poniedziałek, 4 lipca 2016

Zakończenie wyzwania Klucznik 2016

Ze względu na liczne zobowiązania, a także zmiany w życiu prywatnym zdecydowałam się na zakończenie obu prowadzonych przeze mnie wyzwań. Nie była to łatwa decyzja, ale w zaistniałych okolicznościach jedyna właściwa. Przez prawie trzy lata z pasją i zaangażowaniem oraz przywiązaniem do bloga i czytelników publikowałam comiesięczne podsumowania i wyłaniałam zwycięzców. Wszystko, co tutaj robiłam, robiłam na 100%, czerpałam z tego frajdę i przyjemność, a wasze chęci i aktywność działały na mnie motywująco i energetyzująco. Dziękuję! Za wasz zapał, za to, że byliście i bawiliście się razem ze mną. Jako że nie wyobrażam sobie, jak mogłabym zakończyć wyzwanie i nie wyłonić zwycięzcy, dzisiaj zapraszam nie tylko na podsumowanie czerwca w Kluczniku, ale przede wszystkim na podsumowanie półroczne tegoż wyzwania :). W najbliższych dniach pojawi się podobny post dotyczący Opasłych Tomisk. Proszę o nie nadsyłanie już nowych zgłoszeń. 

Nie jest to jednak post stricte pożegnalny ;) Czytanie i książki to jedna z moich największych pasji od bardzo dawna. Fakt, że nie będę prowadziła wyzwań czytelniczych nie oznacza, że recenzje przestaną się tutaj pojawiać. Niestety czasami musimy podejmować też trudne decyzje, dla własnego dobra, bo życie trwa już, tu i teraz, i to właśnie teraz trzeba określić co jest ważne, odzyskać kontrolę, i przestać odkładać swoje potrzeby na koniec.

Dziękuję raz jeszcze za wasze uczestnictwo w wyzwaniach, za wsparcie i kibicowanie, a przede wszystkim za to, że byliście i towarzyszyliście mi w tych fantastycznych czytelniczych projektach! Ściskam was serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze, kto wie, być może wrócę z wyzwaniami od nowego roku ;) Do przeczytania!


________________________________________________________



Przejdźmy do podsumowania czerwca w KLUCZNIKU:

Tak jak zawsze - przypomnę kluczniki, które obowiązywały w miesiącu, którego podsumowanie dotyczy, czyli: 


KLUCZNIKI CZERWCOWE:
1. Ładne oczy masz - szukamy okładki z oczami, może być też jedno oko ;)
2. Książka z długim tytułem (przynajmniej 5 słów) - liczymy słowa składające się z dwóch lub więcej liter. Jedna litera to za mało. 
3. Powieść kryminalna - fabuła zorganizowana wokół zbrodni, okoliczności dojścia do niej, dochodzenia oraz ujawnienia osoby sprawcy. Mile widziane zwroty akcji, zawiłe intrygi, duszna atmosfera, i udzielające się poczucie niepokoju. Kryminał w nurcie noir też będzie okej.


I przechodzimy do podsumowania:


NAJLEPSZE WYNIKI W CZERWCU

Miejsce 1: Aga Bur, Inna 12 punktów
Miejsce 2: posredniczkaa 9 punktów
Miejsce 3: Zakochanaa 8 punktów




Ogólna klasyfikacja punktowa według listy uczestników w kolejności alfabetycznej: 
klucznik 1 + klucznik 2 + klucznik 3 = suma punktów za czerwiec (suma punktów łącznie)
  1. Aga A. (4)
  2. Aga Bur 8+0+4=12 (38)
  3. Agnieszka P. 1+0+0=1 (8)
  4. Alex S.  (22)
  5. Ami. 2+1+2=5 (51)
  6. Aneczka  (2)
  7. Ann Amm  (4)
  8. Ann Moore (12)
  9. Arancione 2+0+2=4 (26)
  10. Beti G. 1+0+0=1 (12)
  11. BJC 2+1+2=5 (25)
  12. Bohaterka Realna 1+0+0=1 (18)
  13. Charlotte Andell
  14. Chiyome 0+0+1=1 (11)
  15. Co warto przeczytać?  (23)
  16. dobra.ksiazka 6+0+0=6 (18)
  17. Dominika Fal  (21)
  18. Dominika Pyza 4+0+0=4 (40)
  19. ensorcelee MiJa  (18)
  20. Epilog - zaczytana Joana 2+0+0=2 (16)
  21. Inna 4+2+6=12 (69)
  22. Irena Bujak 3+2+0=5 (57) 
  23. Iwona (31)
  24. Joanna  (29)
  25. JustinaJ  (8)
  26. Karolina Sosnowska 3+0+1=4 +2(za maj) =6 (31)
  27. Karolina W.  (2)
  28. Kasia W.  (1)
  29. Katee  (25)
  30. Klaudia Malik 1+1+1=3 (21)
  31. Koneko x  (20)
  32. Kornelia Pikulik-Czyż 4+1+2=7 (43)
  33. madmad
  34. Magdalena T. 1+1+1=3 (13)
  35. Maja Główczewska  (3)
  36. Maniaczka książek  (3)
  37. Marta Jac  (10)
  38. Martha Oakiss 3+0+1=4 (54)
  39. Maryśka
  40. Melania K.  (31)
  41. monweg 2+0+2=4 (55)
  42. Noelle_   (5)
  43. Ola K. 4+2+1=7 (52)
  44. oxfordka 2+0+0=2 (14)
  45. posredniczkaa 6+1+2=9 (71)
  46. sygin09 (4)
  47. The Booombel  (10)
  48. Wiki 3+1+0=4 (26)
  49. Zaczytana Anastazja 
  50. Zakochanaa (LC) 7+0+1=8 (65) 
  51. Zakochana w książkach

Dziękuję za wszystkie nadesłane zgłoszenia! 




* * *



A teraz zapraszam na podsumowanie Klucznika 2016

Link do strony głównej wyzwania: >klik<


Poniżej ujęłam uczestników, którzy wzięli udział w zabawie (nawet tych, którzy z różnych przyczyn z niej zrezygnowali, bądź przestali prowadzić bloga, a jednak mieli dodatnie punkty). Uczestnicy zostali posegregowani w poniższej liście według zasady - od największego wyniku do najmniejszego:
  1. posredniczkaa 71
  2. Inna 69
  3. Zakochanaa 65
  4. Irena Bujak 57
  5. monweg 55
  6. Martha Oakiss 54
  7. Ola K. 52
  8. Ami. 51
  9. Kornelia Pikulik-Czyż 43
  10. Dominika Pyza 40
  11. Aga Bur 38
  12. Iwona, Karolina Sosnowska, Melania K. 31
  13. Joanna 29
  14. Arancione, Wiki 26
  15. BJC, Katee 25
  16. Co warto przeczytać? 23
  17. Alex S. 22
  18. Dominika Fal, Klaudia Malik 21
  19. Koneko x 20
  20. Bohaterka Realna, dobra.ksiazka, ensorcelee MiJa 18
  21. Epilog - zaczytana Joana 16
  22. oxfordka 14
  23. Magdalena T. 13
  24. Ann Moore, Beti G. 12
  25. Chiyome 11
  26. Marta Jac, The Booombel 10
  27. Agnieszka P., JustinaJ 8
  28. Noelle_ 5
  29. Aga A., Ann Amm, sygin09 4
  30. Maja Główczewska, Maniaczka książek 3
  31. Aneczka, Karolina W. 2
  32. Kasia W. 1


Wyzwanie Czytelnicze Klucznik 2016 wygrywa:

posredniczkaa z wynikiem 71 punktów!

Gratuluję serdecznie!


Dziękuję Wszystkim Uczestnikom za wspólną zabawę! 
Jestem z was bardzo dumna :) Mam nadzieję, że udział w Kluczniku dał wam wiele radości.



A zwyciężczynię proszę oczywiście o kontakt mailowy, bowiem zgodnie z regulaminem zabawy: "uczestnik wyzwania, który uzyska największą liczbę punktów przez cały okres trwania rywalizacji - wygra wyzwanie i zostanie nagrodzony nagrodą książkową z pakietem czasoumilaczy" ;)




30 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie Ami dziękuję za świetne trzy lata. Dzięki Twoim wyzwaniom czytałam książki, po które prawdopodobnie nigdy bym nie sięgnęła :) Świetna zabawa i motywacja :) Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i niebawem wrócisz z wyzwaniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Szkoda, że zawieszasz wyzwania, ale trudno. Jeśli chodzi o Opasłe Tomiska to dalej będę brać w nich "fikcyjny" udział :D kto mi zabroni :D i potem w grudniu zrobię podsumowanie i zobaczę ile bym przeczytała pasujących książek przez cały rok ^^ A Tobie życzę uporządkowania swoich spraw, swojego życia niech wszystko idzie po Twojej myśli :D wiem, że to brzmi jak pożegnanie, ale jakoś tak mi dziwnie bez słowa żegnać się z wyzwaniami :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się właśnie gdzie ta Ami :) masz racje są rzeczy ważne i ważniejsze. Mam nadzieje, że wszystko sobie poukładasz :* gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że kończą się te wyzwania, bo były jednymi z najfajniejszych w blogosferze. :) Czasem jednak trzeba podjąć trudne decyzje. Powodzenia zatem w życiu osobistym i gratulacje dla wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, a miałam nadzieję, że przez wakacje uda mi się wszystko nadrobić, bo początek roku miałam ciężki :/ Ale rozumiem, oczywiście. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż tak serduszko mnie zabolało, jak to przeczytałam. Mimo że nie biorę udziału w tym roku w Twoich wyzwaniach, to jednak nie ukrywam, że są taka jedna z Twoich cech rozpoznawalnych tutaj... Dobrze, że jednak dalej będziesz z nami, bo myślałam, że chyba zdecydowałaś się nas zostawić (już nawet myślałam, że blogger mi zawodzi, że nie pokazuje Twoich postów...). Trzymam za Ciebie kciuki, wierzę, że wszystko sobie poukładasz i ze będzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, a już tak czekałam na ten wyzwaniua... Trochę smutno i jakoś tak źle, bo dopiero pierwszy raz miałam przyjemność wziąć udział...
    Ale rozumiem... I trzymam kciuki, żeby się ułożyło!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje ;)
    i życzę Ci, żebyś sobie poogarniała tam wszystko jak należy w życiu prywatnym. blog blogiem, ale życie prywatne przede wszystkim nawet jeśli blog stał się nieodłączną częścią życia. żyje się tylko raz ;)

    pozdrawiam
    Rav http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat jak pierwszy raz wzięłam udział, wielka szkoda. :( No ale rozumiem, to musiało być czasochłonne. Gratuluję zwycięzcy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jak fajnie :P Dominiko mam nadzieję, że wszystko Ci się pięknie poukłada i wyzwanie wróci kiedyś! Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  11. Grunt, że wszyscy na pewno dobrze się bawili przy tym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak coś czułam, bo długo Cię nie było.. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko ok i rezygnujesz z wyzwań tylko i wyłącznie dlatego, że są ogromnie czasochłonne. Ja bym nie podołała. Fajnie byo brać udział, kluczniki zawsze były bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla wszystkich biorących udział :)
    Nie dziwie Ci się - to wymagało bardzo dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje ulubione wyzwanie, szkoda, ale cóż:( Mam nadzieję że to co się polatało to uda ci się rozplatać. Gdybyś kiedyś zdecydowała się wznowić to jestem pierwsza w kolejce :) Udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, wielka szkoda, że kończysz, ale rozumiem, że czasem życie się tak układa i że wyzwania oraz blog nie są najważniejsze ;) Życzę Ci wszystkiego dobrego i czasu na spełnianie swoich marzeń :* I dziękuję za te 3 lata wspólnej cudownej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z żalem rozstaję się z tym wyzwaniem, bo było świetne i oryginalne, ale rozumiem Twoją decyzję. Podziwiałam Twoje zaangażowanie w blogowanie, bo sama nie mogłam sobie pozwolić na poświęcenia tak dużej ilości czasu na to zajęcie. Cały czas tnę ten czas, ale walczę, by dalej istnieć w blogosferze. :)
    Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że zmiany jakie następują w Twoim życiu to zmiany pozytywne. Co prawda w wyzwaniach nie brałam udziału, ale bardzo się cieszę, że nie znikasz z blogosfery, ciężko by ją było sobie wyobrazić bez Ciebie, Twoich cykli (np. Chciejki). Pozdrawiam sedecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo szkoda. Będzie mi brakować Twoich wyzwań. Dziękuję za mile spędzony czas :)

    Zapraszam do siebie. Od dzisiaj konkurs - do wygrania "Ocalona" Alexandry Duncan :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje :) Szkoda że przegapiłam wyzwanie i dopiero teraz sie o nim dowiedziałam, no cóż :) Pozdrawiam, Darin Kr blog.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za te wyzwania i życzę powodzenia w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że wyzwanie musi się skończyć, ale rozumiem, że czasem trzeba z czegoś zrezygnować. Życzę Ci powodzenia w życiu osobistym i dziękuję, że mogłam wziąć udział w wyzwaniu. Będę wypatrywać Twojego powrotu, ale na razie skup się na rodzinie. W końcu tak wiele rzeczy dzieje się tylko raz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeżeli swoją obecność potwierdzisz pozostawionym komentarzem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...