poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Zachęcajka #19 | Teatr Wskrzeszonych


ZŁO WKRACZA DO GRY. DOKĄD CIĘ ZABIERZE?...

TEATR WSKRZESZONYCH Tatiany Jachyry już w kwietniu w REPLICE

Prokurator okręgowy Michał Gabryjelski przejmuje śledztwo w sprawie seryjnego mordercy, który pozostawia na cmentarzach ciała młodych kobiet, ubranych w suknie ślubne. Czując, że dochodzenie wymyka mu się z rąk, za namową znajomego decyduje się na powołanie biegłego psychologa, profilera Wiktora Franka. Liczy, że znajomość ludzkiej psychiki, którą posiada mężczyzna i jego wyjątkowa empatia pomogą trafić na ślad mordercy.


"Ciche szepty rozcinanych tkanek, kiedy skalpel, prowadzony wprawną ręką, starał się wydobyć informacje i głośny, pełen histerii krzyk sprzeciwu wycinanych organów, które, pobrane do analizy, skazane będą na długie tortury powracających wspomnień." - fragment, Teatr Wskrzeszonych


"Pisanie tej książki było ekscytującą, ale i chwilami wyczerpującą podróżą po meandrach ludzkiego umysłu, poezji obłędu i otchłani zła; zmierzeniem się z własnymi lękami. Kiedy tworzysz postać, ta postać zaczyna żyć w tobie, być częścią ciebie. Tak było i w moim przypadku. I bywało trudno. Ale najważniejsze, że wraz z zakończeniem pracy nad „Wskrzeszonymi” bohaterowie pozostali na stronach powieści, a nie w mojej psyche." - Tatiana Jachyra


"Hitem będzie film, którego scenariusz zostanie napisany na podstawie tej książki. Jeśli wydawało wam się, że książki Chucka Palahniuka są pełne przerażającej grozy, to dlatego, że nie czytaliście jeszcze Tatiany Jachyry. „Fight Club” to tylko romantyczna historia przy „Teatrze wskrzeszonych”." - Piotr Adamczyk, pisarz („Dom tęsknot”, „Pożądanie mieszka w szafie”)




TATIANA JACHYRA
Pasjonuje się wszystkim, co symboliczne i mistyczne, co znalazło i nadal znajduje odzwierciedlenie w jej pisarskiej twórczości. Mierząc się z tematami tabu, sięgnęła po oryginalny gatunek, jakim jest thriller erotyczny i stworzyła skandalizująca powieść „Wieczerza” (2013).
Strona autorska: www.tatianajachyra.com



* * *

Nie wiem jak Wy, ale ja z niecierpliwością czekam na tę premierę. "Wieczerzą" byłam zachwycona i mam nadzieję, że "Teatr Wskrzeszonych" okaże się równie dobry. Oczekiwania mam spore... Oby autorka mnie nie zawiodła! Zaintrygowanych odsyłam do mojej recenzji "Wieczerzy" >tutaj<


11 komentarzy:

  1. Czuję,że to będzie super książka. Nie mogę się doczekać chwili gdy ją upoluję:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na premierę, bo uwielbiam klimaty seryjnych morderstw. Wówczas mocno wkręcam się w całą akcję, więc myślę, że będę zadowolona. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sobie zapisuję tytuł, bo opis książki mnie niesamowicie zaciekawił! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej pozycji więc dobrze, że informujesz o premierze. Brzmi bardzo zachęcająco. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo, bardzo zainteresowana! Dziękuję za napisanie o premierze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nonono, ciekawie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam ten tytuł u Ciebie, zapowiada się świetnie i wzbudziłaś moją ciekawość, ekranizacja też zapowiada się intrygująco :) Będę polowała na Teatr wskrzeszonych, już tytuł i okładka wywołują dreszcze :) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi raz dzisiaj spotykam się z recenzją tej książki. To chyba znak, żebym ją przeczytała :)
    U mnie dzisiaj nie ma recenzji, ale można kupić zakładkę - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...