czwartek, 19 maja 2016

Zachęcajka #21 | Love Me With Lies ❤

Aż musiałam sfotografować wnętrze tej pięknej przesyłki :) 


Kilka dni temu otrzymałam tajemniczą czarną kopertę, w której znalazłam piękny list, kilka zdjęć i śliczną bransoletkę od hanger z grawerowanym cytatem "serce można oddać tylko raz" ❤ Tak Wydawnictwo Otwarte promuje nową książkę pt. "Mimo moich win". 

"Mimo moich win" to pierwsza część historii Olivii, Caleba i Leah. Powieść utrzymana w nurcie New Adult o tym, że serce można oddać tylko raz, a pozostałe związki są jedynie echem pierwszej miłości.

Miło brać w tym udział  



MIMO MOICH WIN
TARRYN FISHER
TŁUMACZENIE: PIOTR GRZEGORZEWSKI

Nie, nie jestem bez winy, ale zanim mnie osądzisz, pozwól, że coś Ci powiem. 
Pomyśl o mężczyźnie, którego kochasz. A teraz wyobraź sobie, że go tracisz. Ktoś wyszarpał, wydarł ukochanego z Twojego życia i zostawił pustkę. Cholernie niesprawiedliwe, prawda?
Mogłabym odpuścić, zapomnieć… Jednak czy zrobiłabyś to samo, gdyby w grę wchodziło odzyskanie każdego wspólnego dnia z ukochanym?
Postanowiłam zawalczyć, nawet jeśli to oznacza, że inni też będą cierpieć. 
A Ty, mimo moich win, nie potępisz mnie.
O.




A tak będą prezentowały się wszystkie okładki trylogii, prawda, że ładne? ;)


 okładki polskie [źródło: empik]


Książki można już zamawiać w przedsprzedaży w empiku. 
Klikając na tytuł przeniesiecie się do strony produktu ;)


Seria Love Me With Lies
TOM 1: Mimo moich win Data premiery: 2016-06-01
TOM 2: Mimo twoich łez Data premiery: 2016-10-26
TOM 3: Mimo naszych kłamstw Data premiery: 2017-01-11



Dla porównania, okładki zagraniczne:

okładki US [źródło: literaryparadise30]



Na chwilę obecną cała seria zbiera bardzo dobre recenzje wśród osób, które ją czytały. Osobiście jej bardzo ciekawa! Premiera pierwszej książki już 2 czerwca. Ach, nie mogę się doczekać! ❤

Jednak to nie wszystko ;) O Tarryn Fisher będzie jeszcze głośno za sprawą Wydawnictwa Otwarte i duetu pisarskiego z samą Colleen Hoover, słyszeliście o "Never, never"? ;) 



Czujecie się zachęceni? ;)




26 komentarzy:

  1. Pewnie, że czuję się zachęcona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zagraniczne okładki bardziej mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Polskie okładki bardziej mi się podobają i przyznam, że wyglądają zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej książce sporo słyszałam zanim została wydana w Polsce. I dość szczegółowo wiem o czym jest i nie wiem czy mnie to ciekawi. Będę musiała się nad tym poważniej zastanowić ;)
    Jeśli chodzi o "Never, never", to nie czytałam, ale mam ogromną ochotę. Jak szybko nie zostanie wydana u nas w kraju, to zapewne sięgnę po angielsku. Niedawno przeczytałam "November nine", przede mną "Confess", a później prawdopodobnie "Never, nerver" :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem niesamowicie ciekawa tej trylogii więc oczekuję swojego egzemplarza. Przesyłkę również otrzymałam i przyznaję, że wydawnictwo naprawdę mnie zaskoczyło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładki są niezwykle miłe dla oka, jestem bardzo ciekawa tych książek. Z pewnością po premierze zakupię pierwszy tom :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna bransoletka! Zazdroszczę bardzo,a co do książki,to wydaje się ciekawa. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Polskie okładki niesamowicie przyciągają oko, choć opis już aż tak mnie nie zachęca. ładna bransoletka :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczyłam ją blisko miesiąc temu na stronie empiku i szczerze się zdziwiłam, że pojawiły się już tak odległe zapowiedzi kolejnych części. O autorce słyszałam głównie jako o "najlepszej przyjaciółce Colleen". Na pewno przeczytam ;)

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak ! Tak mnie strsznie zachęciłaś że aż nie wiem co napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie ;P Okładki są ok, w miarę eleganckie, ale bez szału, a same ksiązki po prostu nie dla mnie i tyle :D Zwłaszcza, ze obecnie mam zamiar czytać poważniejsze rzeczy i ogarniać "ciężką" fantastykę (Bo mi głupio, że nie znam Lema XD Dziś biorę się za "Solaris")
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też dostałam taką kopertę <3 Bransoletka cudowna, a książki wprost nie mogę się doczekać ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. czytałam zagraniczną wersje i całkiem całkiem seria

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo intrygująca kampania, cieszę się że i Ty i ja bierzemy w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. !Wow no to zapowiada się ciekawie. Faktycznie Polskie okładki są o wiele ładniejsze i bardziej kuszą, żeby je przeczytać. No to będę czekać na premierę! ^^
    Pozdrawiam ♥Lost in books

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne okładki, dużo lepsze od zagranicznych :)
    I tytuły także mnie zachęcają, a że mam już wakacje, to może uda mi się je przeczytać zaraz po premierze :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. I takie promocje to ja rozumiem! :D
    Coś pięknego, fenomenalnego <3
    Bardzo chcę przeczytać!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Czuję się ogromnie zachęcona! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już nie mogę się doczekać aż dorwę te książki w swoje łapki! 😃

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja !!! Supr zdjęcie i Twoje zdanie na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czuję się bardzo zachęcona, super pomysł z bransoletką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...