środa, 1 czerwca 2016

KONKURS FOTOGRAFICZNY: czerwiec z książką

baner konkursowy


Kochani, zapraszam na konkurs jakiego jeszcze u mnie nie było!

Lato to wprost wymarzona pora na czytanie książek i robienie im zdjęć. Z tej okazji przygotowałam dla Was CZERWCOWY KONKURS FOTOGRAFICZNY, w którym będziecie się chwalić, jak lubicie czytać latem. Niemniej żeby wszyscy mieli równe szanse - nadsyłane zdjęcia muszą nawiązywać do podanych przeze mnie hasełForma przedstawienia hasła na zdjęciu jest dowolna, zależy tylko od was i waszej pomysłowości. Pamiętajcie jednak, że bohaterem głównym zdjęcia ma być oczywiście książka (albo książki) ☺

Konkurs trwa przez cały miesiąc, czyli od 1 do 30 czerwca.


ZASADY:
  • Zadania konkursowe polegać będą na robieniu zdjęć "pod hasłem". 
  • Hasło obowiązuje od momentu ogłoszenia, do chwili pojawienia się nowego, czyli przez około tydzień. Czym więcej zrealizowanych haseł - tym większa szansa na wygraną.
  • Maile ze zdjęciami i informacją do którego hasła je zgłaszacie (max. 1 zdjęcie do jednego hasła) wysyłajcie na adres recenzje.ami@gmail.com - w tytule wpisując CZERWIEC Z KSIĄŻKĄ
  • Nowe hasło będę podawała w tym poście, w każdy poniedziałek w okolicach godziny 15:00. Wyjątkiem jest hasło numer jeden, które podam już dzisiaj.
  • Każde wysłane zgłoszenie ma szansę! Raz wysłane, cały czas bierze udział w zabawie konkursowej. 
  • Osoba, której zdjęcie najbardziej mi się spodoba zostanie nagrodzona pakietem książkowych czasoumilaczy oraz książką! Nagrodą będzie nowa książka, którą zwycięzca wybierze sobie sam, spośród 10 podanych przeze mnie tytułów ☺ 
  • W konkursie może wziąć udział każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski (nie wysyłam nagród za granicę). 
  • Podsumowanie całego konkursu (zawierające najlepsze zdjęcia) pojawi się na blogu na początku lipca. 

Będzie mi bardzo miło, jeśli dodacie mój blog do obserwowanych (blogger >klik<, facebook >klik<, instagram >klik<) oraz udostępnicie informację o konkursie ❤



HASŁA DO ZDJĘĆ:

1. START konkursu. Tydzień pierwszy | Środa, 01.06 - Sjesta z książką

2. Tydzień drugi | Poniedziałek, 06.06 - Na balkonie i tarasie
3. Tydzień trzeci | Poniedziałek, 13.06 - Książkowa lekkość bytu




Uwaga!
Wysłanie pliku jest równoznaczne z oświadczeniem o posiadaniu do niego wszelkich praw autorskich. Organizatorka konkursu - autorka i właścicielka bloga Recenzje Ami. - nie będzie udostępniała w żaden sposób zdjęć zgłoszonych do konkursu osobom trzecim za wyjątkiem publikacji wybranych zdjęć na stronie internetowej konkursu - w podsumowaniu konkursu. 

W przypadku, gdy konkursowe zdjęcia publikować będziecie też na swoich instagramach, proszę o oznaczenie ich przez #czerwieczksiążkąuami oraz @recenzje.ami 



ZAPRASZAM I DO DZIEŁA! 
Czekam na wasze zdjęcia ☺


17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. link do konkursu udostępniłam na fb https://www.facebook.com/primabalerinkaMK/

      Usuń
  2. Może uda mi się coś wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW bardzo fajny konkurs i też chętnie się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jest już polecenie Twojego konkursu :-)
      http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2016/06/zgosiam-sie-do-konkurs-fotograficzny.html

      Usuń
  4. No jakas odmiana czas na zdjeć robienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział!;)
    Mój e-mail patyszkaaa@gmail.com ;)!

    Super konkurs!!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj rusza nowe wyzwanie - Czytamy nowości - Zapraszam. Przyłącz się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ekstra! :) oczywiście biorę udział i już wysyłam pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, zdjęcia! Już mi się podoba ;) Mam nadzieję, że czas pozwoli chociaż jedno zdjęcie wysłać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny konkurs postaram Ci się coś podrzucić. :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł na konkurs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Konkurs bardzo mi się podoba, może uda mi się znaleźć trochę czasu i zrobić jakieś fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny i kreatywny pomysł na konkurs! Swoje zdjęcie już wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...