sobota, 24 października 2015

Zapętlone #5


Zapętlone
to cykl muzyczny, w którym informuję Was o tym, czego aktualnie słucham :)

odcinek 1: Zapętlone #1
odcinek 2: Zapętlone #2
odcinek 3: Zapętlone #3
odcinek 4: Zapętlone #4


*****
Dzisiaj nie będzie tego wiele, bo tylko 4 piosenki, ale za to jakie ;) Na pierwszym miejscu powrót Adele, którą uwielbiam, następnie Avril Lavigne z całkiem niezłą piosenką do pewnego filmu, koniecznie sprawdźcie - uzależniaja ;) Później John Newman, który hipnotyzuje mnie głosem, nie wiem jak on to potrafi, ale coś w sobie ma i Tove Lo z piosenką, której wyczekuję w formie singla. Miłego słuchania! 


Adele "Hello"



Avril Lavigne "Give You What You Like"




John Newman "I'm Not You Man"



Tove Lo "Thousand Miles"





Która z nich najbardziej wpadła Wam w ucho? ;)

15 komentarzy:

  1. Piękna ta piosenka Avril Lavigne "Give You What You Like" !

    OdpowiedzUsuń
  2. Adele ogólnie uwielbiam, ale akurat ta piosenka średnio przypadła mi do gustu;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Adele "Hello" <3
    Usłyszałam wczoraj i zapętlam ja non stop!
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Za mało jeszcze słuchałam, ale Adele jak zwykle zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej lubię Adele - Hello.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej interesuje mnie Adele - w końcu to jej wielki powrót:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Hello" i teledysk w reżyserii Dolana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta piosenka Adele mogłaby być jednak ciut lepsza - stać ją na więcej, a tu trochę łzawo się zrobiło :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie cudowne, ale ta Avril Lavigne skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza piosenka Adele zawróciła chyba wszystkim w głowie i pobiła rekordy na yt ;)
    Zaś Avril uwielbiam od dziecka za czasów podstawówki. Rozwieszałam jej plakaty po pokoju, które do tej pory mam. A ta piosenka jest piękna, jest lecz jest lepsza. Now Your Gone. Zawsze przy niej płaczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tearz wszystcy zachwycaja się nową poosenką Adele. Żadna mi nie wpadła w ucho, ponieważ nie słucham komeprcyjnych uwtorów.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Adele uwielbiam, czekam na nową płytę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawiązują do Adele: https://www.youtube.com/watch?v=PUjvaMWKeBI xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...