piątek, 26 lutego 2016

Zachęcajka #18 | "Układ"


Układ
Elle Kennedy

Wydawnictwo Zysk i S-ka

Data premiery: 29 lutego

Gatunek: romans\erotyka\młodzieżowa
Liczba stron: 464



Moi Drodzy,
przedstawiam Wam zapowiedź książki, która ma wielką szansę okazać się prawdziwym hitem tej wiosny, a może i całego roku!

O "Układzie" Elle Kennedy po raz pierwszy usłyszałam na Booktube przeglądając zestawienia najlepszych książek 2015 roku i od razu się zakochałam! 

Poniżej wkleiłam jedną z najlepszych videorecenzji tej książki, byście sami mogli się przekonać jak wspaniała lektura już niebawem ukaże się w Polsce dzięki Wydawnictwu Zysk i S-ka :) 




Jako smaczek dodam, że "The Deal" królowało w zestawieniach TOP10 najlepszych książek 2015, zostało okrzyknięte najlepszym romansem według iBooks Store i było jedną z najchętniej czytanych powieści według goodreads! Mało tego, na naszym rodzimym lubimy czytać zbiera same pozytywne opinie :)
To o czymś świadczy, tak? 
Tak?! 
No pewnie, że tak! Biegiem do księgarni. Ale już! ;)


A jeśli macie wątpliwości, to już niebawem na blogu pojawi się moja recenzja tej książki - zapraszam! :)



Zarys fabuły:

Ona ma właśnie pójść na pewien układ z niegrzecznym studentem…

Hannah Wells w końcu znalazła chłopaka, który rozbudził jej namiętność. Wydaje się, że ta dziewczyna jest pewna siebie w każdym aspekcie życia… ale jeśli chodzi o seks i uwodzenie okazuje się, że ciągnie za sobą dotkliwy bagaż doświadczeń. Żeby zwrócić uwagę swojego wybranka, będzie musiała porzucić kokon bezpieczeństwa i sprawić, by to on się nią zainteresował. By osiągnąć swój cel, gotowa jest pójść na pewien układ i w zamian za udzielenie korków nieznośnemu, wkurzającemu i zadufanemu w sobie kapitanowi drużyny hokejowej, idzie na fałszywa randkę…

On bez wahania przyjmuje niemoralną propozycję…

Garrett Graham od zawsze marzył o zawodowej karierze hokejowej, ale gdy średnia jego ocen gwałtownie spada, wszystko na co tak ciężko pracował do tej pory, staje pod znakiem zapytania. Decyduje się pomóc pewnej brunetce z ciętym językiem wzbudzić zazdrość w innym chłopaku, bo w zamian za to może zabezpieczyć swoją pozycję w drużynie. Ale jeden nieoczekiwany pocałunek rozpala żar dwojga ciał i Garrett szybko uświadamia sobie, że udawanie nie wchodzi w grę. Musi teraz przekonać Hannah, że mężczyzna jej marzeń wygląda dokładnie tak jak on...






13 komentarzy:

  1. To już za trzy dni, a ja pieniędzy nie mam, a książek tyle do przeczytania, że chyba do końca kwietnia mi wystarczy :D Niemniej jednak książka wyjątkowo mnie intryguje i przeczytam na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie moja dziedzina więc spasuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się naprawdę świetnie, ale... brak money na książki, a ich samych aż 12 do czytania na półce. ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę na pewno przeczytam. Lubie takie lekkie, niezobowiązujące New Adult ;)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj.. no muszę przyznać, że mnie zaintrygowało, choć jeśli ją dorwę po premierze, to nie będę się nastawiać na wielki szał :D boje się kolejnego, oklepanego romansidła :(

    Pozdrawiam Rav
    http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem do końca przekonana, ale nie mówię kategorycznego nie:)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą książkę w planach czytelniczych. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... ten jeden dodatkowy dzień potrafi wywrócić wszystko do góry nogami ;) opis jest cudowny! Tylko nie wiem do końca kto w tym układzie (heh takie nawiązanie do tytułu) jest tym "bad"... z jednaj strony pewna siebie Hannah, ale nie pod każdym względem. Z drugiej przebiegły Garrett. Dobra, w tym tempie mogę rozkminiać o tym całe wieki i nic z tego nie będzie xD Czekam na recenzje (później porozkminiam sobie jeszcze o książce z pół dnia) i twoją (pewnie pozytywną xD)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ulubione wydawnictwo ;) Super okładka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...