niedziela, 20 grudnia 2015

Gra edukacyjna MEMORY – autorska kolekcja Beaty Pawlikowskiej



Pierwsza taka gra MEMORY 

Nowy projekt i autorska kolekcja słynnej podróżniczki Beaty Pawlikowskiej


Doskonała zabawa dla całej rodziny!




Edukacyjna gra MEMORY przygotowana przez Beatę Pawlikowską jest dostępna w czterech kategoriach:

  • Cuda Świata,
  • Smaki Świata,
  • Owoce Świata,
  • Język Angielski.






Gra towarzyska, która dostarczy dużo rozrywki i ciekawych wiadomości całej rodzinie



MEMORY nie tylko ćwiczy pamięć i koncentrację, koordynację ruchowo-wzrokową, czy rozwija umiejętności językowe, ale też jest idealnym pomysłem na wspólne spędzanie wolnego czasu, które jednocześnie nie znudzi rodzica, dziadków czy też starszego rodzeństwa. Polecam serdecznie!


Gra MEMORY wspiera wszechstronny rozwój dziecka - rozwija pamięć, ćwiczy koncentrację i pozwala zdobyć wiedzę o świecie




Barwne i atrakcyjne wizualnie zdjęcia wykonane przez Beatę Pawlikowską, przyciągają uwagę, wzbudzają ciekawość i zachęcają do zabawy zarówno dzieci jak i dorosłych. Połączenie nauki i pozytywnych emocji towarzyszących zabawie pozwala szybko zapamiętać i rozpoznawać 24 cuda świata, 24 smaki świata i 24 owoce świata.


Czytelny i prosty projekt graficzny, staranne wykonanie





Znajdź pary takich samych obrazków

Bądź najlepszy - trafiaj bezbłędnie


Zasady gry:
Memory to popularna gra, polegająca na odnajdywaniu par takich samych kart. Gracz odsłania 2 karty – jeśli są identyczne, zostaną one zdjęte z planszy, jeśli nie, karty będą odwrócone z powrotem. Celem gracza jest zdjęcie wszystkich 24 par kart przy możliwie najmniejszej liczbie prób. 

Wiek: 3+
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 30-45 min





Istnieje możliwość rozszerzania zestawu kart o kolejne części kolekcji.

Zbierz całą kolekcję!



Gry MEMORY Beaty Pawlikowskiej zostały wzbogacone o innowacyjne rozwiązanie na rynku wydawniczym - aplikację TAP2C.

Tap2C to aplikacja mobilna, którą możecie pobrać choćby z Google Play (oczywiście bezpłatnie) - dająca dostęp m.in. galerii fotografii i filmów wykonanych przez Beatę Pawlikowską, a nawet kuponów rabatowych. Sprawdźcie sami ;)






Szczegóły:

Tytuł: Gra edukacyjna memory - Owoce świata/Cuda świata/Smaki świata
Autor: Beata Pawlikowska
Fotografie: Beata Pawlikowska
Seria cykliczna: Gra edukacyjna memory – autorska kolekcja Beaty Pawlikowskiej
Oprawa: kartonowa
Format pudełka: 258 x 189 x 39 mm
Format karty: 50 x 50 mm
Liczba elementów: 48 (24 pary)
Cena: 29,90 zł 



Za egzemplarze gier do recenzji serdecznie dziękuję Edipresse Książki!

11 komentarzy:

  1. W podobne memory grałam na angielskim dodatkowym w przedszkolu. Dzięki temu do dzisiaj pamiętam nazwy kwiatów i drzew po angielsku.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubiłam zawsze tego typu gry - więc chętnie bym zobaczyła u siebie ;) Choć za samą Pawlikowską nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie gry kupuje moim dziećom

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne! Z chęcią bym się pobawiła by przypomnieć sobie lata szkoły podstawowej..

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy byłam dzieckiem, bardzo lubiłam grać w memory - ale wtedy miałam zestaw z prostymi obrazkami, które się łatwo zapamiętywało. Ta wersja od Pawlikowskiej wydaje się niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam takie memory z Włoch ze zwierzętami ^^
    Ale już dawno w nie nie grałam :-/

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak byłem mały to czasem grałem w memory ^^
    Pozdrawiam
    http://czytaniapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja pięciolatka jest rewelacyjna w memory. Czy to kupione, czy wycięte z jakiejś dziecięcej gazetki to potrafi wygrać czy to ze mną czy z mężem albo innymi członkami rodziny.
    Te memorki mają swój urok i chętnie bym je przetestowała na moim dziecku :) Wszystkie są bardzo oryginalne i przy okazji mogą czegoś dziecko nauczyć nowego i mnie też :) A owoce...mhmm...pychotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam grać w memory, więc z przyjemnością rozegrałabym parę partyjek w te, które pokazujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sprawa, zawsze lubiłam memory :) takie wydanie tej gry mogłoby zagościć i w moim domu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...