sobota, 23 kwietnia 2016

Zachęcajka #20 | Światowy Dzień Książki, czyli rabatowy zawrót głowy

W dniu dzisiejszym, 23 kwietnia, po raz 20. obchodzimy Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich, znany również jako: Międzynarodowy Dzień Książki czy Światowy Dzień Książki. Jest to doroczne święto organizowane przez UNESCO w celu promocji czytelnictwa, edytorstwa i ochrony własności intelektualnej za pomocą praw autorskich.

Czy wiecie, że ustalono tę datę ze względu na to, że w tym dniu 1616 roku zmarli Miguel de Cervantes, William Szekspir i historyk peruwiański Inca Garcilaso de la Vega, a pomysł na to święto narodził się w Katalonii? W tym miejscu Hiszpanii 23 kwietnia to dzień świętego Jerzego, a zgodnie z długą tradycją, kobiety obdarowywano w tym dniu czerwonymi różami, mającymi symbolizować krew smoka pokonanego przez św. Jerzego. Później kobiety zaczęły odwzajemniać się mężczyznom podarunkami z książek. (źródło: tanayah)

By ułatwić wam poszukiwanie prezentów z okazji dzisiejszego święta - przygotowałam mały przegląd promocji i rabatów jakie z tej okazji przygotowały dla nas internetowe księgarnie ;) Enjoy!

(w celu przeniesienia na stronę promocji wystarczy kliknąć w grafikę)












W skrócie:
  • Tania książka -35% + gratisy do zamówień (zakładki/kubki/torby) + konkursy z okazji 10. urodzin :)
  • Nieprzeczytane.pl darmowa wysyłka Paczką w Ruchu dla zamówień powyżej 20 zł, lub darmowa dostawa przez Pocztę Poslką za każde zamówienie powyżej 70 zł + zawsze fantastycznie niskie ceny, na wszystkie książki! 
  • Empik 3za2, znana i powszechnie lubiana promocja, tym razem trwa zarówno w empik.com jak w i salonach Empiku.
  • Świat Książki w dniach 22-26 kwietnia każde zamówienie powyżej 50zł otrzyma w gratisie bawełnianą torbę ;) + zawsze niskie ceny na nowości i zapowiedzi ;) (35%)
  • Aros.pl -40% na książki wydawnictwa Czwarta Strona + mega niskie ceny na inne książki ;)
  • Matras -30% na wszystkie książki w dniach 22-24 kwietnia
  • Ravelo rabaty od 30% do nawet 79%, czyli kto szuka ten znajdzie ;)


To gdzie kupicie nową książkę z okazji "jej" święta? :)


19 komentarzy:

  1. Nieprzeczytane.pl moim zdaniem nadal ma najlepsze ceny. ;)
    Pozdrawiam,
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś nie kupuję książek, ale dorwałam nowy regał w korzystnej cenie! To też cieszy... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam 7 książek na nieprzeczytane.pl dosłownie przed chwilą. Razem kosztowały 120 złotych. Raczej ciężko, żeby inna księgarnia przebiła tą cenę, jeśli weźmiemy pod uwagę darmową wysyłkę :)

    Druga Strona Książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jedne zakupy poczyniłam dzisiaj na znaku, ale mocno zastanawiam się jeszcze nad nieprzeczytane.pl. Uwielbiam ich i jestem strasznie ciekawa tych nowych zakładek, jakie dodają teraz do zamówień - może natrafię na Mariana. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym wiedziała, że dziś na nieprzeczytane będzie darmowa wysyłka to bym się wstrzymała z zakupem :( Smuteczek :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj zrobiłam małe zakupy na nieprzeczytane.pl i więcej nie szaleje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie odwiedziłam Tanią Książkę i zakupiłam trylogię Zajasa... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusiła mnie trylogia Miłoszewskiego na nieprzeczytane.pl, ale ostatecznie postanowiłam nie dorzucać kolejnych książek do rosnącego stosu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz to ja mam przynajmniej dobrą wymówkę na "maluteńkie" książkowe zakupy :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdzie, ale chyba muszę to przemyśleć! :)
    Pozdrawiam serdecznie
    KrainaKsiazkaZwana

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, obiecałam sobie, że w tym miesiącu już więcej książek nie kupię... Ale te dzisiejsze promocje tak kuszą!!!
    I osobiście uwielbiam księgarnię nieprzeczytane.pl. Świetne ceny, szybka dostawa... Zwykle to tam robię większe zakupy książkowe raz na kilka miesięcy ;)

    Pozdrawiam
    Arancione z bloga KsiążkoholizmPostępujący :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówiłam 7 części Wiedźmina w Empiku. Oszczędziłam 60 zł, ponieważ dwie książki mi się "wyzerowały", ponad to kupiłam na Krainie Książek Anne Shinodę - Learning Not To Drown (HURAAAAAAAAAAAAAAA) ponieważ tam dostawa była za darmo. więc te 6-10 zł do przodu (książka za 74 zł...)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym nie wydała ostatnio wszystkich pieniędzy odłożonych na książki może i bym się skusiła ale teraz idzie tylko popłakać kiedy widzę te promocje :(

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba dziś wybiorę się do Empiku po książki :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog. Kuszące oferty.
    Zapraszam do siebie: http://kochaneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma to jak pojechać po prezent dla koleżanki, a wrócić a 3 ksiązkami dla siebie i bez prezentu :D Zapraszam na mojego debiutanckiego bloga:
    http://olsonsbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...