niedziela, 5 czerwca 2016

[zakończony] | ZŁAP LICZNIK 700 000 i wygraj książkę!

baner konkursowy


Kochani, jak widzicie, powoli zbliżamy się do 700 000 wyświetleń, za co Wam bardzo dziękuję! Za te wszystkie odwiedziny i komentarze, jest mi z tego powodu bardzo, bardzo miło i pomyślałam, że taka liczba zasługuje na mały konkurs. Co Wy na to? :)


Zasady są proste: 
  • Wygrywa osoba która jako pierwsza prześle na mój e-mail: recenzje.ami@gmail.com zdjęcie licznika z mojego bloga, na którym pojawi się liczba 700 000 wyświetleń. Pamiętajcie jednak, że musi to być zdjęcie, nie screen (zrzut ekranu)! 
  • Nagrodą będzie nowa książka, którą zwycięzca wybierze sobie sam, spośród 7 podanych przeze mnie tytułów. Ta siódemka to mój uśmiech w stronę tych 700 000 ;) 
  • W konkursie może wziąć udział każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski (nie wysyłam nagród za granicę). 
  • Nieprawidłowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.

Zapraszam :) 
Mam nadzieję że będziecie łapać szczęśliwą siódemkę ;)


Będzie mi bardzo miło, jeśli udostępnicie informację o konkursie 



___________________________


ROZWIĄZANIE KONKURSU


Na blogu pojawiła się już liczba 700 000 wyświetleń!


(fot. Aleksandra Bartczak (Dakota))

(fot. Sara Zyskowska)

(fot. Amanda T.)


Walka o zwycięstwo trwała pomiędzy trzema dziewczynami, które jako pierwsze przesłały mi powyższe zdjęcia. Poszczególne maile dzieliły dosłownie minuty :)

Jednak jako pierwsza liczbę 700 000 wyświetleń złapała 
Aleksandra Bartczak (Dakota) 

Gratuluję :)
Przygotuję listę książek i napiszę do Ciebie mejla byś sama wybrała sobie nagrodę.





Dziękuję wszystkim za udział w konkursie, nawet tym którzy przysłali mi zdjęcie licznika trochę później od dziewczyn ;)



16 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu łapanie licznika stało się popularną zabawą, ale jeszcze ani razu nie udało mi się wygrać. ;(
    Refleks szachisty. :D

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę powodzenia łapaczom screena i gratuluję popularności bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia wszystkim! Ja tam nie mam czasu na tego typu zabawy, ale pomysł ciekawy. :)
    Pozdrawiam!
    #Ivy z Bluszczowych Recenzji

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tak ogromnej liczby wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejciu, bardzo ciekawy pomysł :D będę próbować łapać, a co! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że na 600 000 nie było konkursu, bo wtedy mi się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Złapane! ;) Ciekawe tylko, czy nikt mnie nie ubiegł z wysłaniem zgłoszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie udało się, ale trudno. ;) Gratuluję zwyciężczyni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie! Dziękuję! W takim razie czekam na maila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...