niedziela, 25 października 2015

Stosik #21 | Październik 2015



Wiem, że bardzo lubicie stosiki ☺ Dlatego przedstawiam Wam cudowne książkowe nowości, które na przełomie września i października trafiły do mojej biblioteczki. Inspiracje dotyczące wyboru poszczególnych tytułów są przeróżne, począwszy od moich słabości (ze chciejką na czele) przez zestawienia książek "must read", aż po wciąż wychodzące nowości ;)

Nasze szczęśliwe czasy to propozycja jednej z książkowych vlogerek, która tak zachwalała tę książkę, że po prostu nie mogłam się oprzeć. Oczekuję czegoś wielkiego, czegoś z przesłaniem i głębią. Wyśnij i mnie, Podwójne życie Pat, Dziewczyna z pociągu to nowości Świata Książki, dwie z nich przeczytałam, jedną czytam w tej chwili, ale już mogę powiedzieć, że jestem zachwycona. Ktoś zgadnie, którą z nich? ;) Dalej Czarna bezgwiezdna noc czyli moje pierwsze spotkanie z Kingiem, które uważam za nad wyraz udane ;) Do tego TA okładka, fantastyczna! Co się wydarzyło w Madison County znacie moją opinię, ale i tak ponownie - gorąco zachęcam :) Wielkie kłamstewka - kolejna świetna książka z rewelacyjnej serii Kobiety to czytają! Regulamin tłoczni win - pragnęłam ją mieć odkąd tylko przeczytałam zarys fabuły, a jak dowiedziałam się, że na jej podstawie nakręcono film, no... sami rozumiecie ;) Światło, którego nie widać - perełka! Gwiazda tego stosiku. Niezaprzeczalnie! Ścieżki północy - Laureat Nagrody Bookera 2014, czy muszę coś dodawać? ;) Afgańska perła i Tysiąc wspaniałych słońc to moje pierwsze spotkania z wątkiem muzułmańskim, o jednej z nich już pisałam, o drugiej napiszę wkrótce, ale nie ukrywam, że do ich lektury skłoniła mnie obecna sytuacja w Europie... Dożywocie w drugim wydaniu, czyli spełnione marzenie! Czy wspominałam, że cię kocham? Aplikacja i Plaga samobójców to książki od szalejącego z premierami Wydawnictwa Feeria Young ;) Trzynaście powodów - moją opinię już znacie. Poruszający, naprawdę bardzo dobry debiut, który pochłania i otwiera oczy. Zapytaj księżyc o śmierci, szpitalu psychiatrycznym i tak dalej, czyli coś co lubię. Cień i kość, Szturm i grom i Ruina i rewolta - trylogia w komplecie! Gdybym mogła raz jeszcze wyrazić radość, że wreszcie je mam i będę mogła przeczytać, to chyba skakałabym ze szczęścia! And last but not least - Z mgły zrodzony, wisienka na stosikowym torcie :)


I jak? Oczy nacieszone? ☺
A może już czytaliście którąś z powyższych pozycji? Jeśli tak - powiedzcie co takiego!

Uściski!


66 komentarzy:

  1. "Czy wspominałam, że Cię kocham" i "Afgańską perłę" polecam :) Jestem ciekawa "Dziewczyny z pociągu".

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę doczekać się lektury "Aplikacji" - czuję, że to będzie świetna książka <3
    "Światło którego nie widać" od premiery jest na mojej liście Must Have więc ta książka MUSI wkrótce dołączyć do mojej biblioteczki ;)
    Kiedy Ty to wszystko przeczytasz? :D
    Pozdrawiam serdecznie :*
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ukradnę... Dozywocie, Światło, którego nie widać i Aplikację :D! Niesamowity stosik. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, przyjemnie tak popatrzeć na wieże z książek... :3 Już nie mogę się doczekać przyszłego weekendu, bo w domu czeka na mnie kilka paczuszek, a w jednej z nich... "Trzynaście powodów"! <3
    No i oczywiście muszę wspomnieć, co bym Ci podkradła! "Aplikację", "Dziewczynę z pociągu" i "Światło, którego nie widać", zdecydowanie... I "Regulamin tłoczni win", bo do niego przymierzam się już od dłuższego czasu. Sporo tego wyszło, wygląda na to, że w najbliższym czasie będę tu częstszym gościem przy okazji recenzji tych tytułów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje serce krwawi, bo portfel jest za szczupły ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "Plagę samobójców" i "Czy wspominałam, że Cię kocham?". Obie książki polecam, ze szczególnym naciskiem na "Plagę samobójców":)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak! Tak! Stosiki to moje ulubione posty ;)
    Poluję na "czy wspomniałam, że Cię kocham" ❤️ strasznie mnie ciągnie do tej ksiazki.
    Buziaki,
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym sięgnęła po Dożywocie, nie wiem czemu :)
    A u mnie stosik z października całkowicie nie zniknął, oczywiście do końca miesiąca zostało mi trochę czasu, ale mam sporo nauki co koliduje z czytaniem niestety.. Mam jeszcze ich pięć więc kto wie, może się wyrobię..? :)

    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż się człowiek uśmiecha, bo jak się powstrzymać widząc takie cudne stosy ;) O "Wielkich kłamstewkach" słyszałam wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki stosik!
    Tylko ci pozazdrościć!
    Czekam na recenzja tych książek.

    OdpowiedzUsuń
  11. "Światło, którego nie widać" muszę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nasze szczęśliwe czasy! Trzynaście powodów! Ja chcę! Chcę! Chcę!

    OdpowiedzUsuń
  13. "Dziewczyna z pociągu" baaaaaardzo mnie kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę "Z mgły zrodzony", trylogii Grisza i "Plagi samobójców" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytam właśnie "Dożywocie". W ogóle, właśnie próbuję książki Marty Kisiel, za namową chyba że połowy całej blogosfery ;). Na razie jestem zdania, że z podobnych klimatów Pilipiuk i Milena Wójtowicz są znacznie lepsi. Ale nie jest źle. "Nomen omen" był całkiem zgrabnie napisaną powieścią, a "Dożywocie" jest ok jak na razie. Cały czas sobie głównego bohatera jako hipstera wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadnej z nich jeszcze nie czytałam, ale widok tak wieeeelu książek (sama przytaszczyłam z tegorocznych Targów połowę z Twoich, a i tak wydawało mi się to ogromnie dużo :D) jest po prostu oszałamiający!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki wielki i ciekawy stosik. Zazdroszczę, aż tylu zdobyczy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ok, no to Sanderson jest moim typem w tym stosiku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego czytania <3 Bardzo chciałabym przeczytać większość z twojego stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Plaga samobójców" i "Aplikacja" również muszą się znaleźć na mojej półce. Świetny stosik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle cudeniek, że sama nie wiedziałabym od czego zacząć! Skąd to się wzięło? ;))
    Nie czytałam nic ze stosiku, ale nie wątpię w to, że to same cudeńka. Życzę jak najbardziej udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam bardzo bardzo "Czarną bezgwiezdną noc" i "Plagę samobójców"! :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ stosik :) przyjemniej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne nowości. "Światło, którego nie widać" i "Zapytaj księżyc" już jutro znajdą się w moim posiadaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stos ;) Zazdroszczę "Dożywocia", bo bardzo chciałabym poznać tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, nacieszone oczy, nacieszone *.* chcę Dziewczynę z pociągu! Choć fragment audiobooka mniej mi się podobał, niz przypuszczałam

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczy nacieszone! Z niecierpliwością czekam na recenzję "Z mgły zrodzonego" i trylogii "Cień i kość".
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne pozycje, których mogę tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjne zbiory :-) Mam kilka pozycji, ale chętnie widziałabym też u siebie "Zapytaj księżyc". Zaintrygowała mnie również książka "Wyśnij i mnie", nie słyszałam o niej wcześniej ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak, nacieszone. Faktycznie uwielbiam stosiki. Żadnego z tych tytułów nie zna, ale kilka chętnie bym przygarnęła. Najbardziej chyba "Regulamin tłoczni win". :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki cudowny stosik! :) Najbardziej zazdroszczę "Dożywocia" i "Dziewczyny z pociągu" :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Same cudeńka :) miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały stos! Kilka z tych książek już za mną, miedzy innymi "Trzynaście powodów", które nie za bardzo mi się podobało oraz "Z mgły zrodzony", którą kocham ❤ W październiku również zdobyłam "Światło, które nie widać" oraz "Dziewczynę z pociągu". Zazdroszczę tylu wspaniałości i życzę udanej lektury :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Za każdym razem jak oglądam Twoje stosiki to jedyne co robię, to wzdycham z zazdrością ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny stosik! :)
    "Dziewczyna z pociągu" jest świetna. Jestem ciekawa "Co się wydarzyło w Madison County". "Plaga samobójców była dobra, ale spodziewałam się czegoś genialnego. "Dożywocie" udało mi się ostatnio wygrać, jestem ciekawa tej książki :) Zazdroszczę "Światła, którego nie widać" i "Zapytaj Księżyc". Cień i kość, Szturm i grom i Ruina i rewolta są genialne :D
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię zaglądać do Ciebie i oglądać Twoje stosiki. Zawsze znajdę coś ciekawego dla siebie :D Tym razem moje oczy nie mogą się oderwać od "Światła, którego nie widać", "Z mgły zrodzonego" oraz "Dziewczyny z pociągu". No cudo! *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy wspominałam, że cię kocham - właśnie skończyłam wczoraj (trochę zakończenie mnie zaskoczyło, spodziewałam się jakiegoś efektu WOW i niecierpliwości w oczekiwaniu na kolejną część, jednak nic takiego nie dostałam).

    OdpowiedzUsuń
  38. Stos imponujący :D Żadnej z książek nie czytałam, będę czekać na ich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczególnie jestem ciekawa "Ścieżki północy", a "Dziewczynę z pociągu" właśnie czytam i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowności! Zazdroszczę bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdumiewający stosik! :) Plaga samobójców i Dimily moje ulubione! :)
    Pozdrawiam
    http://ksiazkomania-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałabym przeczytać Aplikacje, Światło którego nie widać, Plagę samobójców i Dziewczynę z pociągu.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo wiele świetnych książek. Życzę miłego czytania;)
    Pozdrawiam!
    pokoleniezaczytanych.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz tu masę książek, które mnie interesują, więc nie zwlekaj z ich recenzją! Udanej lektury!
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Oficjalnie stwierdzam, iż zostałaś nominowana do LBA!
    http://kultusarnie.blogspot.com/2015/10/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow...takiego pokaźnego stosiku to chyba nigdy nie widziałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  47. Czytałam "Ścieżki północy" - rewelacja! A teraz czytam "Dziewczynę z pociągu" :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Taaaaki wielki stosik :o U mnie w tym miesiącu raczej kiepsko, ale jeszcze może się to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow, super stosik! Na ,,Afgańską perłę" mam największą chęć!

    OdpowiedzUsuń
  50. Na razie żadnej z nich nie przeczytałam :( Ale "Dziewczynę z pociągu" może pożyczę od koleżanki, "13 powodów" będę mieć dzięki Tobie i czekam, aż dofrunie do mnie "Podwójne życie Pat" :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale książek!!!! Mam kilka, więc jakoś przełknę, że ktoś ma więcej :) 'Ścieżki północy' rewelacyjne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardugo, King, Sanderson - robi wrażenie! Swoją drogą gdzieś Ty zniknęła - zero znaków życia, to nie podobne do Ciebie! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to samo miałam zapytać, Ami zaginęła w odmętach sieci... To straszne :(

      Usuń
  53. Tyle już wydawno Bardago, a ja przeczytałam dopiero pierwszą część. Dobrze, że mi przypomniałaś o tej trylogii!

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne... "Afgańska perła", "Aplikacja" i "Czy wspominałam, że cię kocham" i u mnie :) Życzę dobrego listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  55. "Aplikacja" i "Plaga Samobójców" już u mnie i czekają cierpliwie na swoją kolej. Mam nadzieję, że niebawem się za nie zabiorę. :)

    "Światło, którego nie widać" przeczytałam całkiem niedawno i jestem zachwycona. <3 Cudowna historia. Polecam każdemu z całego serducha.

    "Dziewczynę z pociągu" (czyżby o nią Ci chodziło?) napoczęłam i jakoś nie potrafię się przemóc, żeby kontynuować. Nie podeszła mi. Główna bohaterka przeżywa nawet to, że za oknem zobaczyła brudne ubrania... :P Śmieszne i jakoś tak nie specjalnie do mnie przemawia.

    A Trylogii Grisza zazdraszczam. :D Sama bym chciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Niesamowity stosik zawierający szereg ciekawych tytułów. Żadnej z tych książek nie czytałam i trudno mi byłoby wymienić tylko jedną, którą chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  57. "Światło, którego nie widać" jest NIESAMOWITE. A oczy nacieszone:) najbardziej zazdroszczę Sandersona, chyba też się w niego zaopatrzę w przyszłym miesiącu:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Imponujący. Życzę przyjemności z czytania.

    OdpowiedzUsuń
  59. O "Dziewczynie..." ostatnio głośno! Zaczyna mnie interesować ta książka, bo zbiera naprawdę dobre recenzje. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  60. O "Dziewczynie..." ostatnio głośno! Zaczyna mnie interesować ta książka, bo zbiera naprawdę dobre recenzje. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...