wtorek, 7 czerwca 2016

KOLEKCJA ROMANTYCZNA już w kioskach!


W poniedziałek, 6 czerwca do kiosków trafiła najnowsza kolekcja prasowa wydawnictw Ringier Axel Springer Polska oraz Prószyński i S-ka.



„Kolekcja romantyczna” to klasyka literatury dla kobiet. 


„Kolekcja romantyczna” to pięknie wydane, w twardej oprawie powieści, tak znanych autorów jak Jane Austen, Emily i Charlotte Brontë czy Henry James, które przenoszą czytelnika w świat, w którym konwenanse stanowiły o wszystkim. Poruszające historie miłości ludzi z różnych sfer, wzruszają i zapadają w pamięć. 

Na rynku „Kolekcja romantyczna” debiutuje znaną i bardzo lubianą pozycją „Duma i uprzedzenie”, pióra Jane Austen.  Mimo upływu czasu, perypetie miłosne Elizabeth Bennett i jej sióstr emocjonują kolejne pokolenia czytelniczek. Książka będzie dostępna w promocyjnej cenie 6,99 złKolejne tomy, każdy w twardej oprawie i w cenie 14,99 zł, będą ukazywać się na rynku co dwa tygodnie, w środę. Cała seria będzie liczyć łącznie 26 tomów.


W ramach „Kolekcji romantycznej” ukażą się:
Tom 1. Jane Austen, „Duma i uprzedzenie”, 6 czerwca 2016 r. 
Tom 2. Jane Austen, „Emma cz. 1”, 23 czerwca 2016 r.
Tom 3. Jane Austen,  „Emma cz. 2”, 7 lipca 2016 r.
Tom 4. Jane Austen,  „Perswazje”, 21 lipca 2016 r. 
Tom 5. Charlotte Brontë, „Jane Eyre cz. 1”, 4 sierpnia 2016 r.
Tom 6. Charlotte Brontë, „Jane Eyre cz. 2”, 18 sierpnia 2016 r. 
Tom 7. Jane Austen, „Lady Susan. Watsonowie. Sanditon”, 1 września 2016 r.
Tom 8. Jane Austen, „Mansfield Park cz. 1”, 15 września 2016 r.
Tom 9. Jane Austen, „Mansfield Park cz. 1”, 29 września 2016 r.
Tom 10. Jane Austen, „Opactwo Northanger”, 13 października 2016 r. 
Tom 11. Charlotte Brontë, „Shirley cz. 1”, 27 października 2016 r.
Tom 12. Charlotte Brontë, „Shirley cz. 2”, 10 października 2016 r.
Tom 13. Jane Austen, „Rozważna i romantyczna”, 24 listopada 2016 r.
Tom 14. Henry James, „Skrzydła gołębicy cz. 1”, 8 grudnia 2016 r.
Tom 15. Henry James, „Skrzydła gołębicy cz. 2”, 22 grudnia 2016 r.
Tom 16. Alyson Richman, „Wojenna narzeczona”, 5 stycznia 2017 r. 
Tom 17. Henry James, „Portret damy cz. 1”, 19 stycznia 2017 r.
Tom 18. Henry James, „Portret damy cz. 2”, 2 lutego 2017 r.
Tom 19. Pierre Choderlos de Laclos, „Niebezpieczne związki”, 16 lutego 2017 r.
Tom 20. Henry James, „Złota czara cz. 1”, 2 marca 2017 r.
Tom 21. Henry James, „Złota czara cz. 2”, 16 marca 2017 r.
Tom 22. Catrin Collier, „Ostatnie lato cz. 1”, 30 marca 2017 r.
Tom 23. Catrin Collier, „Ostatnie lato cz. 2”, 13 kwietnia 2017 r.
Tom 24. Emily Brontë, „Wichrowe wzgórza”, 27 kwietnia 2017 r.
Tom 25. Catrin Collier, „Carski smok cz. 1”, 11 maja 2017 r.
Tom 26. Catrin Collier, „Carski smok cz. 2”, 25 maja 2017 r.

Kolekcja jest dostępna na www.literia.pl (gdzie można już zamówić prenumeratę), a także w kioskach i salonach prasowych.



Tom pierwszy "w realu" prezentuje się tak:

[źródło: dodatkiwkiosku]



Jak oceniacie wydanie? Skusicie się? ;)


21 komentarzy:

  1. Miałam się ostatnio brać za tego typu książki więc możliwe, że się skuszę. Zależy czy jutro zastane 1 książkę w kiosku

    OdpowiedzUsuń
  2. Całą seria mnie nie interesuje, ale tak zaczęłam myśleć... i kurcze, "Duma i uprzedzenie" na półce by mi się przydała, a 7zł to nie majątek... XD Okładka też całkiem klimatyczna.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciu wydanie prezentuje się całkiem ładnie. Mam już niektóre tytuły tych autorów, więc raczej się nie skuszę na zbieranie kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam i jestem bardzo zadowolona. Będę szukać jeszcze kilku książek z tej kolekcji. Wydanie jest naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że uda mi się trafić na nią w kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się bardzo ładnie, ale raczej sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanowię się jeszcze nad tą kolekcją. :)
    Pozdrawiam!
    #Ivy z Bluszczowych Recenzji

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydanie pięknie w realu, ale mogli sobie cenę darować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za info. Jutro idę na polowanie. <3

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na kolekcję, ale mam wrażenie, że oprawa graficzna jest trochę niedopracowana, w każdym razie mnie nie zachwyca. Chociaż możliwe, że, jak ktoś już zauważył, na żywo prezentuje się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydanie piękne - nie da się tego ukryć :) Jednak sama raczej nie zdecyduję się na kupno.
    Pozdrawiam!
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  13. Co chwilę jakieś nowe kolekcje - niby spoko sposób na zapełnienie półek grającymi ze sobą grzbietami, ale też niezły dren dla portfela. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. sa w czesciach (buuuuu)
    2. mam chyba z polowe ze starego wydania klasyki i kwiatowej
    3. jak mam polowe a druga ktorej nie mam ejs tw czesciach... to ja dziekuje
    Kupie sobiek eidys inna kolekcje a moze kwaitowa cos nowego ebdzie miala <3
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Za bardzo to nie lubię takich serii, więc i tym razem się nie skuszę. Choć bardzo podobają mi się okładki, "Dumę i uprzedzenie" widziałam nawet w kiosku (i za taką cenę! ♥), ale tragiczny jest ten napis na grzbietach - kolekcja romantyczna. Chyba nie chciałabym czegoś takiego na swojej półce. xD
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo nie lubię dzielenia kompletnych powieści na dwie części, także raczej się nie skuszę. Ale wydania piękne! ;)
    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem niezłe wydania :-) Ja jednak najbardziej lubię serie autorskie. Ostatnio zebrałam w ten sposób całego Sienkiewicza :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow piękne te książki, ale niestety sporo z tej listy już posiadam, a nie chcę dublować, bo miejsca na półkach brak :/
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Och, żebym tylko miała tak duże mieszkanie, gdzie mogłabym przeznaczyć jego znaczną część na stworzenie biblioteczki... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę szukał w moim kiosku, seria godna uwagi! :)
    Pozdrawiam,
    Ramal

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...