sobota, 5 grudnia 2015

Książka - tani i mądry prezent dla dziecka na Mikołajki i nie tylko. 7 propozycji w cenie do 20 zł


Mikołajki, Gwiazdka, Dzień Dziecka, ale też urodziny, czy imieniny to jedne z najbardziej oczekiwanych przez dzieci dni w roku. 


Zastanawiacie się jaki prezent kupić dla dziecka?


Zawsze, kiedy nie jestem pewna co kupić komuś na prezent - wybieram książkę. Książka to zawsze dobry pomysł, a odpowiednio dobrana - często staje się prezentem idealnym. Książki pobudzają wyobraźnię, wprowadzają dziecko w świat literatury, zapewnią spokojne wieczory i łatwe zasypianie. Bawią i uczą. Są kluczem do otaczającego świata. 

W poszukiwaniu prezentu idealnego - czyli mądrego i niedrogiego - przejrzałam listę swoich recenzji i znalazłam naprawdę fajne pomysły na prezenty dla dzieci. Podczas poszukiwań dbałam również o to, żeby większość propozycji zaliczała się do rynkowych nowości, choć znalazł się w niej też zeszłoroczny ulubieniec ;)


Oto moja siódemka - a każda z nich nie kosztuje więcej niż 20 zł!



na Mikołajki i nie tylko




1. "Maks uczy się na błędach" Katarzyna Zychla

Każdy z nas czasem popełnia błędy... Jak wyciągać z nich odpowiednie wnioski i uczyć się postępować właściwie? O tym dzieci dowiedzą się z przesympatycznej opowieści Katarzyny Zychli. W środku znajdziemy trzy różne historyjki o Maksie, jego małej siostrzyczce i ich przyjaciołach.

Więcej o książce (treść, ilustracje) dowiesz się: TUTAJ
Cena: 5,53 zł na aros.pl






2.  "Złoty kluczyk" Aleksy Tołstoj

Wystrugany pajacyk Buratino rzuci się w wir przygód w poszukiwaniu szczęścia i sławy, a jego fascynujące podróże po nieznanych miejscach, niezwykłe doświadczenia i spotkania na drodze dziwnych osobowości ukażą - jak zaskakujący i niebezpieczny może być świat. 
Piękna i niezwykle przyjemna dla oka szata graficzna szczegółowo odzwierciedla wiele cech bohaterów i nastrój wydarzeń.

Więcej o książce (treść, ilustracje) dowiesz się: TUTAJ
Cena: 13,31 zł na aros.pl





3. "Zwierzaki rozrabiaki" Katarzyna Zychla

"Zwierzaki rozrabiaki" to bardzo pouczająca lektura, pełna ciekawych przygód i sympatycznych bohaterów, które broją i często nie słuchają rad swoich rodziców. Książeczka jest kolorowa, czcionka duża i przejrzysta, a tekst przeplatają piękne bajkowe ilustracje autorstwa Kazimierza Wasilewskiego. Do tego każdy rozdział zdobią detale w innym kolorze, co z pewnością przykuje uwagę najmłodszych.

Więcej o książce (treść, ilustracje) dowiesz się: TUTAJ
Cena: 13,93 zł na aros.pl





4. "Przygody Nudzimisiów" Rafał Klimczak

"Przygody nudzimisiów" to świetna książka rozwijająca pomysłowość dziecka i zawierająca sporą dawkę humoru. Jej ozdobą są kolorowe, jakby rysunkowe duże ilustracje autorstwa Agnieszki Kłos-Milewskiej, które dodają uroku całej historii.

Więcej o książce (treść, ilustracje) dowiesz się: TUTAJ
Cena: 15,33 zł na aros.pl







5. "Lekarstwo na krowę i inne opowiadania" Agnieszka Gadzińska

"Lekarstwo na krowę" to zbiór trzech opowiadań, z czego każde z nich jest nieco abstrakcyjne, ale za to przepełnione humorem.
Agnieszka Gadzińska w zabawny sposób mówi o całkiem poważnych sprawach: o odpowiedzialności, relacjach pomiędzy rodzeństwem, strachu, byciu sobą i przyjaźni - a także, z humorem i dużą dozą absurdu przekonuje, że pozory czasem mylą, rodzina jest najważniejsza i należy doceniać to, co się ma. Przezabawny klimat opowieści podkreślają szalone i barwne ilustracje Artura Gulewicza.

Więcej o książce (treść, ilustracje) dowiesz się: TUTAJ
Cena: 16,73 zł na aros.pl



6. "Żyrafa i mrówka" Danuta Parlak

"Żyrafa i mrówka" z fantastycznymi ilustracjami Jagody Charkiewicz gwarantuje maluchom niesamowite przygody. Sympatyczni bohaterowie, żywa akcja oraz filozoficzna i nieco sarkastyczna refleksja nad światem sprawiają, że z tą książką łatwo się zaprzyjaźnić

Więcej o książce (treść, ilustracje) dowiesz się: TUTAJ
Cena: 17,49 zł na muza.com.pl






7. "Jak pies z owieczką" Hanna Łącka

"Jak pies z owieczką" to doskonały wybór na prezent dla przedszkolaków, ale nie tylko. Ciekawe opowiadania - zawierają w sobie element dydaktyczno-wychowawczy, duże litery - zachęcają do samodzielnego czytania, a piękne i wyraźne ilustracje - przyciągają uwagę. Zaś dołączone kukiełki - pozwalają na przedstawienie własnego teatrzyku.

Więcej o książce (treść, ilustracje) dowiesz się: TUTAJ
Cena: 18,13 zł na bonito.pl







Oto moja lista propozycji. 
Znaleźliście coś co przykuło Waszą uwagę? 

A już wkrótce ciąg dalszy, w którym przedstawię propozycje książkowe dla tych trochę starszych :) 
I w innej kategorii cenowej.
Zapraszam!


18 komentarzy:

  1. Świetny post, który na pewno przyda się rodzicom chcącym kupić prezenty swoim pociechom. Niestety ja nie mam młodszego rodzeństwa więc nie skorzystam z tego postu. Chyba, że kupię coś sobie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zwierzaki rozrabiaki" i "Żyrafa i mrówka" mam i mogę polecić :). Synkowi się bardzo podobają. Zainteresowały mnie jeszcze "Lekarstwo na krowę" i "Jak pies z owieczką". Będę musiała się rozejrzeć za tymi tytułami :). Ogólnie jest bardzo dużo książeczek dla dzieci, które można kupić do 20 złotych i to naprawdę fajnych i wartościowych :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam kogo obdarować takimi książęczkami, może za rok, a nawet dwa:) Zgadzam się jednak, że to fajny i wartościowy prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na post, a dla dzieci w jakim wieku polecasz te książki?

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję sumiennie wszystkie pojawiające się w ostatnim czasie posty z propozycjami książkowych prezentów dla najmłodszych :) Zawsze mam problem z wyborem jednej czy dwóch konkretnych książek, więc za jakiś czas zestawienia będą jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy i bardzo pomocny spis :) Pomoże mi w wyborze książki dla kuzynki ;) Pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy i bardzo pomocny spis :) Pomoże mi w wyborze książki dla kuzynki ;) Pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej listy nic dla mnie - nawet nie mam tak młodej osoby, której mogłaby sprezentować książkę. Czekam z niecierpliwością na listę dla "starszych" czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może się skuszę i wybiorę coś dla brata.. może Lekarstwo na.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się 2, 3, 5, 6 i 7 :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatne! ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem jak najbardziej za kupowaniem książek dla dzieci. To prezent, który nie zniszczy się jak zabawka, a jej morał może trwać w życiu obdarowanego długi czas. Pozdrawiam ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak bardzo ze mną jest źle, jeśli mam ochotę przeczytać je wszystkie? :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie powinno się kupować dzieciom książki pod choinkę. Pamiętam, że jak znajdowałam coś ciekawego, miało się mnie z głowy na długie godziny - a jaka to była przygoda, odkrywanie słów samemu! Osobiście z listy raczej nie skorzystam, bo nie mam już nikogo w rodzinie, komu by takie książeczki przypadły do gustu. ;)

    medycy nie gęsi, też książki czytają!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy, BŁAGAM NIE WIEM CO KUPIĆ MAMIE! Ja również uważam, że książki to idealny pomysł na prezent, ale zawsze mam stracha, że nie trafie w czyjś gust a tu chodzi o moją mamę więc na prawdę mi zależy. Ale nie powiem te pomysły wykorzystam trzeba nauczyć małego Wojtusia czytać od najmłodszych lat :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysły bardzo fajne, szkoda, że moi bracia już trochę za duzi na tego typu książki ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :D
    Jest pewna, że nie jedna osoba skorzysta z tej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Książki na prezent dla dzieci to super sprawa! Prezent uczy i bawi ;) Pozdrawiam :**
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...