piątek, 26 lutego 2016

Wyniki rozdania u Ami z książką "Życie i śmierć"



WYNIKI


Dziękuję Wszystkim za udział w rozdaniu :) Do zabawy zgłosiło się aż 113 osób! Bardzo się cieszę, że taka forma konkursu przypadła Wam do gustu :) Korzystając z okazji - zapraszam do udziału w nowej odsłonie, w której tym razem do wygrania jest "W ramionach gwiazd". Szczegóły >tutaj<

A tymczasem przejdźmy do wyników:

Spośród zgłoszeń zamieszczonych pod postem konkursowym wybrałam te, które spełniły warunki konkursu określone w regulaminie i ułożyłam je w kolejności chronologicznej, co dało poniższą listę od 1 do 113. Następnie za pomocą programu na stronie Losowe.pl, który generuje szczęśliwe liczby spośród przedziału 1-113 wygenerowałam szczęśliwą liczbę, do której posiadacza trafi konkursowa nagroda, tj. książka pt. "Życie i śmierć" ufundowana przez Wydawnictwo Dolnośląskie.


Lista uczestników (chronologicznie):
  1. Dziewczyna z książkami
  2. BJNails
  3. maleficent.
  4. Lex McCartney
  5. dobra.ksiazka
  6. magda
  7. Lucyna Adamska
  8. Niko N.
  9. J.M.K. Janas
  10. Martha Oakiss
  11. Magia słowa
  12. Ola K.
  13. Dagmara Janicka
  14. Grażyna Wróbel
  15. Klaudia M
  16. Yelle
  17. Wioleta Sadowska (awiola)
  18. Randaksela
  19. AsiaB
  20. Katherine Parker
  21. Booksofme world
  22. Bookland Dawid' s
  23. Alvah Serpens
  24. Mitchelia Vitamo
  25. Alek
  26. Dominika Dziedzic
  27. Naomi Stark
  28. Layla A.
  29. by Sisley
  30. Marta Jac
  31. Czytanie Naszym Życiem
  32. Adriana Ostaszewicz
  33. Agusia__
  34. Beata Lewandowska
  35. Gosia Krak
  36. Małgorzata J
  37. Iwona Krak
  38. JoAnna Polska
  39. CassieM
  40. Beata Kandzia
  41. Koneko x
  42. SunFlower
  43. karolina mojsa
  44. Victoria z Czytelniczych myśli
  45. Kociara
  46. Carrie Vandenis
  47. Cassandra De Lune
  48. Rose Belle
  49. Smileee :D
  50. Anemone
  51. bukroom
  52. Malwina
  53. Huntey
  54. Pani Lecter
  55. Wiktria S
  56. Katarzyna Janik
  57. Marta Tadych
  58. Piętaszek
  59. Books World
  60. Pani Komoda
  61. Karolina Kepusta
  62. Tina Black
  63. Birdy Rhodes
  64. Łukasz Iżak
  65. posredniczkaa
  66. izabela81
  67. DeVi102
  68. Magdalena W.
  69. Patrycja 'Pyciaaa'
  70. Joanna Bednarska-Grabiec
  71. Ksiazkomaniacy N
  72. Lexi D.
  73. madmad
  74. Monika Wasiluk
  75. Izabela Wolanin
  76. Ewelina Wiśniewska
  77. Magda Styles
  78. Aleksandra Kaminska-Gisder
  79. Caroline Livre
  80. Małgorzata Górna
  81. Wei rdo
  82. aga h
  83. Karolina Klekowska
  84. Grace Holloway
  85. Gab riela
  86. Mea Culpa
  87. xtheisabellex
  88. Sylwka S.
  89. Patka
  90. Moguren
  91. Patrycja Sudoł
  92. Beti G.
  93. megi94
  94. Wercenzentka
  95. Julia Bagińska
  96. Olu sia
  97. Zuzia M.
  98. Anna De
  99. Księgarz Cmentarny
  100. Agnieszka Wójcik
  101. Rentilka
  102. Katarzyna Kwiatkowska
  103. OnlyOne
  104. little black
  105. Another Desire
  106. Do Ostatniej Strony
  107. Dorota Wysocka
  108. Melisa Anonim
  109. Mylene 17
  110. Nely
  111. Radosław Gabinek
  112. Katrina
  113. Kamil Glinka


Zrzut ekranu z losowania:



Wygrała osoba, której szczęśliwa liczba to: 92 czyli Beti G. Gratuluję! 

Za chwilę napiszę do Ciebie mejla w sprawie odbioru książki :)



Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w zabawie i zachęcam do śledzenia bloga, wkrótce nowe konkursy ;)



24 komentarze:

  1. Gratuluję!
    A co do książki. Widziałam ja w księgarni, nie myślałam, że z tego taki grubaska jest. Może kiedyś przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo gorąco gratuluję zwyciężczyni :)

    ale ja tak innej beczki zapytam - bo widziałam książkę wszędzie, czytałam jej opis i nie zachęciła mnie ona. Taki odgrzewany kotlet. Zmierzchem bombardowano nas kilka lat temu wszędzie, potem w tv filmy, notabene do dziś, więc odpowiedzcie mi, co a książka w sobie takiego ma, że jest na nią szał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo autorką jest Mayer. Nazwisko wystarczy ;D Ja bym przeczytała z ciekawości bardziej w sumie. Bo jednak swego czasu się przy "Zmierzchu" trochę siedziało ;D
      I także gratuluje ;d
      drewniany-most.blogspot.com

      Usuń
  3. Nie wierzę! Właśnie jestem w pracy i z radości chyba będę skakać!!! :)
    :* Bardzo się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam tylko 3 numerki dalej ;( Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...