środa, 6 stycznia 2016

Kiedyś przeczytam 2016, czyli moja 12-stka (po raz pierwszy)

Już po raz drugi z radością dołączyłam do wyzwania Kiedyś przeczytam organizowanego przez Lustro Rzeczywistości :) Za pierwszym razem uczestnictwo sprawiało mi wielką frajdę, choć przyznaję, że moje osiągnięcia bywały różne i niestety nie ukończyłam wyzwania z sukcesem. Ale tym razem postaram się to zmienić :) W wyzwaniu generalnie chodzi o to, że ze swojej biblioteczki wybieramy 12 książek, które z jakiegoś powodu wciąż leżą nieprzeczytane. Po wybraniu, układamy je wszystkie w stos i robimy im zdjęcie. Następnie czytamy i recenzujemy wszystkie na swoim blogu. Po ukończeniu jednego stosu - możemy zgłosić kolejny i tak do końca roku. Czy to nie fajne? ;) Mam wielką nadzieję, że niebawem z satysfakcją będę mogła pochwalić się Wam w pełni przeczytanym stosem. Trzymajcie kciuki!


A oto mój stos "kiedyś przeczytam"
czyli pierwsza (i mam nadzieję nieostatnia) 12-stka! 

4. "Każdego dnia" David Levithan
5. "Pewnego dnia" David Levithan
8. "Piękny gracz" Christina Lauren

(lista będzie systematycznie aktualizowana o linki do recenzji ww. książek, gdy takowe już się pojawią)




Do wyzwania cały czas można dołączyć! 
Zapraszam na bloga organizatorki, gdzie jest post organizacyjny :)


39 komentarzy:

  1. Tucker! I Forrest Gump! Jejku co za piękny stos :) Mam nadzieję, że uporasz się znim szybciutko i w dodatku poznasz wspaniałe ksiażki :)
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Bliźnięta z lodu" też mam i być może wrzucę go do następnego stosu, jeśli uporam się z pierwszym:) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyzwanie :) Mam całe mnóstwo książek, które wciąż nie wiem dlaczego, odkładam na później. "Cztery sekundy do stracenia" wypożyczyłam z biblioteki, więc na pewno w najbliższym czasie przeczytam. Polecam "Bliźnięta z lodu".

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy stos, sama w tym toku planuję przeczytać książki Levithana ;) A i powieści pani Tucker mnie ciekawią, ale jako że ich nie posiadam to będę musiała poczekać, aż będą dostępne w bibliotece ;)
    O akcji słyszałam, nawet zastanawiałam się, czy nie brać w niej udziału, ale zdecydowałam, że nie podejmę w tym roku żadnego wyzwania. Może za rok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Biźnięta z lodu i Dziesięć płytkich oddechów a Farma czeka na półce na swoją kolej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zorganizowałam wyzwanie WYCZYTUJĘ DOMOWE ZAPASY KSIĄŻEK i też mam dużo motywacji, żeby coś zadziałać pozytywnego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się w to chyba nie będę bawić, bo wiem, że nie sprostam zadaniu. Zawsze tak jest. Jak już brakuje mi ksiązek do przeczytania, mowię sobie, że przeczytam te, które juz na półce trochę leżą... A później kupuję nowe książki i to idzie w niepamięć ;) Ale Tobie życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze, że odwiedziłam Twojego bloga :) Wyzwanie idealne dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe pozycje :) Trzymam kciuki i oby się sprostało temu niełatwemu wyzwaniu. Mnie już kuszą kolejne książki ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzniea. przypuszczam, że każdy z nas ma podobny stosik :>
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałaś same cudowne lektury. Większość z nich jeszcze nie czytałam, ale wiele dobrego słyszałam o twórczości Tucker, a Toma Roba Smitha znam z "Systemu" i wierzę, że w "Farmie" nadal pokazał na co go stać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziesięć płytkich oddechów <3 Mam nadzieję, że Ci się spodoba, bo dla mnie jest to niesamowita książka. Koniecznie muszę zdobyć kolejne powieści tej autorki.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powdzenia! Ja też dziś opublikowałam swój stosik.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie mogłabym wziąć w tym udziału, rzadko kupuję książki i czytam je od razu, więc nie uzbierał mi się nieprzeczytany stosik(nie licząc dwóch, które na święta dostałam) :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam tylko powieści K.A. Tucker i bardzo mi się podobały (-: W styczniu czekam na czwartą część (-:

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze zazdroszczę tym z problemem nieprzeczytanych na półce książek. Ja ostatnio zauważyłam, że nie mam takiej ani jednej, nawet, gdy kupię tych książek dużo, znikają w zastraszającym tempie!

    OdpowiedzUsuń
  17. No to wpadłam. Kolejne wyzwanie. O kurczę, chyba brak mi asertywności. Nie wiem ile już wyzwań mam w zakładce. Jak się zacznę zastanawiać, to po mnie :)
    Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. O, jak ja bym chciała te trzy pierwsze.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę, to chyba pierwsze wyzwanie, które do mnie przemawia! mam całe mnóstwo takich książek, wciąż odkładanych na później - tak strasznie niewiele udało mi się wyczytać z domowych zapasów w zeszłym roku, że mooooże to wyzwanie zmobilizowałoby mnie do nadrobienia zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Piękny gracz" i mnie interesuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Same ciekawe pozycje, chyba szybko mimo wszystko się z tym stosem rozprawisz ;) Polecam na początek Tucker. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo świetnych pozycji! Aż zazdrościmy :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cały czas zastanawiam się nad dołączeniem do zabawy. Może to by mnie zmotywowało do przeczytania zalegających na półce książek. Z Twojej dwunastki czytałam tylko pierwszy tom Tucker, więc tym bardziej życzę powodzenia i czekam na recenzje pozostałych tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wszystkie mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  25. powodzenia! Ja też mam zamiar sięgnąć książki K.A Tucker :)
    darcybetweenbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. To wyzwanie podoba mi się coraz bardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie czytałam żadnej książki z tego stosu, ale wyzwanie bardzo mi się podoba i chyba sama wezmę w nim udział. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie wezmę udziału w wyzwaniu, ponieważ podjęłam się już kilku innych na ten rok, jednak Tobie życzę powodzenia w czytaniu tego stosiku. Oby udało Ci się z nim uporać ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam same dobre rzeczy o "Farmie". Może też pokuszę się o taki stos? :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja biorę udział w wyzwaniu Wyczytuję domowe zapasy książek - idea bardzo podobna :) A moje zapasy domowe są dość obszerne a wciąż kupuje nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy stosik. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. "Tajemniczy ogród" czytałam go jak byłam mała i mnie przerażał ale to świetna historia. Powodzenia :)
    rozenksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. "Forrest Gump", "Pewnego dnia" - obie części i trylogia pani Tucker to moje must read <3 Bardzo fajna 12tka, życzę powodzenia w realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na początku myślałam, żeby zrezygnować z tego wyzwania, ale chyba jednak dołączę. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...