sobota, 7 listopada 2015

Wyniki konkursu jesiennego


WYNIKI

Nadszedł czas, by ogłosić zwycięzcę konkursu jesiennego. Dziękuję za wszystkie zgłoszenia! Nie spodziewałam się, że będzie ich aż tak dużo - dzięki Wam poznałam wiele fantastycznych książek ;) Zgodnie z tym co zawarłam w regulaminie - zwycięzca został wyłoniony w drodze losowania i jest nim (albo nią) Lustro Rzeczywistości! Gratuluję i proszę zwyciężczynię o kontakt w wiadomości prywatnej - celem ustalenia adresu do wysyłki wybranej nagrody. Wszystkim serdecznie dziękuję za udział i zapraszam w poniedziałek na... kolejny konkurs ;)

19 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięzcy, a ja będę próbowała w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej! No i czekam na kolejne konkursy!

    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ! Już wyczekuję poniedziałku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Czekam z niecierpliwością na kolejny konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio? Dziękuję ☺ bardzo się cieszę I jestem przeszczęśliwa ☺☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co sobie wybrałaś :D? Gratulacje!

      Usuń
    2. Trzynaście powodów :) marzyłam o tym :)

      Usuń
  6. Gratuluję <3!
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...