czwartek, 21 stycznia 2016

2. URODZINY BLOGA!


Dwa lata. DWA LATA! Tyle czasu mija dokładnie dzisiaj, odkąd 21 stycznia 2014 roku na moim blogu pojawił się pierwszy post. A oznacza to mniej więcej tyle, że wraz z początkiem 2016 roku rozpoczął się już 3. rok mojego blogowania! To nieprawdopodobne jak ten czas leci... Naprawdę ciężko mi w to uwierzyć, ale cieszę się, że jestem właśnie tu, właśnie teraz i zdecydowanie nigdzie się stąd nie wybieram ;)

Mój blog przez te dwa lata sukcesywnie się rozrastał, a ja próbowałam swoich sił nie tylko w recenzjach książek, w drugim roku skupiłam się bardziej na tematach okołoksiążkowych, które od dawna mnie intrygowały :) Z wielkim zapałem i energią wprowadziłam więc nowe cykle, m.in. cieszący się ogromną popularnością Blog Książkowy w praktyce, którego każdy odcinek czujnie śledziły setki osób, a wyświetlenia wahały się w granicach od 2 do nawet 5 tysięcy odsłon przy jednym poście! Oprócz niego na blogu zagościły także Zapętlone oraz Linki godne polecenia - jako chyba najbardziej lekkie i strawne pomysły na cykle ;) Zresztą pisałam Wam o tym przy okazji któregoś z odcinków o poprawieniu popularności bloga ;) Wprowadziłam także mniej lub bardziej regularny cykl newsy oraz posty, w których skupiłam się na informowaniu o kuszących promocjach i wyprzedażach książkowych. Czyli coś dla prawdziwych książkowych zakupoholików ;) Przygotowałam nawet przegląd najtańszych księgarni internetowych, który wciąż jest jednym z najbardziej lubianych i odwiedzanych postów na tym blogu, a z tego co mówią statystyki - jego wyświetlenia sięgnęły już niespełna 10 tysięcy odsłon i nie ma dnia, by nie był przez Was czytany ;) Co bardzo mnie cieszy! Dodałam także nowe etykiety: 100 książek BBC oraz książki z górnej półki, jako wyraz mojej słabości do nadrabiania klasyki i realizacji wszelkich list typu must read ;) Cyklicznie publikowałam też zachęcajkę, w której między innymi kusiłam Was ciekawymi tytułami, ale kontynuowałam też swoją ulubioną chciejkę, która jak pewnie zauważyliście po pewnym czasie uległa przeobrażeniu i skupiła się głównie na przeglądzie zapowiedzi nowego miesiąca, oczywiście subiektywnym ;) W (prawie) każdym miesiącu pojawiał się także stosik ukazujący tytuły, które zasiliły moje domowe zbiory. Poza tym kontynuowałam swoje autorskie wyzwania czytelnicze Klucznik, Czytam Opasłe Tomiska oraz Okładkowe Love (tymczasowo zawieszone). W górnym menu zrezygnowałam natomiast z zakładki "Kontakt & współpraca" decydując się na osobną stronę O mnie - i tym samym - trochę się przed Wami uzewnętrzniłam ;) O dziwo! Doskonale zdaję sobie sprawę, że większość z Was odbiera mnie jako postać dość tajemniczą, ale zawsze śmiało możecie do mnie napisać maila i po prostu się przywitać, naprawdę nie gryzę ;) Do menu dodałam także stronę Przeczytane w... w której linkuję każdą z opublikowanych recenzji, miesiąc po miesiącu oraz Inne posty - przypominając i jednocześnie ułatwiając nawigację po naprawdę dobrych i wartościowych tekstach, które się tutaj pojawiły. Ale to już taki trochę sposób walki z kapryśnym archiwum ;) W ciągu tego drugiego roku blogowania zorganizowałam też 18 konkursów, w których rozdałam Wam aż 25 książek :) Założyłam także profile bloga na zblogowanych i bloglovin oraz wytrwale pracowałam nad popularnością swojego fanpage, który w dniu dzisiejszym lubi aż 1190 fanów za co szalenie dziękuję! Będąc już przy tej swoistej wyliczance nie mogę nie wspomnieć także o tym, że duży progres zaliczyła inna strona mojego bloga - zrecenzowałam aż 30 książek dla dzieci i z prawdziwą pasją propagowałam rozwój czytelnictwa wśród najmłodszych :) Poza tym kilkakrotnie zmieniłam szablon, a raczej wizję nagłówka dodając mu trochę więcej jasności i... pazura ;)

W ciągu tych pięknych dwóch lat zdążyłam poznać nie tylko moc książek i świetnych blogów o podobnej tematyce, lecz także wspaniałe osoby i wspaniałych CzytelnikówW tym miejscu chciałabym Was serdecznie pozdrowić :) Ten blog bez Was by nie istniał - to Wy dajecie mi natchnienie do dalszego pisania i dlatego należą się Wam przeogromne słowa wdzięczności za czas, który mi poświęcacie, za wszystkie miłe słowa, za komentarze, maile, dyskusje i za to, że jesteście. Dziękuję! Mam też wielką nadzieję, że w tym roku będziemy mieli okazję, by poznać się osobiście, chociażby na Targach Książki :)

Świat blogosfery książkowej i blogowego recenzenta to również współpraca z wydawnictwami i księgarniami, dzięki którym mogę poznawać fascynujące zapowiedzi oraz nowości, jako jedna z pierwszych osób. Dziękuję wszystkim współpracującym ze mną osobom, które przez te dwa lata mi zaufały i nie raz zaskakiwały ;) 

Rok temu pisałam, że blog mnie rozwinął - teraz mogę dodać, że utwierdził mnie w przekonaniu, że to co robię, robię naprawdę dobrze. Wreszcie cała oddaję się pasji, która jest naprawdę ważną i integralną częścią mojego życia. Co prawda miałam momenty zwątpienia, zawieszenia i niechęci, jednak zawsze wracałam. I patrząc przez pryzmat kolejnego roku - jestem bardzo zadowolona. Wciąż próbuję nowych rzeczy, rozwijam się. To mnie nakręca, sprawia radość i przyjemność :) Dziękuję, że jesteście ze mną i śmiało proszę o więcej ;)




Podsumowanie statystyczne: (w nawiasie stan sprzed roku)
Liczba wyświetleń: 556 605 (183 050)
Liczba komentarzy: 20 813 (8 250)
Liczba postów opublikowanych: 472 (200)
Liczba obserwatorów: 730 (325) blogger, 1190 (425) fanpage, 614 (343) google+



117 komentarzy:

  1. Wow, jestem naprawdę pod wrażeniem. Powiem szczerze, że nigdy nie patrzyłam jak długo jesteś w blogosferze, ale biorąc pod uwagę ilość obserwatorów byłam przekonana, że to na pewno o wiele więcej niż dwa lata! Gratuluję Ci niesamowitego sukcesu jaki tutaj odniosłaś, no i oczywiście trzymam kciuki, że będziesz miała tę energię i chęć do rozwoju bloga jeszcze bardzo, bardzo długo. Wszystkiego najlepszego! :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Skrzynka Pełna Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Jubilatko :)
    Wszystkiego najlepszego i życzę Ci kolejnych 2, 4, 6... 36... 60... lat blogowania. Abyś mogła cieszyć nas nadal świetnymi recenzjami, konkursami...
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast u Ciebie jest u mnie:
      ZAPRASZAM!
      Uwaga Konkurs!
      Do wygrania jedna albo dwie książki.
      Przyłącz się!
      http://monweg.blog.onet.pl/2016/01/21/robie-konkurs-bo-moge-4/

      Usuń
  3. WOW!!!Takie statystyki w dwa lata??? Niesamowity sukces! Z całego serca Ci gratuluję i życzę dalszego rozwoju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ami po prostu gratulacje! Cudownie widzieć jak jeden z moich ulubionych blogów tak bardzo się rozwinął i wciąż się rozwija <3
    Życzę Ci oczywiście masy sukcesów i by blogowanie zawsze dostarczało Ci tyle radości <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa lata to kawał czasu, ale Twoje statystyki są tak dobre, że to naprawdę wielki sukces ;)
    Życzę Ci, aby kolejny rok był równie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat, sto lat, sto lat!
    Gratuluję wyników i wiernych czytelników! Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Nie wyobrażam już sobie blogosfery bez Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję sukcesu, który niewątpliwie odniosłaś i życzę kolejnych równie kreatywnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Życzę wytrwałości w bloogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo, pięknie się rozwijasz! I czy to Ty mi pisałaś, że wydaje Ci się, że mój blog istnieje o wiele dłużej, niż ma to miejsce? Bo ja mam dokładnie te same odczucia co do Twojego: jak to, tylko 2 lata ;)?! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, gratuluję świetnych wyników ;) Cykl 'blog książkowy w praktyce' był chyba moim ulubionym, świetnie się go czytało - co tyczy się oczywiście również wszystkich pozostałych postów ;)
    Pozdrawiam i życzę coraz lepszych wyników ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Życzę Ci kolejnych wspaniałych lat w blogosferze! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite, jak ten czas szybko leci... Nie wyobrażam sobie naszego książkowego światka bez Ciebie - stałaś się wraz ze swoimi recenzjami takim aksjomatem. Mam nadzieję, że przez kolejne wiele lat będziesz wraz z nami! Gratuluję kochana. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ela :) Dziękuję bardzo za tak miłe słowa! :):):)

      Usuń
  14. Gratuluję osiągnięć i życzę jeszcze wiele pasji i pomysłów na blogowanie na kolejne lata. :)
    Wielu początkujących blogerów zapewne sporo Tobie zawdzięcza. Dobrze, że jesteś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta :) Niezmiernie mi miło, że tak uważasz! :)

      Usuń
  15. Gratulacje!! :) Odniosłaś wielki sukces w tak krótkim czasie, podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję sukcesów, jak na dwa lata masz świetne wyniki! Oby tak dalej. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Idziesz jak burza do przodu:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Statystyki godne podziwu, gratuluję! Życzę równie owocnych sukcesów w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje Ami! Zasługujesz na wszystkie te piękne liczby <3 Wytrwałości życzę i czekam na kolejny taki post już za rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję pięknych wyników, życzę Ci nadal radości z przyjemności z blogowania i realizacji wszystkich planów! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ło kurde, Ami, myślałem, że Ty dłużej tego bloga prowadzisz, bo to bardzo dobrze jest tu wszystko rozplanowane i uporządkowane. W takim razie gratuluję wszystkiego, co osiągnęłaś, oraz składam serdeczne życzenia na przyszłość, dalszego rozwoju, kolejnych nowych obserwatorów, wyzwań i jubileuszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny blog. Staram się zaglądać jak tylko mogę najczęściej. Twoje posty na temat bloga w praktyce wprost uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej kochana,:3
    choć rzadko udzielam się w komentarz, to twoje recenzje zawsze staram się czytać, bo są super. Styczeń to jakiś dziwny miesiąc, w którym powstaje masę blogów. Wiele osób założyło właśnie w styczniu. Ja też.
    Wow przez 2 lata udało ci się osiągnąć tak wielki sukces! Twój blog naprawdę jest świetnie rozwinięty, masz talent!
    Gratuluję ci tych sukcesów i życzę dalszego rozwijania się. :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratki! :) Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, gratuluję, gratuluję! Ta strona jest naprawdę cudowna, więc życzę Ci kolejnych tak owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje !! wszystkiego dobrego !!1 wielu kolejnych lat blogowania i radośći !!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam tu zaglądać :) 💚

    OdpowiedzUsuń
  28. Wielkie gratki :) bo naprawdę się należą
    Życzę dalszych sukcesów i niesłabnącej motywacji do prowadzenia bloga

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje! Naprawdę spore osiągnięcia! Myślę sobie, że musi być z Ciebie naprawdę fajna dziewczyna i pewnie warto Cię będzie wypatrywać na tych targach książki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję tak niesamowitych osiągnięć, drugiej rocznicy blogowania i motywacji! <3 Oby kolejne lata były dla Ciebie jeszcze lepsze! :) Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak ja mogłam zapomnieć, że razem świętujemy:) Pamiętam nasze pierwsze notki w ten sam dzień opublikowane, a teraz zobacz jak pięknie się to rozwinęło:) Sto lat, sto lat i wszyskiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję Ci tego, że udało ci się tyle osiągnąć oraz, że nie poddałaś się i doprowadziłaś do tego, że tyle osób zagląda na twojego bloga i ma ochotę czytać twoje wpisy. Życzę Ci dalszych sukcesów i równie owocnego blogowania, jak do tej pory :)
    Pozdrawiam!
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję! Twoje statystyki są naprawdę imponujące! Życzę kolejnych sukcesów i lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sto lat, sto lat! Gratuluję i oby tak dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję takich świetnych osiągnięć! Życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje, jak popatrzyłam na te liczby, to nie mogłam uwierzyć, że Twój blog ma dopiero 2 lata! A cykl "Blog książkowy w praktyce" uwielbiałam, tak właściwie to czemu już zniknął?



    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję i życzę równie tak samo dobrego wyniku za rok. Wytrwałości i nowych pomysłów na posty oraz oczywiście jak najwięcej książek :)

    http://recenzje-parabatai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dwa lata i taki sukces? Tylko pogratulować! Życzę więcej sukcesów i pozdrawiam!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję tak ogromnych sukcesów! Bardzo lubię czytać tego bloga, więc życzę Ci, abyś nadal się rozwijała tak jak do tej pory - albo i lepiej! Wszystkiego dobrego! ;)

    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Dołączam się do gratulacji. Życzę dalszych sukcesów i wielu latek blogowania:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne wyniki - gratuluję :)
    U mnie za miesiąc będzie 3 lata :3

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje gratulacje :) życzę Ci następnych owocnych latek blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Serdecznie gratuluję i życzę dalszych sukcesów! i wielu lat blogowania

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że jesteś tu o wiele dłużej, niż dwa lata! :) Wszystkiego dobrego w kolejnych latach blogowania, wielu sukcesów i zapału :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Imponujące statystyki :-) Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję świetnych wyników. ;)
    Życzę kolejnych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję serdecznie! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wielkie gratulacje :) i życzę kolejnego owocnego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję serdecznie wszystkich osiągniętych sukcesów. Oby kolejny rok był równie owocny! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak już pisałam na fb, odnoszę wrażenie, że jesteś od zawsze w blogferze, nie przypuszczałam, że to dopiero drugi rok :) Ale to tylko dobrze świadczy o tym co robisz i jak wiele pracy wkładasz w ten blog. Jest profesjonalnie, rzetelnie, wyczuwa się u Ciebie pasję do literatury! Brawo! Jestem pod wrażeniem i chociaż nie komentuję systematycznie (mma za mało wolnego czasu), to obserwuję i bardzo Ci kibicuję :). Dzięki Twoim poradom nieustannie ulepszałam swój blog - dziękuję Ci za to! Życzę samych sukcesów! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Agnieszko :) Dziękuję!

      Usuń
  51. I Gatsby, mrrr :D Wszystkiego najlepszego, czytelniczo-pisarskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)

      Mam bzika na punkcie DiCaprio, nie mogło go tutaj zabraknąć z tym szampanem ;p

      Usuń
  52. Gratulacje - życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  53. Szczere gratulacje. Sto lat i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  54. Oby tak dalej! :D
    Zapraszam do mnie na konkurs http://zksiazkawkieszeni.blogspot.com/2016/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Może troszeczkę spóźnione,ale ja również przesyłam swoje najlepsze życzenia. Życzę,żeby blog się dalej tak pięknie rozwijał i żeby nie brakowało kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Może troszeczkę spóźnione,ale ja również przesyłam swoje najlepsze życzenia. Życzę,żeby blog się dalej tak pięknie rozwijał i żeby nie brakowało kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...