wtorek, 5 kwietnia 2016

Podsumowanie kwartału. 5 najlepszych książek



Pierwsze trzy miesiące roku już za nami, a więc przyszła pora na podsumowanie kwartału. Rozkochałam się w tych wszystkich podsumowaniach, dlatego postanowiłam przygotować i takie ;) Możecie w nim zobaczyć moją listę najlepszych książek przeczytanych do tej pory, choć, uwierzcie mi na słowo, to wcale nie było takie proste, by spośród tych wszystkich dobrych i bardzo dobrych książek wybrać te kilka najlepszych. Zawsze taki wybór jest kompromisem... No ale ;) 

Poniżej moja piątka! (klikając na tytuł przeniesiecie się do recenzji)




Tytuły znajdujące się w moim top 5 nie powinny chyba nikogo zaskoczyć ;) 

Rozwodziłam się nad nimi wielokrotnie i często umieszczałam we wszelakich zestawieniach, zresztą, ich recenzje mówią same za siebie ;) Każdą z tych książek gorąco polecam!



A co znalazłoby się w waszych podsumowaniach kwartału?

Jakie książki przeczytane w ciągu tych 3 miesięcy uznalibyście za najlepsze? ;) 
Czekam na wyznania!




34 komentarze:

  1. Z twojej listy czytałam tylko ''Cztery sekundy do stracenia''. Ja w sumie nawet się nie zastanawiałam nad moimi tom 5 kwartału ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm chyba pani Kossakowska jest moim największym odkryciem :)
    Drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Linia serc" zbiera tak skrajnie różne opinie, że chyba muszę się przekonać na własnej skórze, co w niej jest... lub czego nie ma :)
    Nooo i Tucker muszę nadrobić zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z tych książek jak dotąd nie czytałam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nic nie czytałam z tych książek, o których wspomniałaś, ale "Ginekologów" mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnej z tych książek, więc mam co nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Linia serc" już czeka w kolejce na przeczytanie :) Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam żadnej z tych książek... a co bym wybrała? Chyba "Tysiąc wspaniałych słońć", "Światło, którego nie widać", "Drzewo migdałowe".

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje TOP 3

    1. Byłam tu (G. Forman)
    2. Wszystkie jasne miejsca (J.Niven)
    3. Podwójne życie Pat (J. Walton)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie: czytambozyje.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam żadnej z wymienionych przez ciebie książek i naprawdę ciężko było mi wybrać te najlepsze ale chyba będą to wszystkie trzy tomy "Szklanego tronu" i "Tajemny ogień"... Coraz trudniej jest mi znaleźć książkę która by mnie zaskoczyła, nie wiem, wyszła poza schemat... Mogłabym dodać jeszcze "Wędrówkę przez słońce" która była dla mnie zupełną nowością i tak naprawdę nie bardzo wiem co o niej sądzić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam "Tajemną historię", jeszcze nieprzeczytaną :( "Cztery sekundy..." czytałam i są w porządku:) W moim podsumowaniu znalazłaby się na pewno seria "After" i "Ostatnie dni Królika", o których mówię każdemu:D
    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie dzisiaj skończyłam czytać "Ginekologów" :) Podobało mi się ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  13. W moim wypadku trudno byłoby stworzyć podobne zestawienie, bo i przeczytałam w ciągu tych miesięcy dość słabe książki, same buble mi się jakoś trafiały, ale myślę, że Miecze Cesarza i Z mgły zrodzony skradły moje serducho :)

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Linia serc - muszę przeczytać!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powieść Tucker na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze w końcu przeczytać coś Donny Tartt, bo wszyscy się nią zachwycają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tych pięciu książek czytałam tylko "Linię serc". I bardzo mi się podobała :).
    Świetny pomysł z tym podsumowaniem :).

    OdpowiedzUsuń
  18. W moim zestawieniu nie zabrakłoby miejsca dla "Ginekologów" :) Jestem bardzo ciekawa twórczości Donny Tartt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Ginekolodzy" mi się marzą.
    PS Na moim blogu czeka wciąż na Ciebie moskalik primaaprilisowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kuszą mnie "Ginekolodzy", jednak na razie brak funduszy nie pozwala na większe zakupy...
    Na mojej liście znalazłyby się następujące książki:
    * John Corey Whaley - "Chłopak, który stracił głowę"
    * Liliana Fabisińska - "Córeczka"
    * Anna Moczulska - "Bajki, które zdarzyły się naprawdę. Historie słynnych kobiet"
    * Augusta Docher - "Eperu"
    * Remigiusz Mróz - "Turkusowe szale" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale "Ginekologów" mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Twoich najbardziej ciekawa jestem Ginekologów:)
    Hmmm jaka u mnie była by najlepsza z kwartału? Chyba kilka: Ósmy kolor tęczy; Wszystkie kształty uczuć; Love ...a bez niej tylko mrok czyli zdecydowanie polska literatura ;)

    Pozdrawiam,
    KrainaKsiazkaZwana

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie miałam okazji przeczytać żadnej z tej listy, ale będę miała te tytuły na uwadze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też nie czytałam żadnej z tych, ale jak dla mnie w tym roku najlepsza była książka "ONA" Henry Rider Haggard - i z tego co widziałam Tobie też się podobała na tym samym poziomie 8/10 :) Ja strasznie lubię takie historie. Jeszcze polecono mi "Sprawę Niny Frank" więc pewnie też znajdę na nią czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. "Cztery sekundy deo stracenia" wspominam bardzo dobrze, ale od przeczytania "Linii serc" całkowicie się odmyśliłam. Fajny pomysł na podsumowanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy pomysł na podsumowanie minionych recenzji. Zaskoczyła mnie u ciebie Linia serc, bo jesteś chyba pierwszą i jedyną osobą, której ta książka przypadła do gustu. Do tej pory trafiałam na same niepochlebne opinie

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. To uczucie, gdy nie czytałam żadnej z nich - bezcenne :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Żadnej z nich nie czytałam, ale od dawna już chcę zakupić i przeczytać powieści K.A.Tucker, bo widzę, że te książki zbierają same doskonałe oceny. Co do "Linii serc", to jestem troszkę zaskoczona, bo z tego co zauważyłam, dla wielu ludzi ta książka okazała się rozczarowaniem. Kupiłam ją jednak jakiś czas temu w formie ebooka i mam nadzieję sama się przekonać jak to z nią jest :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z Twojej listy niestety nie czytałam żadnej książki, jednak jeżeli uda mi się je zebrać w wielką chęcią je przeczytam. U mnie najlepsze są seria Percy Jackson i seria Chowańce ;). Chętnie przeczytam Twoje recenzje. Zapradzam do siebie : pasjanaszymzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z Twojej listy czytałam tylko "Cztery sekundy do stracenia". Jeśli chodzi o Donnę Tartt, to na pewno sięgnę po którąś z jej powieści, ale nie zdecydowałam jeszcze, które będzie pierwsza :)
    Świetne zestawienie. Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie królują obyczajówki, literatura kobieca już od jakiegoś czasu :) Książkę "Ginekolodzy" koniecznie muszę sprawić mojej siostrze, ponieważ kupiłam jej część o chirurgach i bardzo jej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja trochę tak mijam się z Linią Serc, ale teraz chyba nie mam wyjścia. Muszę ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja trochę tak mijam się z Linią Serc, ale teraz chyba nie mam wyjścia. Muszę ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  34. ,,O czym szumią wierzby" - książka mojego dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...