piątek, 27 listopada 2015

Zachęcajka #17 | CZARNY PIĄTEK




Podobnie jak w roku poprzednim - zapraszam na przegląd promocji książkowych z okazji Czarnego Piątku!

Moi mili książkomaniacy: 
Black Friday to gwarancja genialnych promocji, na które warto czekać cały rok!

 Co w tym roku przygotowały dla nas księgarnie internetowe? 
Zapraszam do lektury postu. Wytrwale trzymam dla Was rękę na pulsie :)

UWAGA!
Większość z poniższych promocji ważna jest tylko dzisiaj - 27 listopada 2015!





znak.com.pl tylko dzisiaj oferuje rabat nawet do 80% na ponad 400 tytułów! Ceny zaczynają się już od 9,90 zł, a promocyjna cena zostanie naliczona, gdy w koszyku znajdzie się co najmniej 3 książki. Dodatkowo na stronie księgarni trwa wyprzedaż -50%. Zachęcam do przejrzenia oferty - zapewniam, że znajdziecie tam wspaniałe smakołyki w okazyjnych cenach ;)

Szczegóły promocji: klik






empik.com zaprasza na Black Friday Weekend! Kup jedną książkę, a na drugą dostaniesz 50% rabatu! Rabat naliczy się automatycznie w koszyku. Promocja jest ważna do niedzieli do godz. 23:59 lub do wyczerpania zapasów w promocyjnych cenach, a więc trzeba się spieszyć ;) Promocja dotyczy asortymentu z katalogu krajowego książki, muzyki i filmu 

Szczegóły promocji: klik





matras.pl zaprasza na Black Friday, czyli czarny piątek tylko dzisiaj! Księgarnia proponuje swoim klientom rabat na całą ofertę do 35 %.

Szczegóły promocji: klik





taniaksiazka.pl zaprasza na Noc wyprzedaży! W piątek, 27.11.2015 r. dokładnie minutę po godzinie 8 wszystkie produkty z listy objętej promocją będzie można nabyć o 35% taniej! Oferta jest ważna do północy, dokładnie do godz. 23.59!

Szczegóły promocji: klik





swiatksiazki.pl zaprasza na akcję "Moc Świątecznych Prezentów" W której rabaty sięgają nawet 60% :) Poza tym, na stronie księgarni trwają obecnie promocje książek Wydawnictwa Marginesy oraz tytułów z serii Diany Gabaldon

Szczegóły promocji: klik





bonito.pl zaprasza na Wielką Promocję Mikołajkową, w której rabaty sięgają 30%. Czas trwania promocji: do 6 grudnia ;)

Szczegóły promocji: klik





_________________________________
Skusicie się? ;)



29 komentarzy:

  1. Ja już skorzystałam z promocji w swiatksiazki.pl :). Kuszą mnie jeszcze promocje w Znaku ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. O takie promocje to ja lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już zamówiłam na znaku 3 książki. Niestety w innych księgarniach ceny mnie nie kuszą :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie, nie, nie. :(
    No i po co tak kusisz. Gdybyś nie napisała o promocji w ŚK, to bym nie wiedziała. A tak to pędzę dokupić Dianę Gabaldon.
    Oszaleję! Aaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, że dodałaś tego posta!!! Gdyby nie Ty to nie wiedziałabym absolutnie nic o tych promocjach i najpewniej bym je przegapiła, a to byłaby totalna masakra! Jej, w końcu będę mogła kupić książki, o których marze już od wakacji!! :D :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. O matulu, czemu ja tu w ogóle wchodziłam?! Za dużo promocji, za dużo kuszenia książkami. Chyba przez rok nie będę jadła ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli ktoś czyta ebooki to również na woblinku są duuuże obniżki do niedzieli :)

    Na pewno skorzystam z tego dnia ! :) dziękuję Ci za to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znak niezwykle mnie kusi, na pewno przejrzę listę ich książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle promocji.. jak tu się nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszaleli! Prawdopodobnie mój ukochany tata specjalnie dla mnie podjedzie do empika i kupi książki <3 Kochajmy swoich rodziców, zwłaszcza jeśli kupują ci książki ;)
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że pojawił się u Ciebie taki post, bo inaczej pewnie nie wiedziałabym o większości tych promocji. Już lecę przeglądać wszystkie strony i mam nadzieję, że znajdę coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Póki co dzielnie się trzymam, choć widziałam już te oferty.... Liczę, że uda mi się wytrwać i nic nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba skorzystam z promocji w Matrasie, bo oprócz książek poluję też na planszówki ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiedziałam, ze Wydawnictwa i księggarnie w Polsce również obchodza tzw. czarny piątek :>
    Zapraszam:
    kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż nawet z ciekawości zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na promocję w Znaku na pewno się skuszę. Jak dla mnie najkorzystniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może znajdę coś dla siebie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba skuszę się na książki ze Znaku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie przejrzałam wszystkie te strony w poszukiwaniu najkorzystniejszych cen konkretnych książeczek dla chrześniaczki i... okazało się, że jednak w Arosie najbardziej opłaca się robić zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Promocje kuszą i najchętniej co rusz gdzieś bym coś brała, ale trzeba walczyć z pokusami. Dzisiaj dostałam dwie paczki z książkami. Musi mi na jakiś czas wystarczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za taki spis, bo nigdy nie wiem gdzie szukać ;) Miłego weekendu <3
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. w tym roku niestety się nie skuszę, ale na następny już się szykuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wcale nie dostałem dzisiaj wypłaty. :( Tak naprawdę nie mam pieniędzy! Naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Już kupiłam dziś dwie i myślę nad kolejnymi... ;) Takie posty jak Twój tylko mnie prowokują do poszukiwań :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Na bonito jak i arosie zawsze jest obniżka o 34%. To trochę zaczyna mnie irytować i nie zrozum mnie źle. Fajnie, że książki są tańsze, ale to takie trochę naciąganie. Przy każdej większej okazji reklamują się jacy to oni fajni, że obniżają ceny o 34%... problem polega na tym, że nie obniżają ich w ogóle, bo jak mają to zrobić jeśli tam ciągle jest taka obniżka... jeśli chodzi o Empik, straciłam w niego wiarę... poluję u nich na książkę Anny Shinody - Learning Not To Drown. Tydzień temu była za 79,90 (tak dobrze czytasz...) dziś jest o złotówkę droższa... i jak na złość żadna inna księgarnia jej nie posiada :( a na wszelkie pytania na ich stronie na Facebooku odpowiada mi głuche echo. W ogóle nie odpowiadają swoim klientom. Ludzie piszą, pytają a odpowiedzi jak nie było tak nie ma. To trochę przykre. Albo mają "promocje" tak ładnie piszą, że 10% albo 30% rabatu na książki, a drobnicą dopisane, że rabat nalicza się przy zakupie książek o wartości 150 zł... rozbój w biały dzień! Żeby nie było, że Empik taki "be" zdarzyło mi się kupić tam książki po 15 zł, ale to na prawdę rzadkość, albo ja mam zbyt wygórowane gusta...O księgarniach i wydawnictwach można by napisać osobny post...o zakłamanych promocjach których nie ma, lub ich regulaminy są wzięte z kosmosu, o wydawnictwach, że zaczynają jakąś książkę wielotomową, wydadzą dwa pierwsze tomy, a potem koniec, kolejne 3 tomy trzeba kupić albo w oryginale, albo po prostu zapomnieć o istnieniu książki... cieszę się niezmiernie, że Fabryka Słów wznowiła wydanie serii o Kate Daniels. Było o niej cicho dobrych kilka lat, w Polsce pojawiły się 4 tomy (z 10) ale miesiąc temu Fabryka zapowiedziała prace nad piątą częścią. Mam nadzieję, że wznowią też sprzedaż poprzednich tomów bo nie mam drugiej części. Jest ona w księgarniach, ale jako produkt niedostępny. Wracając do tematu. Oczywiście również skuszę się na te promocje (chyba) jak zwykle pomaga mi w tym Matras gdzie mam zamiar "roztrwonić" 97,15 zł ^^ na swoje nieszczęście zobaczyłam promocję w sklepie obuwniczym i myślę też o butach. Czuję, że mój budżet zmaleje o 200 zł...

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze na galeriaksazki.pl są dobre przeceny. Coś dla fanów Ricka Rordiana lub "Łzy" Lauren Kate.

    Ja już po zakupach!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  27. sory, błąd: galeriaksiazki.pl
    ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...