w taki zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...