sobota, 12 grudnia 2015

[zakończony] KONKURS z Pokusą

baner konkursowy


Zapraszam do udziału w "KONKURSIE z Pokusą", w którym do wygrania jest nowy egzemplarz "Uwikłani. Pokusa" ufundowany przez Wydawnictwo Kobiece


źródło grafiki: wydawnictwokobiece.pl


Powieści erotyczne mają dziś swoje 5 minut. "Pięćdziesiąt twarzy Greya" sprawiło, że książki erotyczne stały się głośnym tematem dyskusji, publikacji i... biją rekordy popularności ;) Bez fałszywej pruderii i zahamowań opowiadają o namiętności, pożądaniu i ludzkiej seksualności. Wprowadzają w świat najskrytszych pragnień, fantazji, ekscytujących relacji, władzy i namiętności, która przekracza wszelkie granice...



ZADANIE KONKURSOWE:

Lubisz ekscytujące lektury z nutką pikanterii? Jako zadanie konkursowe stwórz więc swój ranking - lub po prostu wymień kilka tytułów - najlepszych, najgorętszych i najciekawszych pozycji o tematyce erotycznej jakie czytałaś ;)




Wzór zgłoszenia, które należy zamieścić w komentarzu:
  • Biorę udział
  • Mój adres e-mail:
  • Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com (ewentualnie Lubię fanpage recenzje ami.) jako:
  • Udostępniam baner konkursowy: (blog lub Facebook - link lub informacja o miejscu udostępnienia)
  • Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to: (wymień kilka tytułów, możesz je też krótko opisać)


Konkurs trwa od dzisiaj do soboty 26 grudnia włącznie!

Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania.
Wyniki pojawią się na blogu w osobnym poście 28 grudnia.



Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest Ami. autorka bloga recenzjeami.blogspot.com
2. Nagrodą w konkursie jest 1 nowy egzemplarz książki "Uwikłani. Pokusa" ufundowany przez Wydawnictwo Kobiece
3. Konkurs trwa od 12.12.2015 r. do 26.12.2015 r. do godziny 23:59 (zgłoszenia po tym terminie nie będą brane pod uwagę).
4. Uczestnikiem konkursu może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski.
5. Uczestnik przystępując do konkursu musi spełnić określone warunki podane w poście konkursowym (zostanie publicznym obserwatorem bloga recenzjeami.blogspot.com, polubienie fanpage recenzje ami., udostępnienie postu/baneru konkursowego, pozostawienie adresu e-mail i wykonanie zadania konkursowego)
6. Wygrywa jedna osoba. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania spośród osób, które spełnią warunki konkursu przewidziane w pkt.5.
7. Wyniki zostaną opublikowane na blogu 28 grudnia - w osobnym poście.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.).

9. Organizator konkursu zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie w każdym czasie.


    Zapraszam do udziału w konkursie i życzę powodzenia! :)

    30 komentarzy:

    1. Biorę udział- Magda Saska-Radwan
      Mój adres e-mail: mmsaskaradwan@gmail.com
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com jako: Magda Saska-Radwan
      Udostępniam baner konkursowy: Google+
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:

      1.Dwanaście - M. Grossman - Autor zadbał o szczegóły obscenicznych, wręcz ordynarnych scen łóżkowych. Jednak nie nazwałabym tego perwersją, bo w tym krótkim erotyku nie ma odstających od normy ekscesów. Ukazany jest czysty seks - bez wstydu, owijania w bawełnę i rumieńców na policzkach. Seks czasem brudny, czasem straszny, ale bardzo realny (...). Seks, który ma zaspakajać tylko potrzeby seksualne, bo o miłości tutaj nie ma mowy.

      2. Kusiciel - A.J. Gabryel - Kusiciel… mnie omotał, sprawił, że nie zapomnę o nim. (...)Jest to zmysłowe, pełne napięcia i bardzo seksualne wyznanie miłości do kobiety. Miłości jednostronnej, pełnej pasji, namiętności, ale również smutku, zazdrości, upojenia, często niezdrowego i szaleńczego.

      OdpowiedzUsuń
    2. Biorę udział:)
      Obserwuję jako: iza.81
      Lubię i udostępniam baner: https://www.facebook.com/iza.wyszomirska.5
      Mój adres mail: iza.81@o2.pl
      Trochę się uzbierało powieści erotycznych, które miałam okazję czytać. Są to: Czarny książę
      Trylogia 50 twarzy Greya
      Seria Zaplątani
      Seria Oddana bez reszty
      Seria Ten mężczyzna

      OdpowiedzUsuń
    3. Biorę udział :)

      Mój adres e-mail: p.korobejko@gmail.com

      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com jako: Paula Korobejko

      Udostępniam baner konkursowy: https://web.facebook.com/paula.korobejko.3/posts/782595701866966

      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:
      - Grey
      - Zaryzykuję dla Ciebie

      Pozdrawiam ! :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Zgłaszam się:)
      e-mail: krysiadobra@gmail.com
      Obserwuję bloga jako: Kryśka #Wybebeszamy_Książki
      Baner: http://krychawachaksiazki.blogspot.com/p/konkursy.html
      Najlepsze książki:
      -"Nie dajesz mi spać", Alice Clayton
      -"Dominic", L.A. Casey
      -"Piękny gracz", Lauren Christina
      -"Eleonora i Park", Rainbow Rowell
      -"Bezczelna", Martyna Kubacka
      -"Nothing left to lose", Kirsty Moseley

      OdpowiedzUsuń
    5. Mój adres e-mail: powerless251298@wp.pl
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com i Lubię fanpage recenzje ami jako: Patrycja Sudoł
      Udostępniam baner konkursowy: https://plus.google.com/116464160670968465442/posts/4Hmkz2F6rvC
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:
      * "Wbrew zasadom"
      * "Ostatnia Szansa"
      * "Grey"
      * "Obnażeni"
      * "Mistrz"
      * "Wszystkie odcienie czerwieni"
      * "Do utraty Tchu"

      OdpowiedzUsuń
    6. Biorę udział :)
      Mój adres e-mail: mozaikaliteracka@gmail.com
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com jako: Miłka Kołakowska
      Udostępniam baner konkursowy: http://mozaika-literacka.blogspot.com/
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:
      - Seria CROSSFIRE: "Dotyk Crossa" i jej kontynuacje
      - Trylogia "50 twarzy Greya"
      Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Zgłaszam się!
      Obserwuję jako: KittyAilla
      Banner: biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com
      Najlepsze erotyki:
      - Sukkub E. Lee
      Ostry, momentami kontrowersyjny, ale z pędzącą akcją.
      - Zakazane noce z wampirzycą
      Cóż... Nie ma to jak seks na cudzym weselu... :D
      - True blood czyli seria o Sookie Stackhouse
      Wampiry, tygrysołaki... Z kim ona nie spała? :D Ale ciekawie, ciekawie ^^ Tylko Sookie to czasami taka typowa blondynka... xD
      - Kiedy nadciąga ciemność
      Cóż, to powieść młodzieżowa, ale jest w niej tyle seksu... xD

      OdpowiedzUsuń
    8. Biorę udział. :)
      Obserwuję jako: Books World
      E-mail: tetiana999@tlen.pl
      Najlepsze książki erotyczne:
      Cała trylogia "Pięćdziesiąt twarzy Greya" i "Grey"
      "Barwy pożądania" - uwielbiam ta książkę nie tylko za sam erotyk ale także za cudowną fabułę. :)
      "Facet na telefon 2" - fajne że z perspektywy mężczyzny, który nie wie co tak naprawdę chce już robić w życiu, ale z pracy jako facet do seksu nie może zrezygnować.
      Baner: http://kochamczytack.blogspot.com/p/wasze-konkursy.html

      OdpowiedzUsuń
    9. Zgłaszam się
      Obserwuję jako: Rose Belle
      Mail: mietus1993@poczta.onet.pl
      Baner: https://plus.google.com/103417037864262208183/posts
      Dużo książek ma kilka części, więc napiszę po jednej z każdej:
      Widzę Cię
      Gorączka ciała
      50 twarzy Greya
      Piekło Gabriela
      Dotyk ciemności

      OdpowiedzUsuń
    10. Biorę udział
      Mój adres e-mail: dominikapietka@onet.eu
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com jako:Piętaszek
      Udostępniam baner konkursowy: http://bookwormlovebooks.blogspot.com/
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:
      TRYLOGIA GREYA
      DOTYK CROSSA
      AFTER[ 1 I 2 ]

      OdpowiedzUsuń
    11. Biorę udział
      •Mój adres e-mail: gosia.h-m@o2.pl
      •Lubię fanpage recenzje ami.) jako: Małgorzata Harasim
      •Udostępniam baner konkursowy:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1682012715375356&id=100006999315978&pnref=story
      •Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:
      seria "80 dni ... " Jackson Vina
      na tle Greyopodobych w tych nie ma utartego i przewidywalnego schematu i z innej perspektywy ukazuje świat uległości i dominacji

      OdpowiedzUsuń
    12. Zgłaszam się
      Obserwuję jako: Dagmara Janik
      Mail: dagmara.michalska@buziaczek.pl
      Baner: https://www.facebook.com/profile.php?id=100009179932293
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:
      Kaye Laura - Jedna noc z bohaterem
      Jay Crownover – Buntownik
      GINA L. MAXWELL Edukacja Kopciuszka
      Cunning Olivia - Sinners on tour seria
      Day Sylvia - Dotyk Crossa seria
      Day Sylvia - Mąż, którego nie znałam
      Sylvia Day - Rozkosze Nocy
      Day Sylvia - Obudzone pragnienia
      Tylko On - Sylvia Day
      Crownover Jay - Zaryzykuj ze mną
      Seria Zaplątani
      Seria 50 twarzy greya
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    13. Biorę udział
      Mój adres e-mail: ewcius1991@vp.pl
      Obserwuję bloga jako: kanwuje czytam testuję
      lubię jako Czytam w Firmie
      Udostępniam baner konkursowy: http://czytamwfirmie.blogspot.com/
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to: Jak na razie przeczytałam jedną, bo dopiero zaczynam poszerzać swoją biblioteczkę o taką tematykę. Już dość dawno temu przeczytałam "Genevieve" Dickey'a i dzięki niej zadecydowałam, że będę sięgala również po powieści erotyczne, jednak że lubuję Kinga, to jego się trzymam kurczowo i ciężko mi sie oderwać, ale mam nadzieję, że jak wpadnie w moje ręce, jakaś dobra książka dla dorosłych to przeczytam ją w pierwszej kolejności. "Genevieve" to kobieta z mroczną przeszłością, jest to powieść o zdradach, kłamstwach, gwałtach i zdarzeniu, które ja klasyfikuję do kazirodztwa.

      OdpowiedzUsuń
    14. Zgłaszam się :)
      Obserwuje jako Niko N.
      email: lafee2702@gmail.com
      Baner na http://zainfekowana-ksiazka.blogspot.com/p/konkursy.html
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:
      Olivii Cunning - Za sceną, Ostra gra, Gorący rytm
      Larissa Ione - Rozkosz nieujarzmiona

      OdpowiedzUsuń
    15. Biorę udział
      Mój adres e-mail:dominima_dziedzic@outlook.com
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com jako:Dominika Dziedzic
      Udostępniam baner konkursowy: g+ & dominika-dziedzic93@blogspot.com
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:
      trylogia Greya + Grey oczami Christiana , Seria 80 dni,
      Trylogia Mii Marlowe - Dotyk Złodziejki,Dotyk Łajdaka,Dotyk Oszusta,
      Z dala od zgiełku
      Kusiciel
      Modlitwy Waginy

      OdpowiedzUsuń
    16. Biorę udział
      Mój adres e-mail: martucha180@tlen.pl
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com : ze swojego bloga W szponach literek
      Udostępniam baner konkursowy: http://atramentowomi.blogspot.com/p/konkursowo.html
      Odpowiedź: Magdalena Witkiewicz „Szkoła żon”, seria Megan Maxwell „Proś mnie o co chcesz”, Sylwia Day seria „

      OdpowiedzUsuń
    17. Biorę udział
      Mój adres e-mail: emulcja@gmail.com
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com jako: Randaksela
      Udostępniam baner konkursowy: Zorza poranna
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to: Nigdy takich nie czytałam, więc wygrana książka byłaby moją pierwszą w tej tematyce.

      OdpowiedzUsuń
    18. Biorę udział
      Mój adres e-mail: monika_laznowska@wp.pl
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com (ewentualnie Lubię fanpage recenzje ami.) jako: Monika Łaznowska
      Udostępniam baner konkursowy: (https://www.facebook.com/monikalaznowska/posts/989160064474216?pnref=story
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:
      - trylogia Greya
      - Dotyk ciemności

      OdpowiedzUsuń


    19. Biorę udział
      Mój adres e-mail: ruda.ela@o2.pl
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com (ewentualnie Lubię fanpage recenzje ami.) jako: Ela Ruda
      Udostępniam baner konkursowy: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1550165745275032&id=100008448643182&pnref=story
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:
      - Za sceną Olivii Cunning
      - Crossfire Sylvi Day

      OdpowiedzUsuń
    20. Zgłaszam się!
      Adres e-mail: yelle.books@gmail.com
      Obserwuję jako: Yelle
      Baner udostępniony: http://latajace-ksiazki.blogspot.com/p/konkursy.html
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam:
      1. "Dotyk ciemności" C.J. Roberts (nie da się opisać słowami, majstersztyk, jest o miłości porwanej do porywacza, mocna i mroczna)
      2. "Szczęściara" Jill Shalvis (opowieść o 3 siostrach remontujących pensjonat i ich płomiennych romansach z seksownymi miejscowymi mężczyznami)
      3. "Pawilon Kwiatu Brzoskwini" Mingmei Yip (erotyka bardziej subtelna, 13-latka trafia do domu rozpusty w Szanghaju i jest szkolona na luksusową prostytutkę)
      ...
      ...
      ...
      1000. "Pięćdziesiąt twarzy Greya" E.L. James (książka w której się tylko pie***, bez jakiejkolwiek głębi, ale jeśli ktoś lubi takie wrażenia to polecam)

      OdpowiedzUsuń
    21. Biorę udział
      Mój adres e-mail: jo-jo-a@wp.pl
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com jako: Nadia
      Udostępniam baner konkursowy: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to: "Ostra Gra" "Wyznanie Crossa" "Gorący Rytm"

      OdpowiedzUsuń
    22. Biorę udział
      •Mój adres e-mail: marioolcia14d@o2.pl
      •Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com jako: Mariolka Rytter
      •Udostępniam baner konkursowy:https://www.facebook.com/275627235927463/photos/a.275825332574320.1073741828.275627235927463/541775632645954/?type=3
      •Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:
      - Olivia Cunning cykl "Ich noce"
      - Magdalena Witkiewicz " Szkoła żon"
      - Sylvia June Day cykl " Rozpalona"
      - Sylvia June Day " Mąż, którego nie znałam"
      - Tammara Webber cykl " Kontury serca"
      - E L James cykl " Pięćdziesiąt odcieni"
      - Alice Clayton cykl "Nie dajesz mi spać"

      Równie chętnie przeczytam również ta książkę :)

      OdpowiedzUsuń
    23. Biorę udział :)
      Mój adres e-mail: moniatoja76@wp.pl
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com i Lubię fanpage recenzje ami jako: Monika Wasiluk
      Udostępniam baner konkursowy:
      - na facebooku: https://www.facebook.com/monika.wasiluk.5
      - na google+ :https://plus.google.com/u/0/111444245888882702372
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:
      1. Trylogia DRIVEN K.Bromberg
      2. Trylogia STARKA J.Kenner
      3. "COLLIDE" i "PULSE" Gail McHugh
      4. "50 TWARZY GREYA" E.L.James
      5. Trylogia CROSSFIRE S.Day
      6. Seria "PIEKŁO GABRIELA" S.Reynard
      7. Seria "TEN MĘŻCZYZNA" J.L.Malpas
      8. Seria " TA NOC" J.L.Malpas
      9. "MISTRZ" K.Michalak
      10. Seria TANGLED E.Chase

      OdpowiedzUsuń
    24. Zgłaszam się!
      Obserwuję jako: Małgorzata Jabłońska
      E-mail: gosiak91@gmail.com
      Banner: https://plus.google.com/114182867423264065343/posts/APzjMgPbbHL
      Najlepsze erotyki:
      - Seria Crossfire, Sylvia Day – rewelacja, jest dużo gorących scen, ale też i psychologicznych aspektów. Dużo, dużo, duuużo lepsza i odważniejsza w opisach niż seria 50 Twarzy Greya. Zdecydowanie ciekawsza. Aż się dziwię, że to nie Crossfire doczekał się ekranizacji 
      - Nie dajesz mi spać, Alice Clayton – niby nie taka do końca historia erotyczna ale ma to coś. A w połączeniu z humorem jaki tam się znajduje – bomba :D Jedna z moich ulubionych książek, do których często wracam, by poprawić sobie nastrój.
      - Piękny gracz, Lauren Christina – w porównaniu z innymi częściami „pięknego” ta jest zdecydowanie najbardziej erotyczna.
      - Trylogia Starka, J.Kenner – taki drugi Grey, ale całkiem fajnie się czytało.
      - After, Anna Todd – mini Grey, tylko że akcja wśród studentów. Ciekawy pomysł na książkę, pierwsza część serii – świetna. Zakończenie sprawiło, że chciałam od razu sięgnąć po drugą część. Cóż, im dalej tym już było troszkę gorzej. Ale w ogólnym rozrachunku, myślę że jeszcze kiedyś po tą serię sięgnę.
      - Ten mężczyzna, J.L.Malpas - o tak, to jest też gorąca seria, ale też ciężko się mi ją czytało. Naprawdę czasami czułam się zmęczona czytając poszczególne części. Denerwowała mnie kontrola jaką „ten mężczyzna” sprawował nad Avą. Dosłownie traktował ją czasem jak jakieś krnąbrne dziecko, przerzucał przez ramię jak jakiś jaskiniowiec… a ona niby się buntowała, ale ostatecznie i tak pozwalała mu na wszystko, co dosłownie doprowadzało mnie do szału.
      - 50 Twarzy Greya, E.L. James – nie mogę tego nie wymienić. Mimo różnych opinii, wszelakiej krytyki ja uważam, że nie jest to aż taka okropna seria (chociaż jak wspomniałam przy Crossfire wcale nie uważam tej serii za jakąś obrzydliwie wspaniałą). Urzeka w niej jednak nieprawdopodobna historia, no bo która kobieta nie chciałaby poznać takiego miliardera, który by wstrząsnął dogłębnie jej małym światkiem :P

      OdpowiedzUsuń
    25. Zgłaszam się :D
      Mój adres e-mail: gracja313@tlen.pl
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com jako Gracenta
      Udostępniam baner konkursowy: http://meineabstraktion.blogspot.com/p/konkursy_6850.html
      Nie mam swoich ulubionych powieści erotycznych, dlatego trudno mi wybrać którąś konkretną z "odważnych" YA, harlequinów, romansów historycznych ;)Jednak pierwszą erotyczną książką jaka przyszła mi na myśl po przeczytaniu zadania konkursowego to "Melancholia sukuba" Richelle Mead i dalsze tego tomy z cyklu "Georgina Kincaid": "Podboje sukuba", "Marzenia sukuba", "Namiętność sukuba", "Cienie sukuba" i "Odkrycie sukuba".

      OdpowiedzUsuń
    26. Biorę udział
      Mój adres e-mail: melisa2004@gmail.com
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com jako: Melisa Anonim
      Lubię fanpage recenzje ami jako: Małgorzata Bula
      Udostępniam baner konkursowy: https://plus.google.com/112707786100925035622/posts/T9jWvckWbVm
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to: powieści Judith Krantz-a zwłaszcza "Dom mody","Dom mody II" i "Kochankowie".Może nie są to książki o tematyce stricte erotycznej,ale nadal pamiętam,jak z wypiekami na twarzy czytałam opisy częstych w tych książkach scen erotycznych, będąc jeszcze licealistką.
      A z czytanych nie tak dawno temu Chelsea Handler "W pozycji horyzontalnej"-nie dość,że to pikantna autobiografia,to jeszcze jaka zabawna! Bardzo żałuję,że Chelsea nie wydała więcej powieści w tym stylu (w każdym razie w Polsce się nie pojawiły)

      OdpowiedzUsuń
    27. Biorę udział
      Mój adres e-mail: mylene17@gmail.com
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com jako: Mylene 17
      Udostępniam baner konkursowy: https://plus.google.com/111015781990396573283/posts/2itiBmwLSuQ
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to: Marcina Szczygielskiego "Berek" i "Bierki" ("Bingo" jeszcze nie czytałam,ale pewnie też zasługuje na dodanie do rankingu)

      OdpowiedzUsuń
    28. Biorę udział.
      Mój adres e-mail: goschebooks@gmail.com
      Obserwuję bloga recenzjeami.blogspot.com jako: Gosche
      Udostępniam baner konkursowy: http://goschebooks.blogspot.com (pasek boczny po prawej stronie)
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:

      1. ''Mistrz'' Katarzyny Michalak - książkę potraktowałabym bardziej jako ''dark erotic'', ale zdecydowanie warto. Pokazuje relacje bardziej syndromu sztokholmskiego, ale sceny nie są wyuzdane i niesmaczne. Podobnie do Greya, ta książka ma zwolenników i przeciwników. Do tego zakończenie wbija w fotel.
      2. ''Naga'' Raine Miller - Wiem, że to trylogia, ja jednak czytałam tylko pierwszą część i jak najbardziej mogę polecić. To co szokuje najbardziej to sekret, który wychodzi na jaw na końcu i jest wielkim zaskoczeniem.
      3. ''Szaleństwo zmysłów'' Maya Banks - Relacja między facetem i siostrą jego przyjaciela, czyli zwykle ''zakazana''. Erotyk z fajnymi dialogami, ze schadzkami i ukrywaniem. Sceny nie przesadzone, wręcz czyta się z wypiekami na twarzy.
      4. Na koniec oczywiście seria ''Crossfire'' Sylvi Day, czyli seria, o której prawie wszyscy mówią ''podróbka Greya''. Może i tak, ale jak dla mnie była dużo lepsza i przyjemniejsza ;)

      OdpowiedzUsuń
    29. Biorę udział
      Mój adres e-mail: dominika76@onet.pl
      Obserwuję bloga jako: Dominika Bruzda
      Banerek: https://plus.google.com/112829469540751540575/posts/d5ivpLfBogH
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:
      * Piękny Drań & Piękny Nieznajomy
      * Collide & Pulse
      * Dotyk Ciemności
      * Barwy Miłości
      * Kusiciel
      Jak dla mnie są to książki, których czytanie sprawiło mi niezłą przyjemności aa tym samym i mnie potrafiły zaskoczyć i zszokować, ale w pozytywny sposób :)

      OdpowiedzUsuń
    30. Biorę udział *.*
      Mój adres e-mail: maybe96@onet.pl
      Obserwuję bloga jako: Maybe Someday
      Baner: https://plus.google.com/103295489528156677644/posts/4qXP3CojnxE
      Najlepsze powieści erotyczne jakie czytałam to:
      - Zaplątani, Zakręceni, Zniewoleni
      - Trylogia Bez Tchu
      - Trylogia Greya
      - Trylogia Zmysłów
      - Ekstaza/Euforia
      Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...