poniedziałek, 25 stycznia 2016

"Książki Kobiecym Okiem" klub czytelniczy dla kobiet od Wydawnictwa Otwarte!

logotyp Klubu Książki "Książki Kobiecym Okiem" / proj. Dorota Wojciechowska


13 stycznia wystartował dyskusyjny Klub Książki Kobiecym Okiem! 


Jesteś kobietą?
Kochasz książki o kobietach? 
To jest klub dla Ciebie! :)






W internecie nastała swoista moda na tworzenie się wszelakich klubów książki ;) Co w pełni popieram i chwalę! Jeżeli więc - tak jak ja -lubisz rozmawiać o przeczytanych książkach, jeżeli zastanawiasz się nad tym co byś zrobiła na miejscu bohaterów, jeżeli książki są dla Ciebie nieustanną inspiracją i jeżeli szukasz w nich emocji oraz wzruszeń - dołącz do klubu czytelniczego dla kobiet, którego inicjatorem jest Wydawnictwo Otwarte! Ja już to zrobiłam ;)

I z tego co zdążyłam zauważyć, Książki Kobiecym Okiem to przede wszystkim miejsce, w którym możesz rozmawiać bez końca i wymieniać się opiniami o książkach, dzielić się wrażeniami, pytać, komentować, chwalić i krytykować, jeśli tylko masz taką ochotę ;) 

Poza tym od piątku do niedzieli, na fanpage Klubu, będzie także okazja do wygrania wybranych książek klubowych!







Wiesz, że… na liście Książek Klubowych znajdziesz aż 18 tytułów? 

Są to świetnie napisane powieści obyczajowe, od których trudno się oderwać! 
Inspirują, wzruszają i zmuszają do myślenia...


Poza tym na okładkach powieści znajdziesz klubowe logo, które pomoże Ci je dostrzec w tłumie ;)

A najnowszą książką wydaną w klubie jest kontynuacja sagi Kathryn Taylor pt. "Ocalić Daringham Hall" - już od kilku dni dostępna w księgarniach ;)
Zachęcam do lektury fragmentu książki dostępnego TUTAJ






Zapraszam na stronę internetową klubu Książki Kobiecym Okiem, która ruszy już wkrótce!

Nim jednak to się stanie - polecam zapisać się do newslettera, by być na bieżąco z informacjami o klubowych książkach, konkursach i... wszelkich nowinkach ;)

Dołącz! 

Polecam także Książki Kobiecym Okiem na Facebooku:


18 komentarzy:

  1. Ciekawa inicjatywa, już wchodzę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa razy przeczytałem ten art i chyba ślepy jestem - nie widzę nigdzie informacji, że jesteś honorową członkinią. :P A musisz być, nie mogli przecież Cię pominąć. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to taka informacja ukryta jest, wiesz :D Tylko dla wtajemniczonych :D

      Usuń
  3. Rzeczywiście takie kluby są bardzo fajne i czemu by nie dołączyć. :)http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, ale... na czym polega uczestnictwo w klubie? Jest całkowicie bezpłatne? Bo chodzi tutaj o wymianę poglądów i opinii, prawda? Nie wiem, dlaczego, ale zawsze z uczestnictwem w klubach kojarzą mi się różnorakie opłaty itd. A jak to wygląda tutaj? Będę wdzięczna za odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie :) bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planach kilka z przedstawionych tytułów, ale do klubu raczej się nie zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde, a ja trochę ubolewam. Brakuje mi jakiegoś klubu, z samymi babami, ale czytające kryminały, fantasy, sci-fi. Jak są kluby dla kobitek, to obyczaje, romanse, melodramaty... a mnie takie książki nudzą :( Nie, że są złe, albo, że ja ich nie rozumiem. po prostu nie moja tematyka :) Jakby założyli klub Jacka Reachera! Albo Jana Fabla, Lennoxa XD Pierwsza bym się zapisała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się dziwię, że nie ma takich klubów dla przedstawicielek płci pięknej które kochają fantastykę, fantasy itp :D

      Usuń
    2. Więc może powinnyśmy coś takiego stworzyć? :D

      Usuń
    3. Ooo tak ! Gdyby założyli klub dla kobitek czytających kryminały to byłabym pierwsza :D

      Usuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...