środa, 3 lutego 2016

LUTY miesiącem miłości




Zapraszam Was na pierwszy post w serii "miesiąc tematyczny" :)


To coś zupełnie nowego, czego jeszcze na moim blogu nie było. Seria będzie mniej lub bardziej regularna, dlatego nie zdziwcie się, jeżeli niektóre miesiące nie będą miały haseł :P 

Myśl całej serii kiełkował w mojej głowie już od dawna, potrzebował jedynie momentu zapłonowego, a że kilka dni temu przygotowywałam dla Was kluczniki na luty, i że w lutym są walentynki... I tak dalej, i tak dalej ;) Postanowiłam, że trzeba to wykorzystać!

A więc: LUTY ogłaszam miesiącem miłości na blogu Recenzje Ami :) Co to oznacza? Że w tym miesiącu będę czytała tylko dobre i ujmujące książki o miłości :) Czyli, że możecie się tutaj spodziewać: zdjęć, opisów, zachęcajek, konkursów, recenzji i opinii właśnie takich książek i wiecie co? I to przez cały miesiąc! Oczywiście pojawi się kilka wyjątków, ale generalnie plan jest taki :) Brzmi świetnie, prawda? ;) Mi się podoba!


A teraz o co w tym chodzi:
  • W tym poście, który teraz czytacie, będę na bieżąco dodawała i linkowała wszystkie recenzje książek o miłości, które pojawią się w lutym na blogu. Więc wystarczy, że sobie tutaj wejdziecie - a wszystko tutaj będzie! :)
  • Będę linkowała także inne fajne posty ;)
  • Proszę Was kochani o polecanie mi w komentarzach książek z miłością w tle - takich, które zrobiły na Was wrażenie, które bardzo Wam się podobały, albo wywołały w Was burzę emocji i które chcielibyście bym przeczytała, a ja zrobię wszystko co w mojej mocy by tak się stało! ;)
  • Możecie także polecać mi tutaj swoje recenzje książek o miłości (niezależnie od tego kiedy i gdzie były publikowane, może to być blog, może być LC i tak dalej), a gdy bardzo mi się spodoba jakiś Wasz tekst - podlinkuję go w tym poście :) Przewiduję nagrody niespodzianki, a więc gra jest warta świeczki! :)
  • Możecie polecać mi także czyjeś recenzje jeśli zrobiły na Was wrażenie - na przykład opublikowane na innym blogu, na ulubionej stronie, czy gdzieś tam w sieci. Będę wdzięczna za każde info :)
  • Post o miesiącu tematycznym zostanie podlinkowany w górnym menu w zakładce "Inne posty", a więc nie zginie w tłoku i ciągle będzie na topie ;)
  • Górny banerek pojawi się w bocznym panelu bloga, tak byście mieli swobodniejszy dostęp i żeby wszyscy wiedzieli, że u Ami trwa właśnie miesiąc miłości :D
  • Jeżeli chcecie dołączyć się do zabawy i zgłosić jakąś swoją recenzję książki przeczytanej w tym miesiącu - pod hasłem miesiąca - śmiało częstujcie się powyższą grafiką i wklejajcie ją pod postem ze swoją opinią :) A potem wracajcie do mnie z linkiem! Niech się zabawa szerzy w blogosferze :) 
  • Ten post ma działać także w inną stronę - jako czytelnicy będziecie mogli znaleźć tutaj inspirację i wiele naprawdę fajnych propozycji do przeczytania! Co niewątpliwie sprawdzi się idealnie w znanej nam dobrze sytuacji "chcę coś przeczytać, ale nie wiem co..." ;)
  • Porozpieszczajmy się trochę i polećmy sobie naprawdę dobre książki! Kto to zrobi, jeśli nie my, tak? :) 



Zapraszam wszystkich chętnych!
Liczę na Wasz udział i wiele faaajnych tytułów :)


_________________________________________________________





RECENZJE NA BLOGU:
  • Trochę erotycznie. O miłości namiętnej, czułej i romantycznej. 2 tom "Barw miłości". Jeszcze lepszy od poprzedniego! - "Barwy miłości. Czerwień" Kathryn Taylor
  • Odważna i zupełnie nieromantyczna historia miłosna. Karuzela emocji z soczyście płynną narracją, która nikogo nie pozostawi obojętnym. O czym? O burzliwym i kontrowersyjnym życiu 19-letniej Roxi. "aż do DNA" Renata Chaczko 
  • Wzruszająca, momentami przezabawna baśń dla dorosłych. O miłości romantycznej, tej wymarzonej i jedynej. Takiej, która ma swoje wzloty i upadki. Takiej, o którą trzeba walczyć - "Linia serc" Rainbow Rowell. Stanowczo tak dobra, jak o niej opowiadają!



WASZE RECENZJE BIORĄCE UDZIAŁ W MIESIĄCU MIŁOŚCI:




KSIĄŻKI POLECANE PRZEZ WAS:




INNE FAJNE WASZE POSTY - TEMATYCZNIE O MIŁOŚCI:



POSTY Z BONUSEM:

KONKURS "Luty miesiącem miłości". Wyniki w Walentynki ;)






42 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł! :)

    Chciałabym Ci polecić trzy książki, które zrobiły na mnie wrażenie:
    1. Najnowsza książka Magdaleny Kołosowskiej - "Trawa bardziej zielona" - http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2016/01/magdalena-koosowska-trawa-bardziej.html
    2. Debiut Natalii Sońskiej - "Garść pierników, szczypta miłości" - http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2015/11/94-przedpremierowo-natalia-sonska-garsc.html
    3. To tylko pierwsza część trylogii, ale domyślam się, że cykl jest naprawdę dobry. Anna Sawicka - "Wyjdziesz za mnie, kotku? - http://ja-ksiazkoholik.blogspot.com/2015/09/90-wioletta-sawicka-wyjdziesz-za-mnie.html

    Jest wiele książek, które warto przeczytać, bo temat miłości przewija się dość często. Motyw miłości kojarzy mi się w dużej mierze z "Dumą i uprzedzeniem" Austen i "P.S. Kocham Cię" Ahern.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!
      Trawę mam, więc przeczytam na pewno, podobnie jak Garść pierników :)
      Duma i uprzedzenie wciąż przede mną, ale PS. Kocham Cię to cudowna książka! Jedna z moich ulubionych :)

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł ! W takim razie ja polecam Ci książki Gabrieli Gargaś. Są cudowne! Namówiłam wszystkie baby z mojej rodziny do przeczytania jej książek, zarówno mamę, ciocię jak i siostry i wszystkie są zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrieli Gargaś jeszcze nic nie czytałam. Dziękuję! <3

      Usuń
  3. Uwielbiam książki o miłości :D Będę więc częstym gościem na Twoim blogu, zwłaszcza w miesiącu miłości B-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będziemy zaglądać :) Uwielbiamy książki o miłości :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm a książki Hoover Colleen, słynne "After", które mnie dobiło, może też cykl "Zatraceni", albo któraś z książek Sandi Lynn. nie czytam za dużo książek o miłości więc jest tego trochę mało. :)
    Buziaki :*
    Książkowy duet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. After bardzo lubię. Colleen Hoover mam na uwadze! A Zatraceni jednak niekoniecznie... Za to Sandi Lynn bardzo lubię :) Jej styl pisania jak najbardziej mi odpowiada :)

      Usuń
  6. Ale fajny pomysł. Ja osobiście polecam powieści Sparksa, w szczególności: "Pamiętnik", "Jesienną miłość", "Wybór", "Od pierwszego wejrzenia", "Dla ciebie wszystko".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję przeczytać wkrótce "Dla ciebie wszystko" Sparksa :)
      Dziękuję za polecajki!

      Usuń
  7. O matko, cudowny pomysł, uwielbiam książki, które podejmują ten temat, jest taki uniwersalny i ponadczasowy! :) Polecić Ci mogę z całego serca książki Sparksa - on pisze przepięknie o niej, choć momentami nieco wtórnie. Dobrze (to mało powiedziane) czyta mi się książki NA - więc polecam Ci je, szczególnie Hoover czy 10 płytkich oddechów, Forman też potrafi naprawdę ładnie o tym napisać. Może dodatkowo też cos z klasyki - Anna Karenina jest cudowna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Ahern, ona jest obłędna, teraz o niej pomyślałam! :)

      Usuń
    2. "Dziesięć płytkich oddechów" bardzo mi się podoba :) Dziękuję!
      Hoover muszę koniecznie poznać bliżej. Sparks jest idealny w takim miesiącu :) Mam nadzieję, że dam radę do końca lutego przeczytać jakąś jego książkę, no bo miesiąc miłości bez Sparksa? To niemożliwe! ;)
      Ahern uwielbiam! To jedna z moich ulubionych autorek. Muszę wreszcie przeczytać jej "Love, Rosie"

      Usuń
  8. Ach, love is in the air... :D To ja polecam od siebie dwie (jak już pisałam przy okazji klucznika, rzadko czytam o miłości, co widać w ilości recenzji takich książek :D):
    1. „Zrób mi jakąś krzywdę” Jakuba Żulczyka: http://bohater-fikcyjny.blogspot.com/2014/10/szalona-miosc-wspoczesnie-zrob-mi-jakas.html
    2. „Mechanizm serca”, Mathiasa Malzieu: http://bohater-fikcyjny.blogspot.com/2015/10/40-basnie-nie-sa-tylko-dla-dzieci-czyli.html

    Rzadko o miłości czytam, ale mam wrażenie, że takie książki trafiają w moje ręce w odpowiednim czasie. Jakieś takie fatum. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mechanizm serca czytałam bardzo dawno temu, ale to cudowna książka! :)
      A ten Żulczyk, to ciekawy facet, już lecę czytać recenzję, bo chyba przegapiłam :P

      Usuń
  9. Świetna sprawa! Mimo, że powieści typowo miłosne są u mnie rzadkim gościem, to z chęcią będę śledzić całą tą akcję. Przy okazji przesyłam recenzję Love, Rosie. Najlepszą recenzją to ona nie jest, ale to z moich początków ;) Oto ona:

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/2015/11/teraz-juz-wiem-na-pewno-ze-tam-na-koncu.html

    Buziaki, Idalia :*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie dystopia z przepięknym wątkiem romantycznym, zakazana miłość, trochę historii i salonowe intrygi... To wszystko w Pojedynku!

      http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/2016/02/ludzie-przebywajacy-w-jasno.html

      Usuń
    2. Ta "Love, Rosie" wręcz mnie prześladuje :) Widzę ją dosłownie wszędzie! Muszę chyba przeczytać wreszcie ;)

      Usuń
  10. Super pomysł! :) Oczywiście czekam na posty :D A tu kilka linków do recenzji ode mnie:
    1. http://ksiazkowniaa.blogspot.com/2015/01/dom-na-plazy-sarah-jio.html
    2. http://ksiazkowniaa.blogspot.com/2014/09/jezynowa-zima-sarah-jio.html
    3. http://ksiazkowniaa.blogspot.com/2014/12/marcowe-fioki-sarah-jio.html
    4. http://ksiazkowniaa.blogspot.com/2014/10/zostan-jesli-kochasz-gayle-forman.html
    5. http://ksiazkowniaa.blogspot.com/2015/02/love-rosie-cecelia-ahern.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Miesiące tematyczne to fajny pomysł ja sama zrobiłam kilka ale regularność u mnie kuleje :) w tym miesiącu u mnie Sapkowski, ale miesiąc miłości to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie super zabawa ;D Tym bardziej, że ja ostatnio tylko takie książki czytam, więc polecić bym mogła chyba całego bloga ;) Ale spokojnie, wieczorem usiądę i jakieś fajne tytuły podam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zapomniałam to zrobić a zaraz skończy się miesiąc -.-
      Ale podam kilka tytułów ;)
      - Na pewno seria ''On Dublin Street'' Samanthy Young
      - Seria ''Naznaczeni Mężczyźni'' Jay Crownover
      - Seria ''Zatraceni'' Rachel Van Dyker - ale to chyba wszyscy już znają ;D

      Usuń
  13. Książki o miłości to na pewno książki Nicholasa Sparksa, jeśli nie czytałaś to najwyższy czas! (pst, ja też mam kilka przed sobą :))
    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW na prawdę wspaniały pomysł!
    Jeśli tylko napiszę jakąś recenzje o tematyce romantycznej, to na pewno od razu ci podlinkuje ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga: k-jak-ksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mi się podoba twój pomysł. Zwłaszcza, że luty jest miesiącem miłości. Ja chętnie wezmę udział w tej zabawie i zrecenzuję jakąś miłosną książkę, bo bardzo takie lubię. Co do tego co polecam to na pewno wszystkie książki Sparksa, a szczególnie "Dla ciebie wszystko. Do tego serię "naznaczeni mężczyźni", która zaczyna się od książki "buntownik :)
    Pozdrawiam
    czas-dla-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam Ci wszystkie książki Lisy Kleypas - zwłaszcza te z serii o siostrach (Wyjdź za mnie, Znajdź mnie itd), a jeśli nie lubisz romansów historycznych - Jojo Moyes "Razem będzie lepiej" i Cecelia Ahern "Zakochać się". Cudowne lektury!

    Uściski,
    Tirindeth's

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł genialny, a do tego piękna grafika :D
    Patrząc na moją biblioteczkę, mam do polecenia sporo książek paranormal romance, ale nie wiem, czy w takich gustujesz? :)
    Do tego uwielbiam powieści Glines, Rachel van Dycken, Jessici Sorenson.
    A już kocham, kocham, kocham powieść Eleonora i Park, a może jeszcze bardziej Oddam ci słońce :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna idea. Zestawienie, które powstanie będzie pomocne dla miłośników książek o miłości.

    Od siebie polecę, może trochę nietypowo, ciekawą baśń, kierowaną do dzieci, ale nie tylko. Miłość ma wiele twarzy, w "Mali, Boli i Królowej Mrozu" przechodzi różne etapy aż w końcu gaśnie, by odrodzić się w całkiem nowym uczuciu. Recenzję opublikowałam jakiś czas temu na swoim blogu: http://kocielektury.blogspot.com/2016/01/magorzata-sobczak-mali-boli-i-krolowa.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje pierwsze skojarzenie:
    1. Paullina Simons - "Jeźdźiec miedziany", "Tatiana i Aleksander", "Ogród letni"
    2. Theresa Revay - "Biała wilczyca", Wszystkie marzenia świata" (ostatnio czytałam wspaniałą recenzję u Gosi B http://gosia72.blogspot.com/2016/01/biaa-wilczyca-theresa-revay-tom-i-i-ii.html)
    3. Jojo Moyes - "Zanim się pojawiłeś"
    4. Ka Hancock - "Tańcząc na rozbitym szkle"

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie ma walentynek, a ja już nie mogę znieść tej miłości unoszącej się w powietrzu ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo Książki o miłości to moja specjalność ;) czy to New Adult, erotyk, romans, dramat, obyczaj - miłość w tle musi być ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Super :D a że jestem romantyczką to polecam niezmiennie, wszystkim i zawsze:
    Catherine Coulter - W objęciach Diabła

    Pozdrawiam !
    http://posredniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uderzam w klasyczne romanse, dziś zaczynam "Wichrowe wzgórza", a w drugiej połowie lutego "Dumę i uprzedzenie". Myślę, że co nieco uszczknę tej miłości w lutym :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. O, pomysł super :) To ja polecam Ci "Kołysankę" a jej recenzja jest na moim blogu, przedostatnia notka ;) bardzo mądra książka o miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zaproponuje książkę, dla mnie wyjątkową bo jak nie lubię romansów to ta mnie ujęła. Klasyk "Z dala od zgiełku" Thomasa Hardy'ego
    http://cuddle-up-with-a-good-book.blogspot.com/2016/02/z-dala-od-zgieku-thomas-hardy-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ehh... mnie walentynki i cały ten szum wokół nich jakoś przeraża. Nigdy za nimi nie przepadałam, ale sama idea miesięcy tematycznych jest na prawdę świetna! Zastanawiałam się, czy może nie zrecenzowałabyś jakiejś książki Sparks'a? Czytałam tylko jedną ("Ostatnią piosenkę"), a dwie kolejne zamówiłam i jestem ciekawa, czy to prawda, że jest on jednym z najlepszych pisarzy (jeśli chodzi o romanse). Słyszałam również, że jest on dość schematyczny i już sama nie wiem, jaka jest prawda. Może pomożesz rozwiązać ten problem zagubionej duszyczce? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie doszłam do wniosku, że mało czytam książek o miłości :P Na pewno polecam klasyki: powieści Jane Austen, sióstr Bronte. Przyszły mi jeszcze do głowy "Echa pamięci" Katherine Webb - to taka piękna książka, ale bardziej o niszczycielskiej sile miłości.

    OdpowiedzUsuń
  28. Na moim blogu pojawiło się zestawienie 14 książek na walentynki ;) Zapraszam serdecznie :D
    http://k-jak-ksiazka.blogspot.com/2016/02/14-ksiazek-na-walentynki.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Super temat na ten miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Luty już się kończy, ale u mnie dopiero co pojawiła się recenzja czegoś, co idealnie mi pod ten temat pasuje, mimo, że nie jest to typowy romans ;d
    http://drewniany-most.blogspot.com/2016/02/spotkanie-z-ziemiomorzem-grobowce-atuanu.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...