sobota, 28 listopada 2015

Recenzje Ami w nowej odsłonie ;)


Poprzedni wygląd nagłówka przestał mnie określać, dlatego zdecydowałam się na zmianę. Wspólnie z przesympatyczną Izą zaszalałyśmy trochę i od teraz możecie podziwiać Recenzje Ami w nowej odsłonie, która - de facto - idealnie odpowiada temu, jak się teraz czuję ;) 

Mam nadzieję, że nowy, bardziej kobiecy i dojrzały nagłówek, pełen urzekającego piękna rozmytych akwareli w moich ulubionych odcieniach i z przepełnioną zmysłowością Marilyn Monroe, przypadnie Wam do gustu i nadal będziecie mnie odwiedzać tak chętnie jak do tej pory :)

Zapraszam do komentowania nowej odsłony.




58 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba i nie jestem w stanie określić jakimś konkretnym przymiotnikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten nagłówek jest mistrzostwem!!!! Ta gra kolorów i... Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Te kolory <3 Pozdrawiam ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Naprawdę piękny nagłówek, prawdziwe arcydzieło ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie! Całość mi się niesamowicie podoba :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie zachęcam do wzięcia udziału w konkursie u mnie na blogu. :)

      Usuń
    2. Również zapraszam na konkurs u mnie :)

      Usuń
    3. Ja też mam konkurs, więc też zapraszam :D

      Usuń
  6. Pięknie! :D Zaszalałaś, ale fantastycznie ci to wyszło <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory w nagłówku. Jest mega! Miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy kolejny, nowy nagłówek u Ciebie podoba mi się coraz bardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwintesencja kobiecości:)Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nagłówek bardzo mi się podoba, chociaż CSS jest skromny i taki nijaki. I bardzo dobrze, że ustawiłaś większą czcionkę! :D No i ogólnie uważam, że wygląd lepszy od poprzedniego. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka świeżość i energia bije od tego nowego wyglądu
    Niesamowicie nieziemskie (sformułowanie, które jest od krótkiego czasu moim ulubionym najlepiej to określa ^^)
    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowa odsłona jest hmmm, jakby to określić-świeża i dość inna :D Ale bardzo ładnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam, Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biało, ale jak energicznie! Podoba mi się ;) Bardzo energetycznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ami, u Ciebie zawsze jest tak pięknie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba:) Mam nadzieję, że za szybko z niego nie zrezygnujesz, bo naprawdę pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kolorystyka - też taką lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny! Z resztą poprzedni też był fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest przepięknie! :) I tak dojrzale :) Naprawdę mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nareszcie! Wspaniały nagłówek i idealnie do Ciebie pasuje. Wiesz, że nie byłam fanką tamtej grafiki, coć była ładna. Jednak w tym czuć Twoją osobowość, jest pazur i delikatność jednocześnie, a o to od początku mi chodziło.
    PS. Czekam na Twojego maila :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest fenomenalnie :D Wiedziałam, że Izka to zdolna bestia, ale teraz przeszła już samą siebie :D
    Teraz już chyba nigdy nie wyjdę z Twojego bloga, bo jest tak cudnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Nagłówek jest przepiękny! Świeżość na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ami, nieważne jaką będziesz mieć odsłonę - ja i tak będę wierną czytelniczką :D
    Grafika jest piękna kolorystycznie, jednak ja nie przepadam za MM :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest cudownie! Już pokochałam ten wygląd bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, naprawdę ładny szablon :) Jeszcze lepszy niż poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Monroe jedna z moich ulubienic..pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest przepiękny! Teraz będzie mi się ciężko przekodować na nową Ami, ale myślę, że dam rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny nagłówek! :)
    Zazdroszczę tak pięknego wyglądu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę przyznać, że bardzo mnie zaskoczyłaś. Zmiana naprawdę bardzo udana, chociaż poprzedni nagłówek również bardzo mi się podobał. Coś czuję, że teraz kolej na mnie, bo mój nagłówek (a raczej jego brak) strasznie mnie irytuje... Zmiany są potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  29. mi się strasznie podoba, te kolory są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz teraz pięknie *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie Ci to wyszło *.* Mimo, że to nie do końca moje klimaty, to ten motyw naprawdę mi się podoba :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie (na mojego zwykłego, brzydkiego bloga xD)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się nowy nagłówek. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi nowy wygląd się bardzo podoba:) Zmieniłabym co prawda czcionkę, ale i tak jest ładnie:D
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. O kurczę :) Cudnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie :) Gratuluję pomysłu i genialnej twórczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie też się podoba. Szczególnie, że lubię akwarele. Powiadasz, że kobieciejesz? Fajnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardziej dojrzały, a Marilyn zawsze prezentuje się przepięknie :) Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny nowy wygląd bloga! Jestem czarowana :). Dużo lepiej niż poprzedni ;).

    OdpowiedzUsuń
  39. Woow wygląda fenomenalnie! Cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobrałyście rewelacyjną kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie jest:) tak wyraziście i z charakterem:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne logo, rzuca się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...